Liegbeestquote:
Oh echte boeken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Boeken... Ehhhh geen idee meer wat het laatste boek was dat ik heb gelezen
Die Theo tochquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:00 schreef sacha het volgende:
[..]
oh, ik heb hier in stickje met 15.000 boeken van uitgeverij
Daar mag je Aap wel dankbaar voor zijn danquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nee, die krijg ik gratis van de belastingcenten
alles gepubliceerdquote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
Maar staan er bijzonder boeken tussen of allemaal ongepubliceerde werken
moet ik dankbaar er zijn voor het Nederlandse belastingstelsel?quote:Op maandag 24 oktober 2016 22:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar mag je Aap wel dankbaar voor zijn dan
Het gevaar zal inmiddels wel geweken zijn.quote:
alweer?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 09:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Zanger Pete Burns (Dead Or Alive) overleden
Geen idee, ik lees het vandaag voor het eerst.quote:
nee!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ik juist niet, de serie is daarom ook weer gewist
Hep die Griek gedaanquote:
zonder eten naar bed vanavondquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Hep die Griek gedaan![]()
![]()
Hij zei ohhhhhhh zijn maar 10 afleveringen dan weet je niet eens hoe het afloopt.......
ik zal het zeggenquote:
Je googeld jezelf ziekquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 11:59 schreef FANN het volgende:
[..]
ik zal het zeggen![]()
ik zat ditte te lezen en ik herken éng véél![]()
http://www.healthline.com/health/adhd/would-understand#14
Ik dacht dat je gestopt wasquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 18:25 schreef Soury het volgende:
Ik hou geen coffeeshop meer over http://www.at5.nl/artikel(...)lwit-van-beschieting
Dagelijks wel. Maar somsquote:
Waarom?quote:
Ok dan bedanktquote:
Ik ben geen skatquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
als bejaarden kunnen we een rots in de branding zijn op de nieuwe openbare afdeling van Fok!
FB / Speculeer hier over wat er vanavond gaat gebeuren. #2 SPANNONNNNND
Heb ik al uit forumindex gedonderd.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
als bejaarden kunnen we een rots in de branding zijn op de nieuwe openbare afdeling van Fok!
FB / Speculeer hier over wat er vanavond gaat gebeuren. #2 SPANNONNNNND
Hoe doe je datquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ik al uit forumindex gedonderd.
Als je niet reageert heb je er geen last vanquote:
Waarom vraag je het dan?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet reageert heb je er geen last van
Zet anders je quote Alerst uit..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet reageert heb je er geen last van
Omdat het altijd in je myat blijft staan, Dus wat heeft het voor nutquote:
Wanneer die niet in AT staat kan ik er ook niet per ongeluk reageren, komt ie ook niet in myAT.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Omdat het altijd in je myat blijft staan, Dus wat heeft het voor nut
Die snap ik niet Pietquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wanneer die niet in AT staat kan ik er ook niet per ongeluk reageren, komt ie ook niet in myAT.
Dat heeft er niks mee te makenquote:
Bedankt voor het verhelderend antwoord. Ok ik reageer in de cos en dat blijft me achtervolgen. Dan kan ik stop volgen klikken. Zodra ik er post staat het weer in myatquote:
Wanneer er geen topics uit dat subforum in Active Topics staan, komt er nooit een toevallige 1e post daar. Dus ook niet in myAT.quote:
Daar doe je weinig aan.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Bedankt voor het verhelderend antwoord. Ok ik reageer in de cos en dat blijft me achtervolgen. Dan kan ik stop volgen klikken. Zodra ik er post staat het weer in myat
Niks, maar sorry ik begrijp jou verhaal niet. Plus dat quote aan en uit zetten.quote:
Doet je wekker het nog, het komt wel dichtbijquote:
Ja hoor!! Daar gebruik ik altijd mn mobiel voorquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Doet je wekker het nog, het komt wel dichtbij
Ik ook maar de batterij is niet meer te vertrouwen. Dilemma nieuwe telefoon of batterijquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor!! Daar gebruik ik altijd mn mobiel voor
Ja.. Hoe oud is ie en is de batterij te vervangen ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook maar de batterij is niet meer te vertrouwen. Dilemma nieuwe telefoon of batterij
Samsung S2quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja.. Hoe oud is ie en is de batterij te vervangen ?
ja ik weet het ik ga dat maar proberen, soms laadt het wel op en soms niet.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:55 schreef chufi het volgende:
[..]
https://www.bol.com/nl/p/(...)s2/9200000013170302/
Er zijn mogelijk ook nog goedkopere ..quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
ja ik weet het ik ga dat maar proberen, soms laadt het wel op en soms niet.
Ik ga voor de originele, ik heb geen zin in een nieuwe telefoon dat gekutquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Er zijn mogelijk ook nog goedkopere ..
quote:Geplande aflevering:
Woensdag, 26/10/2016, Voor het einde van de dag
Hee Mo ben je nu vroeg of erg laat?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Dit gaat sneller dan een dweiltje v/d Blokker.
Beide, het was vannacht laat, en vanmorgen vroeg omdat baardaap hier bleef slapen en hij moest om 8.15 u. de trein hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Hee Mo ben je nu vroeg of erg laat?
Verslaap je niet in de trein dan.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 09:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Beide, het was vannacht laat, en vanmorgen vroeg omdat baardaap hier bleef slapen en hij moest om 8.15 u. de trein hebben.
die heb ik nog steeds nietquote:Op woensdag 26 oktober 2016 08:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Dit gaat sneller dan een dweiltje v/d Blokker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |