Je kan er toch maar 10 per week doen (of idd mythic +, voor elke + een fragment). Duurt sowieso 8 weken voor die quest klaar is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:02 schreef Mystikvm het volgende:
855 ilvl nu. Moet toch meer M+ gaan runnen nu, ook al vind ik het niet zo leuk. Ben begonnen met de nieuwe questline voor Illidan, moet je 80 fragments van final bosses in dungeons verzamelen. Dus ik denk, laat ik dat gewoon allemaal op Normal Mythic doen, krijg ik er vast wel een paar. Krijg ik er eentje per dungeon
Wat mij betreft mogen ze daar wel iets vrijgeviger mee zijn. Op deze manier duurt het een eeuwigheid, tenzij je hoge M+ doet. Daar ben ik toch niet helemaal op gegeared.
Ik heb dat 2-3x per jaar, ik hou het meestal een maand of 2-3 vol en dan ga ik andere spellen spelen tot er weer een heleboel nieuwe dingen zijn en dan vermaak ik me weer een tijdje en dan stop ik weer, en als de laatste raid/patch van de Xpac is er is speel ik het weer even tot ik daar weer genoeg van heb, en dan wacht ik op de volgende Xpac.quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
maar het lijkt er vooralsnog op dat ik een beetje klaar ben met WoW.
Ik heb die fases zo vaak gehad, langste duurde langer dan een half jaar. Maar eigenlijk nooit zo vlak na een nieuwe expansion & patch vol dingen te doenquote:Op zondag 30 oktober 2016 14:25 schreef Hathor het volgende:
Ik ben een beetje het gevoel kwijt. Ik betaal nog wel steeds trouw elke maand de 12.99 aan Blizz, maar als ik 1 of 2 keer per week een uurtje inlog is het tegenwoordig veel. Van het een op het andere moment was de drang om te gaan jagen op betere gear, achievements, of gewoon samen met guildies wat te chillen verdwenen als sneeuw voor de zon. Beetje een nieuw fenomeen voor me aangezien ik sinds 2009 een echte WoW junkie was, ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor ik het helemaal voor gezien hou. Mijn main en tevens favoriete char heb ik sinds de nieuwe exp niet eens aangeraakt, voornamelijk doordat ze SV hunters melee hebben gemaakt, en daar heb ik gewoon geen trek in. Ik heb als enige van mijn 22 chars mijn warlock naar lvl 110 gebracht, maar heb er verder weinig mee gedaan. Hij loopt ook nog steeds in crap gear rond en is niet eens goed genoeg om te queuen voor LFR, dat zegt toch wel genoeg dacht ik zo.![]()
Kan gewoon een fase zijn, misschien dat het later weer terug komt, maar het lijkt er vooralsnog op dat ik een beetje klaar ben met WoW.
Niet als main weapon voor zover ik weet. Ik had vroeger wel ranged weapons als secondary op mijn rogue, maar dat is al in een ver grijs verleden.quote:Op zondag 30 oktober 2016 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb die fases zo vaak gehad, langste duurde langer dan een half jaar. Maar eigenlijk nooit zo vlak na een nieuwe expansion & patch vol dingen te doenMaar elk spel kan een keer gaan vervelen natuurlijk! En hunters melee, ik vind het ook echt heel stom
Dat haalt imho de hele essentie van hunter weg
Zijn er overigens ook andere classes die een boog of geweer kunnen wielden?
Is ergens met cata verwijderd geloof ik.quote:
Ze kunnen ze nog wel dragen, hebben alleen geen abilities meer om te kunnen schietenquote:Op zondag 30 oktober 2016 18:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Is ergens met cata verwijderd geloof ik.
Hunter class is gewoon verkracht, als je als MM een pet wil hebben zul je daar een talent aan moeten besteden, anders heb je dat ook niet eens meer.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:46 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij echt alleen hunter op dit moment. En dan maken ze die deels melee
Onzin, in WoD speelde 99% van de MM hunters zonder pet, daarom hebben ze die spec zo veranderd.quote:Op zondag 30 oktober 2016 23:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Hunter class is gewoon verkracht, als je als MM een pet wil hebben zul je daar een talent aan moeten besteden, anders heb je dat ook niet eens meer.
quote:Op maandag 31 oktober 2016 08:31 schreef Fluppert het volgende:
[..]
Onzin, in WoD speelde 99% van de MM hunters zonder pet, daarom hebben ze die spec zo veranderd.
Overigens is karazhan echt retekut. Je moet alles in 1x runnen, anders reset ie. Ik heb alles in 1x gedaan behalve de laatste boss. Om de laatste boss te kunnen runnen moet ik dus weer helemaal opnieuw beginnen en alles slopen, zonder daar loot voor te krijgen.
twitter:WarcraftDevs twitterde op donderdag 27-10-2016 om 23:06:37Not intended. You should be able to resume Karazhan like you might a Normal or Heroic raid. We’re investigating. https://t.co/bdTxJj8yqu reageer retweet
Oeh, gelukkig! Zal m woensdag toch wel opnieuw runnen, loot is best okéquote:Op maandag 31 oktober 2016 08:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]twitter:WarcraftDevs twitterde op donderdag 27-10-2016 om 23:06:37Not intended. You should be able to resume Karazhan like you might a Normal or Heroic raid. We’re investigating. https://t.co/bdTxJj8yqu reageer retweet
Ze KUNNEN het wel dragen. Hetzelfde met staffs. Als je een transmog run wil doen voor wapens kun je het beste op een warrior dat doen omdat ze alle wapens muv wands kunnen gebruiken.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:12 schreef DJ_ het volgende:
[..]
Is ergens met cata verwijderd geloof ik.
Ja klopt, ik krijg altijd off hand dingen zoals books ect op mn warr die ik dan unlockquote:Op maandag 31 oktober 2016 10:33 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze KUNNEN het wel dragen. Hetzelfde met staffs. Als je een transmog run wil doen voor wapens kun je het beste op een warrior dat doen omdat ze alle wapens muv wands kunnen gebruiken.
Was ook wel terrecht dat ze die optie verwijdert hebben bij rogues en warriors. Zelfde voor de relics enn libramsquote:Op zondag 30 oktober 2016 19:24 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ze kunnen ze nog wel dragen, hebben alleen geen abilities meer om te kunnen schieten
Je kan ze niet equippen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 10:33 schreef 2Happy4U het volgende:
Ze KUNNEN het wel dragen. Hetzelfde met staffs. Als je een transmog run wil doen voor wapens kun je het beste op een warrior dat doen omdat ze alle wapens muv wands kunnen gebruiken.
Wat speel je? Ik speel holy priest en ik zou een moord doen voor dit ding.quote:Op woensdag 2 november 2016 08:08 schreef Fluppert het volgende:
Ik heb gisteren m'n 2e legendary gekregen (Prydaz, Xavaric's Magnum Opus), maar ik weiger m te equippen omdat de stats echt kut zijn(haste+versatility is main stat, huidige neck heeft dit wel (ilvl865).
Luxeproblemen dit
Protection paladin. De proc is erg handig, zeker voor een tank, maar de stats zijn zó waardeloosquote:Op woensdag 2 november 2016 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat speel je? Ik speel holy priest en ik zou een moord doen voor dit ding.
Helaas is mijn legendary betrekkelijk kut, maar beggars can't be choosers
Gm van een ander guild van mij had de eerste vorige week. En zijn tweede vandaag.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik wacht nog steeds op nummer 1...
Ben nu ook m'n priest wat aan het gearen, wedden dat ik dan daar een legendary op krijg.
Hoezo bugged?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:30 schreef Syphixx het volgende:
sharptalon matriarch bugged voor me :<
ik wil m'n pet!
Ah, had daar geen problemen mee.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:00 schreef Syphixx het volgende:
veel mensen zien de orphan niet door phasing issues
had wel direct de bloodgazer
Mijn guild heeft een overschot aan dps en te weinig healers en tanks. En dan is het wel fijn zelf healer te zijn met een tank partner. Konden we 3 leuke mensen kiezen om mee te gaan. Nu wil ik die mount!quote:Op donderdag 3 november 2016 08:13 schreef Mystikvm het volgende:
Ben heel benieuwd naar Kara, maar heb eigenlijk in de afgelopen weken niet twee tot drie uur achter elkaar tijd gehad om hem te doen. Plus dat, wanneer ik het wel heb, er maar net een guild group beschikbaar moet zijn.
19:00 uur onze tijdquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:43 schreef Evertjan het volgende:
hoe begint de openingsceremonie van Blizzcon??
toch even kijken vanavond. Zullen wel geen grote dingen bekend worden gemaakt denk ik. Misschien wat nieuws over Diabloquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
19:00 uur onze tijdWow-panel geloof ik om 22:45 onze tijd.
quote:Flying returns! - The second part of the Pathfinder achievement is added, no raid or dungeon content required, just outdoor world gameplay.
oFlying will be unlocked account-wide!
oEach class will have their own epic class mount in the patch. These are rewarded by your Class Order campaign.
ik heb de what's next gemist. en staat niet bij video archives.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Kijken jullie nog naar alle coole updates voor wow op blizzcon? Zoals flying in patch 7.2?
[..]
Classmountsquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:12 schreef redboyke het volgende:
ik heb de what's next gemist. en staat niet bij video archives.
maar dat vliegen er komt moet toch geen verassing zijn denk ik.
Priest mountquote:
Die van rogue viel mij ook al zéér positief opquote:Op zaterdag 5 november 2016 05:37 schreef Maureentje het volgende:
Priest mount![]()
![]()
Maar vind die van rogue (ga ik nooit spelen) en shaman (misschien ooit levelen) vind ik mooier
Als paladin speler sinds vanilla vind ik de paladin mount super. Paard, mooi harnas erop, librams, warhammer er op. Is een op en top paladin mount. Is weinig anders wat bij de class zou passen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van rogue viel mij ook al zéér positief op
Ik vond paladin & warlock een beetje sneu; lijkt gewoon op wat ze al hebben aan class mounts.
LFR! Dus dat doe ik foutquote:Op zaterdag 5 november 2016 15:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Sorry Isa ...![]()
[ afbeelding ]
Ik ben dus chevalry
Ergste nog .. hij komt van Xavius LFR, omdat ik een item nodig had voor de nightfallen quest chain![]()
Het was m'n 1e LFR kill ook nogquote:
For the Horde!quote:Ik ga overigens terug naar Horde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu vind ik hun garrisons er kut uitzien en de kosten zijn achterlijk, maar eindelijk weer eens winnen in pvp(heb in Legion 11 bg's gedaan, zero wins)
Die van de Alliance waren best mooiquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het was m'n 1e LFR kill ook nog
For the Horde!
Garrisons waren inderdaad niet om aan te zien, gelukkig kom ik er bijna nooit meer nu.
Had het zelfde probleem, Was er maar aan het rondrennen om die pet te krijgen, vond ik hem eindelijk de volgende dag.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:00 schreef Syphixx het volgende:
[..]
veel mensen zien de orphan niet door phasing issues
had wel direct de bloodgazer
Echt een aanrader! Gisteren voor het eerst tijd gehad om Karazhan te doen, beste instance in zeer lange tijd die ik gedaan heb. Eerste gedeelte lekker nostalgisch, tweede gedeelte was enorm gaaf. Kan nu al niet wachten op de lower/upper variantenquote:Op maandag 7 november 2016 12:37 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren eindelijk tijd gehad om m'n Karazhan attunement af kunnen makenWellicht dinsdag maar eens even proberen, aangezien we vanavond weer gaan wipen doorploeteren in EN heroic.
Alle aangekondigde dingen van Blizzcon lijken in ieder geval wel tof, ben in ieder geval erg benieuwd naar de Tomb Of Sargeras
Mja, ik ga 't sowieso met wat guildies doen, gezellig een beetje op teamspeak keuvelen enzo. Met pugs heb ik tot nu toe ontzettend wisselende verhalen gehoord, sommige groepen vliegen er doorheen, en andere resulteren in 1 groot flamefest.quote:Op maandag 7 november 2016 12:45 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Echt een aanrader! Gisteren voor het eerst tijd gehad om Karazhan te doen, beste instance in zeer lange tijd die ik gedaan heb. Eerste gedeelte lekker nostalgisch, tweede gedeelte was enorm gaaf. Kan nu al niet wachten op de lower/upper varianten
Misschien dat ik enorm veel geluk heb, maar ik heb de gehele expansion nog geen flamefest gehad. Ook runs die enorm bagger gingen, werd er constructief tips gegeven.quote:Op maandag 7 november 2016 15:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik ga 't sowieso met wat guildies doen, gezellig een beetje op teamspeak keuvelen enzo. Met pugs heb ik tot nu toe ontzettend wisselende verhalen gehoord, sommige groepen vliegen er doorheen, en andere resulteren in 1 groot flamefest.
Ik ook niet, maar ik ga eigenlijk alleen maar met guildies altijdquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:37 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Misschien dat ik enorm veel geluk heb, maar ik heb de gehele expansion nog geen flamefest gehad. Ook runs die enorm bagger gingen, werd er constructief tips gegeven.
Ik pug eigenlijk alleen maar, en ga soms met vrienden. Maar de meeste vrienden zijn al weer gestopt en de enige die nog speelt, is 9/10 keer niet tegelijk online met mijquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga eigenlijk alleen maar met guildies altijd![]()
Hoor wel hier en daar van andere mensen die veel puggen dat 't soms echt een drama is.
Wij hadden een tijdje geleden niet genoeg mensen op een avond om te raiden, en we gingen die avond Nythendra heroic doen. Alle pugs die we hadden hadden iLvl 860 minimaal, dus we hadden zoiets van, nou, die mensen krijgen niet allemaal hoog ilvl gear bij een pakje boter, ze zullen vast wel iets goed kunnen. Ik heb serieus niet zo'n slechte Rot placement gezienquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:57 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik pug eigenlijk alleen maar, en ga soms met vrienden. Maar de meeste vrienden zijn al weer gestopt en de enige die nog speelt, is 9/10 keer niet tegelijk online met mij
Edit: Om dus aan toe te voegen, dat ik deze expansion alleen nog maar goede ervaringen heb met puggen. Eigenlijk, vind ik deze hele expansion een geweldige ervaring.
Welnee, hoort bij deze tier.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
Valt Trial of Valor onder de volgende tier?
Wat deden ze de vorige keer dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
Weet iemand of Blizzard dit jaar weer een Black Friday sale gaat doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |