abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166430978
7.1.5
brawl guild raids (shirt rewards)
micro holiday.
class updates
talen improvement diversity
example hunters get traps back :D

7.2 tomb of sargeras
continue class order campaign
New faction: armies of Legionfall
New world quests

new raid zone: 9bosses
descend into the depths of the tomb
harness the pillars of creation

new dungeon: Cathedral of the eternal night
(4bosses ascend the domb)

Return to the broken shore

build a base and plan assault (restore elven ruins)
nether disruptior
command center
mage tower

legion assault invasion world quests

Flying? Flying!
account wide
all class mount can fly.

PVP:Brawls
inspired of other blizzard games
weekly event structure
ram mounts :P

Artifact upgrades
new artifact traits
spend a 4th point in a minor trait
new knowledge levels
relics can modify multiple traits
continue artifact questline
one new appearence for each weapon
solo skill challenge (proving ground alike)

Dungeon updates

baseline heroic/mythic adjustment
upper and lower karazhan mythic/heroic (locked seperatly)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2016 14:26:50 ]
pi_166431920
Sorry Isa ... :@

Ik ben dus chevalry

Ergste nog .. hij komt van Xavius LFR, omdat ik een item nodig had voor de nightfallen quest chain :7

[ Bericht 23% gewijzigd door Asschen_sukar op 05-11-2016 15:14:34 ]
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_166432718
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 15:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Sorry Isa ... :@

[ afbeelding ]
Ik ben dus chevalry

Ergste nog .. hij komt van Xavius LFR, omdat ik een item nodig had voor de nightfallen quest chain :7
LFR! Dus dat doe ik fout _O- Grats!

Ik ga overigens terug naar Horde *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Nu vind ik hun garrisons er kut uitzien en de kosten zijn achterlijk, maar eindelijk weer eens winnen in pvp _O_ (heb in Legion 11 bg's gedaan, zero wins)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166434059
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 16:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

LFR! Dus dat doe ik fout _O- Grats!
Het was m'n 1e LFR kill ook nog :P

quote:
Ik ga overigens terug naar Horde *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Nu vind ik hun garrisons er kut uitzien en de kosten zijn achterlijk, maar eindelijk weer eens winnen in pvp _O_ (heb in Legion 11 bg's gedaan, zero wins)
For the Horde!

Garrisons waren inderdaad niet om aan te zien, gelukkig kom ik er bijna nooit meer nu.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_166434350
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2016 17:54 schreef Asschen_sukar het volgende:

Het was m'n 1e LFR kill ook nog :P

For the Horde!

Garrisons waren inderdaad niet om aan te zien, gelukkig kom ik er bijna nooit meer nu.
Die van de Alliance waren best mooi O+ Echt kleine stadjes!
Moet ik straks alles gaan zoeken als ik er nog iets wil doen :+

Mijn alliance shaman's naam is Loktara, gewoon, omdat O+ Horde O+ For the Horde!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_166438640
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 22:00 schreef Syphixx het volgende:

[..]

veel mensen zien de orphan niet door phasing issues

had wel direct de bloodgazer O+
Had het zelfde probleem, Was er maar aan het rondrennen om die pet te krijgen, vond ik hem eindelijk de volgende dag.
Ik heb alle 4 de falcosaur pets nou :P
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_166461443
Ik heb echt tergend lange laad tijden iedere keer, vooral als ik naar Dalaran moet/wil.

Heb drie dagen freetime gekregen en Legion nog niet echt gespeeld, is het de moeite waard?
pi_166469710
net mijn artifact fishing pole bij elkaar gevissed. heb daar heel de dag mee bezig geweest. *O*
nu dringend iets doen aan mijn crappy gear zodat ik LFR kan doen.
  † In Memoriam † maandag 7 november 2016 @ 12:37:17 #134
159966 lifeblind
pi_166473838
Zo, gisteren eindelijk tijd gehad om m'n Karazhan attunement af kunnen maken :') Wellicht dinsdag maar eens even proberen, aangezien we vanavond weer gaan wipen doorploeteren in EN heroic.

Alle aangekondigde dingen van Blizzcon lijken in ieder geval wel tof, ben in ieder geval erg benieuwd naar de Tomb Of Sargeras
pi_166474003
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:37 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren eindelijk tijd gehad om m'n Karazhan attunement af kunnen maken :') Wellicht dinsdag maar eens even proberen, aangezien we vanavond weer gaan wipen doorploeteren in EN heroic.

Alle aangekondigde dingen van Blizzcon lijken in ieder geval wel tof, ben in ieder geval erg benieuwd naar de Tomb Of Sargeras
Echt een aanrader! Gisteren voor het eerst tijd gehad om Karazhan te doen, beste instance in zeer lange tijd die ik gedaan heb. Eerste gedeelte lekker nostalgisch, tweede gedeelte was enorm gaaf. Kan nu al niet wachten op de lower/upper varianten :P
  maandag 7 november 2016 @ 15:20:22 #136
390833 HerrFritz
Mit ein Schnurrbart
pi_166477239
Zaterdag me legendary binnen gehaald. Luffa wrappings voor me guardian druid. 25% op range en dmg van thrash
Pg_up: "hey homo, zeg eens wat. Ben je bot ofzo?"
Verdammte Hüte
  † In Memoriam † maandag 7 november 2016 @ 15:41:32 #137
159966 lifeblind
pi_166477626
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 12:45 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Echt een aanrader! Gisteren voor het eerst tijd gehad om Karazhan te doen, beste instance in zeer lange tijd die ik gedaan heb. Eerste gedeelte lekker nostalgisch, tweede gedeelte was enorm gaaf. Kan nu al niet wachten op de lower/upper varianten :P
Mja, ik ga 't sowieso met wat guildies doen, gezellig een beetje op teamspeak keuvelen enzo. Met pugs heb ik tot nu toe ontzettend wisselende verhalen gehoord, sommige groepen vliegen er doorheen, en andere resulteren in 1 groot flamefest.
pi_166496406
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2016 15:41 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Mja, ik ga 't sowieso met wat guildies doen, gezellig een beetje op teamspeak keuvelen enzo. Met pugs heb ik tot nu toe ontzettend wisselende verhalen gehoord, sommige groepen vliegen er doorheen, en andere resulteren in 1 groot flamefest.
Misschien dat ik enorm veel geluk heb, maar ik heb de gehele expansion nog geen flamefest gehad. Ook runs die enorm bagger gingen, werd er constructief tips gegeven.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2016 @ 11:47:02 #139
159966 lifeblind
pi_166496556
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:37 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Misschien dat ik enorm veel geluk heb, maar ik heb de gehele expansion nog geen flamefest gehad. Ook runs die enorm bagger gingen, werd er constructief tips gegeven.
Ik ook niet, maar ik ga eigenlijk alleen maar met guildies altijd :+

Hoor wel hier en daar van andere mensen die veel puggen dat 't soms echt een drama is.
pi_166496741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:47 schreef lifeblind het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar ik ga eigenlijk alleen maar met guildies altijd :+

Hoor wel hier en daar van andere mensen die veel puggen dat 't soms echt een drama is.
Ik pug eigenlijk alleen maar, en ga soms met vrienden. Maar de meeste vrienden zijn al weer gestopt en de enige die nog speelt, is 9/10 keer niet tegelijk online met mij :P

Edit: Om dus aan toe te voegen, dat ik deze expansion alleen nog maar goede ervaringen heb met puggen. Eigenlijk, vind ik deze hele expansion een geweldige ervaring.
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2016 @ 13:01:29 #141
159966 lifeblind
pi_166498118
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 11:57 schreef Lhyanna het volgende:

[..]

Ik pug eigenlijk alleen maar, en ga soms met vrienden. Maar de meeste vrienden zijn al weer gestopt en de enige die nog speelt, is 9/10 keer niet tegelijk online met mij :P

Edit: Om dus aan toe te voegen, dat ik deze expansion alleen nog maar goede ervaringen heb met puggen. Eigenlijk, vind ik deze hele expansion een geweldige ervaring.
Wij hadden een tijdje geleden niet genoeg mensen op een avond om te raiden, en we gingen die avond Nythendra heroic doen. Alle pugs die we hadden hadden iLvl 860 minimaal, dus we hadden zoiets van, nou, die mensen krijgen niet allemaal hoog ilvl gear bij een pakje boter, ze zullen vast wel iets goed kunnen. Ik heb serieus niet zo'n slechte Rot placement gezien :'( Iedereen rende maar een beetje rond, dropte het ook zelfs waar we aan 't tanken waren, of rende met hun Rot vrolijk waar wij tanks onze Volatile Rot dropte. Natuurlijk gaan lopen janken dat het toch echt niet aan hun lag... Die avond was... vermoeiend... Later die avond waren er wat meer guildies online gekomen die uiteindelijk toch nog iets hadden van ' hm, invite maar', en toen maar met 10 man alsnog Nythendra HC een pak rammel gegeven, met een vrijwel foutloze fight.

Dat zijn een beetje de dingen die ik niet snap. We hadden meer dan genoeg markers staan (zelfs eentje als een soort van ' tot hier en niet verder, omdat tanks hier hun shit droppen'), uitgelegd van voor de eerste breath hier staan, voor de 2e hier, etc. En alsnog na 5 tries het maar consistent fout blijven doen. Mijn ervaring met pugs is dat de meeste het gewoon echt geen bal interesseert en maar denkt van 'oh, de rest doet 't wel goed, zal wel loslopen'.

en het ergste is, dat wanneer iemand aangesproken wordt op de dingen die tie fout doet, ze meteen beginnen van 'ja maar ik raid al sinds vanilla'. Ja heel schattig, maar dat betekend niet dat je alle fights zonder enige kennis zo maar meteen kan doen, en ook niet hoeft te luisteren }:|

Overigens gisteren wel Heroic Ursoc down gekregen *O* En wat een chaotische bende is dat als tank zeg!
  dinsdag 8 november 2016 @ 13:56:16 #142
2738 Knut
Loyal Dog
pi_166499352
Net op tijd nog!
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_166499791
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 13:56 schreef Knut het volgende:
Net op tijd nog!
[ afbeelding ]
Valt Trial of Valor onder de volgende tier?
pi_166503019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 14:14 schreef Mystikvm het volgende:

Valt Trial of Valor onder de volgende tier?
Welnee, hoort bij deze tier.
pi_166503199
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 16:31 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Welnee, hoort bij deze tier.
Zelfs Nighthold hoort er nog bij. Duurt nog tot 7.2 voordat de volgende 'tier' uitkomt.
pi_166504306
gisteren mijn 1e leggy gekregen voor mijn ele shaman

http://www.wowhead.com/item=137074/echoes-of-the-great-sundering
  † In Memoriam † dinsdag 8 november 2016 @ 17:33:14 #147
159966 lifeblind
pi_166504340
Filmpje van onze heroic Ursoc kill gisteravond. *O*

En ja, hij is down als ie net 2 seconde in berserk is :7

pi_166507749
Weet iemand of Blizzard dit jaar weer een Black Friday sale gaat doen??
pi_166508515
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 november 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
Weet iemand of Blizzard dit jaar weer een Black Friday sale gaat doen??
Wat deden ze de vorige keer dan?
pi_166508754
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2016 20:10 schreef Isabeau het volgende:
deden ze de vorige keer dan?
hoop korting op games. Wil Overwatch kopen voor de PC maar misschien kan ik beter een week of 2 wachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')