en dan zeg je "gg"quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn gewoon termen uit unreal tournament toch?
Insta is een afkorting voor instagib en kill is gewoon een afgeschoten poppetje. Het ultieme doel is een M-m-m-m-monsterkill
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:23 schreef Moira. het volgende:
'this shit is lit af fam'
lit = on fire/booming/popping/shit is aan
af = as fuck
fam = family (te lezen als 'jouw volk, jouw maatjes')
"Deze poep staat in brand als neuk, familie"
Instagib is het alleen als het om '1 shot 1 kill' gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn gewoon termen uit unreal tournament toch?
Insta is een afkorting voor instagib en kill is gewoon een afgeschoten poppetje. Het ultieme doel is een M-m-m-m-monsterkill
kerelquote:
lijfspreuk van vlogkoning Enzo Knolquote:, knolpower
niet coolquote:en insta?
No spang
ik zweerquote:en zo snap ik ook niet.
Wollah
quote:is me ook een raadsel.
Ik vul dit later nog aan hoor, wees maar niet bang fylax
hoi bushok, mijn baai komt vanavond netjes flexen en koukleumen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:40 schreef Droopie het volgende:
Hey Abi, my bae komt vanavond netflix and chill.
Die is al zo oudquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:09 schreef KREEFTx het volgende:
MOB
money over bitches
geld maken is belangrijker dan vrouwen
Ik hoor vaak "cyka blyat", geen idee verder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef Pharkus het volgende:
ohja, in het engels hoor ik vaak rush b
Ik weet niet waar je dat hoort maar dat is een merk poppers....quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef Pharkus het volgende:
ohja, in het engels hoor ik vaak rush b
Is dat een inteelt inside joke?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom noemt iedereen elkaar tegenwoordig broer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |