en dan zeg je "gg"quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn gewoon termen uit unreal tournament toch?
Insta is een afkorting voor instagib en kill is gewoon een afgeschoten poppetje. Het ultieme doel is een M-m-m-m-monsterkill
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:23 schreef Moira. het volgende:
'this shit is lit af fam'
lit = on fire/booming/popping/shit is aan
af = as fuck
fam = family (te lezen als 'jouw volk, jouw maatjes')
"Deze poep staat in brand als neuk, familie"
Instagib is het alleen als het om '1 shot 1 kill' gaat.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:16 schreef timmmmm het volgende:
Dat zijn gewoon termen uit unreal tournament toch?
Insta is een afkorting voor instagib en kill is gewoon een afgeschoten poppetje. Het ultieme doel is een M-m-m-m-monsterkill
kerelquote:
lijfspreuk van vlogkoning Enzo Knolquote:, knolpower
niet coolquote:en insta?
No spang
ik zweerquote:en zo snap ik ook niet.
Wollah
quote:is me ook een raadsel.
Ik vul dit later nog aan hoor, wees maar niet bang fylax
hoi bushok, mijn baai komt vanavond netjes flexen en koukleumen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:40 schreef Droopie het volgende:
Hey Abi, my bae komt vanavond netflix and chill.
Die is al zo oudquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:09 schreef KREEFTx het volgende:
MOB
money over bitches
geld maken is belangrijker dan vrouwen
Ik hoor vaak "cyka blyat", geen idee verder.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef Pharkus het volgende:
ohja, in het engels hoor ik vaak rush b
Ik weet niet waar je dat hoort maar dat is een merk poppers....quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef Pharkus het volgende:
Is dat een inteelt inside joke?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom noemt iedereen elkaar tegenwoordig broer?
free me niffo nabilquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:09 schreef KREEFTx het volgende:
MOB
money over bitches
geld maken is belangrijker dan vrouwen
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:32 schreef Pharkus het volgende:
Rush B is gewoon engels.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:16 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
[..]
Rush B is gewoon engels.
Het komt van Counter Strike, waar je als terrorist een A plek of een B plek moet veroveren en op blazen.
Rushen is dat je zonder tactiek gewoon als een gek erop af rent en een beetje in de wilde weg schiet. En Rush B is dus dat je dat bij B doet.
Je hoort het vaak door russen geroepen worden, omdat die liever niet tactisch als team spelen maar erg egoïstisch![]()
Gelukkig heb je speciale firewalls die russen zoveel mogelijk blokkeert om mee te spelen in je game.![]()
Geen idee, is stoer ofzo.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:29 schreef kanovinnie het volgende:
Waarom noemt iedereen elkaar tegenwoordig broer?
drop jij eens wat fa2 manquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:40 schreef Spanky78 het volgende:
Dit zijn toch geen nieuwe termen man!
So 2012
Dit is een dab, en het is echt achterlijk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:50 schreef Pharkus het volgende:
Wtf is een dab doen en wie heeft dit aan de Koning uitgelegd?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 14:50 schreef Pharkus het volgende:
Wtf is een dab doen en wie heeft dit aan de Koning uitgelegd?
Die ken ik wel. Lekker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:36 schreef Reya het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niets mis met een DAB doen.
Ik ga oefenen. Doe ik bij het directieoverleg van de week.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is een dab, en het is echt achterlijk.
[ afbeelding ]
DAB IT SONquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 15:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit is een dab, en het is echt achterlijk.
[ afbeelding ]
Oh, dan ben ik denk ziekquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:03 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ga oefenen. Doe ik bij het directieoverleg van de week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |