Protection paladin. De proc is erg handig, zeker voor een tank, maar de stats zijn zó waardeloosquote:Op woensdag 2 november 2016 08:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wat speel je? Ik speel holy priest en ik zou een moord doen voor dit ding.
Helaas is mijn legendary betrekkelijk kut, maar beggars can't be choosers
Gm van een ander guild van mij had de eerste vorige week. En zijn tweede vandaag.quote:Op woensdag 2 november 2016 18:34 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ik wacht nog steeds op nummer 1...
Ben nu ook m'n priest wat aan het gearen, wedden dat ik dan daar een legendary op krijg.
Hoezo bugged?quote:Op woensdag 2 november 2016 19:30 schreef Syphixx het volgende:
sharptalon matriarch bugged voor me :<
ik wil m'n pet!
Ah, had daar geen problemen mee.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:00 schreef Syphixx het volgende:
veel mensen zien de orphan niet door phasing issues
had wel direct de bloodgazer
Mijn guild heeft een overschot aan dps en te weinig healers en tanks. En dan is het wel fijn zelf healer te zijn met een tank partner. Konden we 3 leuke mensen kiezen om mee te gaan. Nu wil ik die mount!quote:Op donderdag 3 november 2016 08:13 schreef Mystikvm het volgende:
Ben heel benieuwd naar Kara, maar heb eigenlijk in de afgelopen weken niet twee tot drie uur achter elkaar tijd gehad om hem te doen. Plus dat, wanneer ik het wel heb, er maar net een guild group beschikbaar moet zijn.
19:00 uur onze tijdquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:43 schreef Evertjan het volgende:
hoe begint de openingsceremonie van Blizzcon??
toch even kijken vanavond. Zullen wel geen grote dingen bekend worden gemaakt denk ik. Misschien wat nieuws over Diabloquote:Op vrijdag 4 november 2016 17:45 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
19:00 uur onze tijdWow-panel geloof ik om 22:45 onze tijd.
quote:Flying returns! - The second part of the Pathfinder achievement is added, no raid or dungeon content required, just outdoor world gameplay.
oFlying will be unlocked account-wide!
oEach class will have their own epic class mount in the patch. These are rewarded by your Class Order campaign.
ik heb de what's next gemist. en staat niet bij video archives.quote:Op vrijdag 4 november 2016 23:28 schreef Isabeau het volgende:
Kijken jullie nog naar alle coole updates voor wow op blizzcon? Zoals flying in patch 7.2?
[..]
Classmountsquote:Op zaterdag 5 november 2016 01:12 schreef redboyke het volgende:
ik heb de what's next gemist. en staat niet bij video archives.
maar dat vliegen er komt moet toch geen verassing zijn denk ik.
Priest mountquote:
Die van rogue viel mij ook al zéér positief opquote:Op zaterdag 5 november 2016 05:37 schreef Maureentje het volgende:
Priest mount![]()
![]()
Maar vind die van rogue (ga ik nooit spelen) en shaman (misschien ooit levelen) vind ik mooier
Als paladin speler sinds vanilla vind ik de paladin mount super. Paard, mooi harnas erop, librams, warhammer er op. Is een op en top paladin mount. Is weinig anders wat bij de class zou passen.quote:Op zaterdag 5 november 2016 06:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die van rogue viel mij ook al zéér positief op
Ik vond paladin & warlock een beetje sneu; lijkt gewoon op wat ze al hebben aan class mounts.
LFR! Dus dat doe ik foutquote:Op zaterdag 5 november 2016 15:06 schreef Asschen_sukar het volgende:
Sorry Isa ...![]()
[ afbeelding ]
Ik ben dus chevalry
Ergste nog .. hij komt van Xavius LFR, omdat ik een item nodig had voor de nightfallen quest chain![]()
Het was m'n 1e LFR kill ook nogquote:
For the Horde!quote:Ik ga overigens terug naar Horde![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu vind ik hun garrisons er kut uitzien en de kosten zijn achterlijk, maar eindelijk weer eens winnen in pvp(heb in Legion 11 bg's gedaan, zero wins)
Die van de Alliance waren best mooiquote:Op zaterdag 5 november 2016 17:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
Het was m'n 1e LFR kill ook nog
For the Horde!
Garrisons waren inderdaad niet om aan te zien, gelukkig kom ik er bijna nooit meer nu.
Had het zelfde probleem, Was er maar aan het rondrennen om die pet te krijgen, vond ik hem eindelijk de volgende dag.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:00 schreef Syphixx het volgende:
[..]
veel mensen zien de orphan niet door phasing issues
had wel direct de bloodgazer
Echt een aanrader! Gisteren voor het eerst tijd gehad om Karazhan te doen, beste instance in zeer lange tijd die ik gedaan heb. Eerste gedeelte lekker nostalgisch, tweede gedeelte was enorm gaaf. Kan nu al niet wachten op de lower/upper variantenquote:Op maandag 7 november 2016 12:37 schreef lifeblind het volgende:
Zo, gisteren eindelijk tijd gehad om m'n Karazhan attunement af kunnen makenWellicht dinsdag maar eens even proberen, aangezien we vanavond weer gaan wipen doorploeteren in EN heroic.
Alle aangekondigde dingen van Blizzcon lijken in ieder geval wel tof, ben in ieder geval erg benieuwd naar de Tomb Of Sargeras
Mja, ik ga 't sowieso met wat guildies doen, gezellig een beetje op teamspeak keuvelen enzo. Met pugs heb ik tot nu toe ontzettend wisselende verhalen gehoord, sommige groepen vliegen er doorheen, en andere resulteren in 1 groot flamefest.quote:Op maandag 7 november 2016 12:45 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Echt een aanrader! Gisteren voor het eerst tijd gehad om Karazhan te doen, beste instance in zeer lange tijd die ik gedaan heb. Eerste gedeelte lekker nostalgisch, tweede gedeelte was enorm gaaf. Kan nu al niet wachten op de lower/upper varianten
Misschien dat ik enorm veel geluk heb, maar ik heb de gehele expansion nog geen flamefest gehad. Ook runs die enorm bagger gingen, werd er constructief tips gegeven.quote:Op maandag 7 november 2016 15:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Mja, ik ga 't sowieso met wat guildies doen, gezellig een beetje op teamspeak keuvelen enzo. Met pugs heb ik tot nu toe ontzettend wisselende verhalen gehoord, sommige groepen vliegen er doorheen, en andere resulteren in 1 groot flamefest.
Ik ook niet, maar ik ga eigenlijk alleen maar met guildies altijdquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:37 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Misschien dat ik enorm veel geluk heb, maar ik heb de gehele expansion nog geen flamefest gehad. Ook runs die enorm bagger gingen, werd er constructief tips gegeven.
Ik pug eigenlijk alleen maar, en ga soms met vrienden. Maar de meeste vrienden zijn al weer gestopt en de enige die nog speelt, is 9/10 keer niet tegelijk online met mijquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:47 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ga eigenlijk alleen maar met guildies altijd![]()
Hoor wel hier en daar van andere mensen die veel puggen dat 't soms echt een drama is.
Wij hadden een tijdje geleden niet genoeg mensen op een avond om te raiden, en we gingen die avond Nythendra heroic doen. Alle pugs die we hadden hadden iLvl 860 minimaal, dus we hadden zoiets van, nou, die mensen krijgen niet allemaal hoog ilvl gear bij een pakje boter, ze zullen vast wel iets goed kunnen. Ik heb serieus niet zo'n slechte Rot placement gezienquote:Op dinsdag 8 november 2016 11:57 schreef Lhyanna het volgende:
[..]
Ik pug eigenlijk alleen maar, en ga soms met vrienden. Maar de meeste vrienden zijn al weer gestopt en de enige die nog speelt, is 9/10 keer niet tegelijk online met mij
Edit: Om dus aan toe te voegen, dat ik deze expansion alleen nog maar goede ervaringen heb met puggen. Eigenlijk, vind ik deze hele expansion een geweldige ervaring.
Welnee, hoort bij deze tier.quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:14 schreef Mystikvm het volgende:
Valt Trial of Valor onder de volgende tier?
Wat deden ze de vorige keer dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 19:46 schreef Evertjan het volgende:
Weet iemand of Blizzard dit jaar weer een Black Friday sale gaat doen??
hoop korting op games. Wil Overwatch kopen voor de PC maar misschien kan ik beter een week of 2 wachtenquote:
Waarschijnlijk wel het wachten waard danquote:Op dinsdag 8 november 2016 20:18 schreef Evertjan het volgende:
hoop korting op games. Wil Overwatch kopen voor de PC maar misschien kan ik beter een week of 2 wachten
Wat dat betreft heb ik toen zo'n geluk gehad met dat WoW magazine toen het opgeheven werd, kreeg het hele zooitje wat ze tot dat moment in de store hadden staan gratis en voor niks.quote:Op dinsdag 8 november 2016 20:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel het wachten waard dan![]()
Zo moet je ingame mounts en pets rond de kerst kopen, want al een paar jaar op rij 50% korting.
Was er een WoW magazinequote:Op dinsdag 8 november 2016 22:05 schreef lifeblind het volgende:
Wat dat betreft heb ik toen zo'n geluk gehad met dat WoW magazine toen het opgeheven werd, kreeg het hele zooitje wat ze tot dat moment in de store hadden staan gratis en voor niks.
Haha, ja dat is er anderhalf jaar geweest, was volgens mij iets van 60 euro per jaar ofzo, ieder kwartaal een editie van zo'n 80 pagina's ofzo. Was over t algemeen dan wat dingen over de huidige patch zoals wat simpele tacts enzo, interviews met developers, guilds etc en een hele hoop andere random wow-related meuk. Alleen toen het tweede jaar begon, hebben ze nog maar 1 editie uitgegeven en maar besloten dat er toch te weinig subscribers waren om het enigzins viable te houden, dus konden mensen die al voor het hele jaar betaald hadden kiezen tussen geld terug, alle pets/mount op dat moment in de store of nog een derde optie volgens mij.quote:Op dinsdag 8 november 2016 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was er een WoW magazineNooit geweten.
Gelijk de reden waarom het een geflopt is, ik wist dus ook niet van het bestaan af, en waarschijnlijk nog heel veel anderen die van niks wistenquote:Op dinsdag 8 november 2016 22:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Was er een WoW magazineNooit geweten.
Marketingprobleempjequote:Op dinsdag 8 november 2016 22:25 schreef DJ_ het volgende:
Gelijk de reden waarom het een geflopt is, ik wist dus ook niet van het bestaan af, en waarschijnlijk nog heel veel anderen die van niks wisten
quote:
Waar krijg je die dan? Of is dat ook archeologyquote:Op woensdag 9 november 2016 12:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En als je begint aan de nieuwe Suramar quests, doe dan geen world quests in dat gebied voor je bent gekomen bij de laatste quest 'Complete 10 world quests in Suramar'
Die is onderdeel van de nieuwe Suramar campaign die plaatsvind nadat je de 11/11 hebt gehaald in Suramar. Krijg je ook wekelijks een quest per keer.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar krijg je die dan? Of is dat ook archeology
Ah OK zover ben ik nog niet. Eerst nog revered worden sowieso.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:13 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Die is onderdeel van de nieuwe Suramar campaign die plaatsvind nadat je de 11/11 hebt gehaald in Suramar. Krijg je ook wekelijks een quest per keer.
Gewoon, in Shal'Aran. Als je tenminste bij bent met die questline.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:12 schreef Karina het volgende:
Waar krijg je die dan? Of is dat ook archeology
Lekker! Gefeliciteerd! Ik duim gewoon rustig verder, maar misschien moet ik vooral wat actiever gaan spelen.. maar ja nog een paar weken en dan heb ik de verhuizing gehad en is er meer tijd.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eindelijk m'n eerste legendary gekregen. De Priest hoed. Net gister een nieuwe guild ingegaan (oude guild na paar jaar verlaten - we werden al weken genegeerd in guildchat/whispers en TS en rare admins) en daardoor nieuwe main moeten kiezen. Shadow priest. Bam, ik opende m'n mythic + kist in class hall en tada.
Nicequote:Op woensdag 9 november 2016 13:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
Eindelijk m'n eerste legendary gekregen. De Priest hoed. Net gister een nieuwe guild ingegaan (oude guild na paar jaar verlaten - we werden al weken genegeerd in guildchat/whispers en TS en rare admins) en daardoor nieuwe main moeten kiezen. Shadow priest. Bam, ik opende m'n mythic + kist in class hall en tada.
Ja, in onze nieuwe guild ook. Kletsen was ik al bijna niet meer gewendquote:Op woensdag 9 november 2016 14:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nice
Ik zit nu ook in een veel groter guild met overwegend aardige mensen en komen nu al heel sociaal over met dingen samen doen en kletsen.
Hopelijk heb jij er ook gauw een!quote:Op woensdag 9 november 2016 14:13 schreef icemotion het volgende:
[..]
Lekker! Gefeliciteerd! Ik duim gewoon rustig verder, maar misschien moet ik vooral wat actiever gaan spelen.. maar ja nog een paar weken en dan heb ik de verhuizing gehad en is er meer tijd.
Ik wist niet eens dat er een artifact fishing pole was, dat ga ik eens even checken.quote:Op woensdag 9 november 2016 14:31 schreef redboyke het volgende:
gisteren voor het eerst in legion heroics gedaan. valt me op dat ik weer nooit loot krijg.
ik kom 5 itemlvls te kort om LFR te doen
wilde mijn artifact fishing pole upskillen vandaag maar zo goed als alle pools zijn in het midden van het water dus ben nu dagelijks the anglers aan het doen om die raft te kunnen kopen.
http://www.wowhead.com/gu(...)ght-angler-patch-7-1quote:Op woensdag 9 november 2016 14:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een artifact fishing pole was, dat ga ik eens even checken.
Raft heb ik al
Net heel even gevissed moet zo weg. Ik had een fishing tool bij mij UI maar het lijkt erop dat hij weg is, beetje onhandigquote:Op woensdag 9 november 2016 15:27 schreef redboyke het volgende:
[..]
http://www.wowhead.com/gu(...)ght-angler-patch-7-1
als je de easy way wil kan je sommige lures ook kopen in AH maar sommige kosten wel veel geld en let op dat je bij sommige in een pool moet vissen en dus niet die baite gebruikt voor niks.
en je kan kite gebruiken om naar margoss's retreat te gaan voor drowned mana naar arcane lure om te zetten.
gratz! ik mag al blij zijn als ik eindelijk LFR binnenkan.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:42 schreef Persefoneia het volgende:
Yes, eindelijk een legendary![]()
Een neck met een socket. Heel blij mee
Oh damn.. DMF is deze week natuurlijk.. en vandaag werken / morgen klussen in mn nieuwe huis.. naja dan maar volgende maand..quote:Op donderdag 10 november 2016 00:59 schreef redboyke het volgende:
[..]
gratz! ik mag al blij zijn als ik eindelijk LFR binnenkan.
Edit: net 500 van die vissen opgevist voor die underwater mount in darkmoon fair.
in 2 uurtes denk ik wel dat je die vissen hebt hoor. je hebt nog kans van die vissen dat je dan stuk of 5 van die vissen geven en 21gquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:45 schreef icemotion het volgende:
[..]
Oh damn.. DMF is deze week natuurlijk.. en vandaag werken / morgen klussen in mn nieuwe huis.. naja dan maar volgende maand..
Speel zelf Shadow, momenteel ilevel 870 met legendary belt en shoulders, de bis legendariesquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:04 schreef AlwaysHappy het volgende:
Meer mensen die hier shadow priest spelen? Ik heb nu een item level van 855 en zit in heroic emerald nightmare vaak net wat boven de 200k, bij sommige bosses 250k. Nog veel mastery, wat natuurlijk weg moet voor crit/haste, maar heb verder geen idee of ik het oke doe, of niet. Rotatie lijk ik wel onder de knie te hebben, maar talents is nog wat lastig. Surrender to Madness is gaaf, maar blijft nog moeilijk inschatten bij welke bosses ik het wel of niet moet gebruiken en zo ja...wanneer precies. Gister twee keer gehad (eerste heroic raid op m'n priest) dat ik bij een boss eerder dood ging dan de boss bvKan iemand een beetje inschatten of de damage goed genoeg is voor m'n ilvl?
Ik heb de weakaura ervoor, maarja die staat thuis op de pc, lastig zo op werkquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:21 schreef Junglebeast het volgende:
Er zijn addons die aangeven hoe lang een boss nog te leven heeft met DPS mensen doen. Heb onze SPriest er ook over horen praten. zoek zo wel op.
Zoiets als https://mods.curse.com/addons/wow/broker_timetoexecute
Thanks! Zal het filmpje straks eens kijken. Heb maar 24% haste (7672) en 29% crit (8489). Dropt heel weinig gear met Crit/haste, maar wel heel veel crit/mastery gear. Druk bezig om die stats dus hoger te krijgen, maar dan moet het wel droppenquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:20 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Speel zelf Shadow, momenteel ilevel 870 met legendary belt en shoulders, de bis legendaries
250k is iets aan de lage kant schat ik.
Ik weet niet wat je haste level is, maar probeer richting de 12k te kruipen, rond 10k haste is haste=crit, boven de 12k is mastery en crit beter dan haste.
Voor rotatie is er een mooi filmpje op youtube, die perfect uitlegt hoe je aan een voidform kunt komen met 3x Vtor erin. Dit is eigenlijk de meeste dps die je kunt doen met StM
Gevonden:
Deze rotatie eigenlijk oefenen en proberen uit te voeren op bossfights.
Je moet dus rekenen op een dikke 2 minuten in voidform, en dan dus ook je surrender beginnen op ongeveer 2min 20/30 voordat de baas doodgaat. Dit blijft altijd een beetje gokken natuurlijk
Flikker toch een eind op met je vanilla serversquote:
Ik vind vanilla nog steeds leuk, ook met zijn beperkingen. Als afwisseling zeker. Verder hebben ze de code nog wel, dat hebben ze tijdens de Nostalrius-shutdown al toegegeven. Ik snap wel dat ze er niets mee doen trouwens, neemt veel gezeur met zich mee en ze zouden er toch mankracht aan moeten besteden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je vanilla serversSnap niet dat mensen denken dat het nu nog leuk is wat je toen allemaal (niet) kon. Daarbij bestáát de code niet eens meer van hoe het toen was. Moeten ze dat nu dan maar gaan programmeren?
Vooral dat ze er mankracht aan moeten besteden lijkt mij niets. Laat ze die energie maar stoppen in het maken van nieuwe content.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:30 schreef Stranger het volgende:
Ik vind vanilla nog steeds leuk, ook met zijn beperkingen. Als afwisseling zeker. Verder hebben ze de code nog wel, dat hebben ze tijdens de Nostalrius-shutdown al toegegeven. Ik snap wel dat ze er niets mee doen trouwens, neemt veel gezeur met zich mee en ze zouden er toch mankracht aan moeten besteden.
Ik hou het voor mijn Vanilla-fix wel bij af en toe een weekje private servers.
Haha, het spel lijkt niet eens meer wat het was. Dit futuristische space spel is geen 1% meer van wat World of Warcraft was.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je vanilla serversSnap niet dat mensen denken dat het nu nog leuk is wat je toen allemaal (niet) kon. Daarbij bestáát de code niet eens meer van hoe het toen was. Moeten ze dat nu dan maar gaan programmeren?
Was jij niet in wotlk begonnen?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Flikker toch een eind op met je vanilla serversSnap niet dat mensen denken dat het nu nog leuk is wat je toen allemaal (niet) kon.
Argent Squire is nog steeds een 4hr cd mailbox, vendor of bank in elke zone waarin je hem wilt gebruiken mits je zn upgrade hebt gekocht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:54 schreef redboyke het volgende:
fucking hell dacht ik een mailbox te kunnen scoren door enigineer works station in mijn garrison te zetten en dan lvl 2 te doen voor die gummy-e vender blijkt het niet te werken. dikke afzuip!
dan verzamelen we keiveel toys enzo maar de helft kunnen we nieteens gebruiken omdat we niet in de juist zone zitten. die bullshit moet maar eens ophouden!
AAAAARGGHHHHHH!
Ja. Gewoon even ticket aanmaken via battle net , dan zouden ze de ban op moeten heffen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:10 schreef cherrycoke het volgende:
ik ben geband voor botten, en raad eens ik bot niet! kan het zo zijn dat ik een suspension heb gekregen omdat mensen mij reporten?
account van 10 jaar oud mijn account zoveel herinneringenquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ja. Gewoon even ticket aanmaken via battle net , dan zouden ze de ban op moeten heffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |