quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:14 schreef minthy het volgende:
Volgens Twitter was Ekdommie inderdaad in de studio.
Ik hoorde vanmorgen bij 538 dat je de hele week kaarten kon winnen voor een "exclusief Kensington live concert". Alsof je dat zou willen...gehersenspoeld worden door steeds dezelfde klanken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 15:36 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben te lui om er een KLB-topic voor te openen, maar ik lees net dat het deze week 'Kensington-week' is bij RTL Late Night. Elke avond komt deze band optreden in de show...
'Goed voorbeeld' (3FM) doet volgen, zullen we maar zeggen. Hoe erg kun je een band hypen?
het gaat over giel, niet michielquote:Op maandag 24 oktober 2016 16:30 schreef MarijeH het volgende:
![]()
Op 11 november is de laatste ochtendshow van Giel Beelen. Een hoogtepunt van zijn programma is toch wel dat Michiel Veenstra mijn naam noemde tijdens 90's request. Ik weet nog goed dat ik 3 jaar geleden een bericht ontving van mijn tante dat zij mijn naam hoorde op de radio. Zij vroeg of ik een plaat had aangevraagd. Diezelfde avond heb ik het fragment nog teruggezocht. Het fragment staat nog steeds op mijn mobiel.
Dat klopt. Maar mijn naam werd genoemd in de ochtendshow van Giel.quote:
RE:quote:
RE:etquote:
eerste zin, "Dit was DomienVlog 44"......quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 17:33 schreef Evertjan het volgende:
Hot news over de nieuwe ochtendshow!!!!!!
Whut wat?quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 13:50 schreef wolfrolf het volgende:
Jimmy negeert mijn vraag van 8:00 uur vanmorgen.
Die is na een klein uitstapje bij Wout2Day op NPO Radio 2 teruggekomen naar 3FM om de productie van Frank te doen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik luisterde na m'n vakantie weer eens naar Frank, en wat doet Jelmer Gussinkloo ineens bij hem? Waarom is die weer uit de mottenballen getrokken?
Dat wat deze man zegt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zet de boxen een stukje harder...
Mr. Brightside in de TWD-remix!
Hier hetzelfde.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 21:52 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zet de boxen een stukje harder...
Mr. Brightside in de TWD-remix!
Weet jij toevallig hoe lang je niet meer aan een prijsvraag of winactie mag mee doen op 3fm of op de site van 3fm als je een prijs hebt gewonnen?quote:
In de algemene voorwaarden zie ik er zo gauw niets over staan, dus ik denk niet dat dat aan grenzen gebonden is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 22:20 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Weet jij toevallig hoe lang je niet meer aan een prijsvraag of winactie mag mee doen op 3fm of op de site van 3fm als je een prijs hebt gewonnen?
Ik vraag het me al een hele tijd af.
Duurt nog 2,5 week manquote:Op woensdag 26 oktober 2016 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
Sinterklaas user icon weer in da houze
Dagelijks, maar ik ren er hard voorbijquote:
Eens!quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
MTV The Trip. Dat was nog eens een geweldig programma
Ik heb 'em sowieso nog in de kast staan. Nooit meer naar gekeken, maar ach.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik de dvd nog hier ergens liggen. Kun je een weekend vooruit
.
oftewel, Frank had ondersteuning nodigquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is na een klein uitstapje bij Wout2Day op NPO Radio 2 teruggekomen naar 3FM om de productie van Frank te doen.
quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
MTV The Trip. Dat was nog eens een geweldig programma
Dat is beter verwoord ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
oftewel, Frank had ondersteuning nodig
Ik ken haar als DJ niet echt verder maar wel verstandig om ook uit die hoek wat meer een plaatsje te bieden. Het is niet mijn muziek wat ze op FunX draaien maar voor een aanzienlijk deel van Nederland wel. In die zin is het vreemd dat ze niet eerder daarvoor plaatsen inruimen. Beetje zoals Dutchmasters / 3voor12XL eerder.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 18:52 schreef borisz het volgende:
https://www.radiofreak.nl/dj-angelique-houtveen-stopt-bij-funx/
Anqelique Houtveen mag dus het weekend gaan vullen.
Bedankt. Ik zag het ook niet in de voorwaarden. Ik ga er dan ook vanuit dat er geen grenzen aan verbonden zijn,quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 23:20 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In de algemene voorwaarden zie ik er zo gauw niets over staan, dus ik denk niet dat dat aan grenzen gebonden is.
Nou heb je Dotan ingestart, bedanktquote:
Gewoon weer lekker aan mee doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 10:34 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Bedankt. Ik zag het ook niet in de voorwaarden. Ik ga er dan ook vanuit dat er geen grenzen aan verbonden zijn,
Wat zou ze hiermee bedoelen?quote:By the way, right away, you do things to my body
I didn't know that I was starving till I tasted you
Optie 1: zoenen en hij had gewoon hele lekker lipglossquote:
Akkoord.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Optie 1: zoenen en hij had gewoon hele lekker lipgloss
Optie 2: zijn lolly smaakte toch wel verrukkelijk.
Leuk voor je.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 12:13 schreef Bronson het volgende:
[..]
Akkoord.
Ik weet nog wel een lolly die verrukkelijk schijnt te smaken.
Simultaanfax.quote:
Behoorlijk jaquote:
quote:
Het is niet mijn muziek.quote:
Kun je het dan horen in je achtertuin?quote:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke track werd er gedraaid/gestreamed/gedropt/afgespeeld Jim?
Meet bij Ceequote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je het dan horen in je achtertuin?
Ligt eraan hoe de wind staat, in de late zomer nog altijd genieten van de vlammende beats van Decibel bij m'n ouders thuis. Tijdens BKS ben ik meestal op vakantie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je het dan horen in je achtertuin?
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Welke track werd er gedraaid/gestreamed/gedropt/afgespeeld Jim?
quote:
Owh op vakantie dus.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de wind staat, in de late zomer nog altijd genieten van de vlammende beats van Decibel bij m'n ouders thuis. Tijdens BKS ben ik meestal op vakantie.
Bij deze hebben wij je verboden om op vakantie te gaanquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ligt eraan, misschien komend jaar niet.
En anders willen we best op je huis passenquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 11:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bij deze hebben wij je verboden om op vakantie te gaan
Nee.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:39 schreef jcdragon het volgende:
Is al bekend welke dj's in het Glazen Huis gaan zitten?
http://www.telegraaf.nl/f(...)utm_campaign=twitterquote:Giel Beelen is vanochtend in zijn radioprogramma Johan Derksen achterna gegaan. De radio-dj liet fragmenten van een hysterische aap horen, en riep vervolgens “rustig Sylvana”.
Giel Beelen wilde Michiel Veenstra een hint geven voor zijn onderdeel 'Raad de openings plaat'. De hint die hij gaf was “Bokito doet goede zaken”, daarbij liet hij het geluid van een hysterische aap horen. Het apengeluid was gedurende de hele show te horen.
Giel besluit aan het einde van zijn show, vlak na het geluid de opmerking "rustig Sylvana" te maken, schijnbaar verwijzend naar de opmerking die Johan Derksen maandag over Sylvana Simons maakte in het programma Voetbal Inside. Daar ging het over de beslissing van RTL om Zwarte Piet te vervangen door de Schoorsteen Piet. Derksen sprak over "dat hysterische juffrouwtje Simons dat nu zo trots als een aapje door het land rent''.Toen presentator Wilfred Genee hem wilde corrigeren door te zeggen dat Derksen "zo trots als een pauw'' bedoelde, zei Derksen "ze lijkt helemaal niet op een pauw''.
Volgens Sylvana verdient de voetbalexpert een discriminatiecursus, zodat hij wordt geconfronteerd met zijn eigen discriminerende gedrag.
Half november meestalquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 13:43 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Nee.
Zal ergens volgende maand wel bekend worden gemaakt gok ik zo.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 17:05 schreef MarijeH het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/f(...)utm_campaign=twitter
Vorig jaar was het op 10 november, maar zal dit jaar wel wat later zijn i.v.m. de nieuwe programmering.quote:
Weet jij toevallig wanneer de nieuwe programmering wordt bekend gemaakt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar was het op 10 november, maar zal dit jaar wel wat later zijn i.v.m. de nieuwe programmering.
denk dat de bezetting van het huis wel samenhangen met de nieuwe programmering. Dus in ieder geval Domien en Sander hoop ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 20:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vorig jaar was het op 10 november, maar zal dit jaar wel wat later zijn i.v.m. de nieuwe programmering.
Ja.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 22:06 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Weet jij toevallig wanneer de nieuwe programmering wordt bekend gemaakt?
Dat snap ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 23:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja.
... maar daar mag ik niks over zeggen natuurlijk.
nee waarschijnlijk robert jensenquote:Op maandag 31 oktober 2016 12:44 schreef Evertjan het volgende:
Ik denk dat Sylvana Simons Giel gaat opvolgen. Maar dat kan ook een broodje aap verhaal zijn
omdat de nieuwe programmering nog niet helemaal rond is denk ik of bijnaquote:Op maandag 31 oktober 2016 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom maakt 3FM de opvolger van Giel nou eigenlijk niet bekend?? Creeer wat "hype" ofzo.
Of zouden ze dan bang zijn om op Giels zieltje te trappen
Schiet eens op zeg
Misschien doet Giel het zelf wel, bekendmaken wie hem opvolgt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:30 schreef rubbereend het volgende:
[..]
omdat de nieuwe programmering nog niet helemaal rond is denk ik of bijna
Gewoon vier uur non-stop doen.quote:Op maandag 31 oktober 2016 11:10 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom maakt 3FM de opvolger van Giel nou eigenlijk niet bekend?? Creeer wat "hype" ofzo.
Of zouden ze dan bang zijn om op Giels zieltje te trappen
Schiet eens op zeg
Dat You & I is toch wel echt een tergend slecht nummer...quote:
Zijn wel meer slechte nummers waar ik vrolijk van wordt.quote:Op dinsdag 1 november 2016 10:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat You & I is toch wel echt een tergend slecht nummer...
Nu worden we opgevrolijkt door Kensington
Maar goed, dat "sorry" van hun, het is wel weer eens wat anders dan die volgeplamuurde gitaarzooi incl. kerkgalm.
quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooh
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Live gezien en toen waren ze ook goed.quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 1 november 2016 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Live gezien en toen waren ze ook goed.
coldplee?quote:Op dinsdag 1 november 2016 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Ooooooooooooooooooooooooooooh
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Ik vind jou ook wel lief hoorquote:
Dat hoef je toch niet te vragen?quote:Op dinsdag 1 november 2016 13:27 schreef SilentChaos het volgende:
Zullen we samen gaan naaien ieniminimuis?
eenschquote:
quote:Op woensdag 2 november 2016 11:33 schreef Sersjee het volgende:
Iets verlate "![]()
Travis
![]()
", maar niet minder gemeend.
Hebben goeie muziek gemaakt hoor, maar wat is Why does it always rain on me toch een zeikplaat.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:05 schreef Cee het volgende:
Travis op 3FM gemist verdomme, nu moet ik zeker vijf jaar wachten.
Het is bij lange na niet hun beste, nee, maar een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.quote:Op woensdag 2 november 2016 12:10 schreef Bronson het volgende:
[..]
[..]
Hebben goeie muziek gemaakt hoor, maar wat is Why does it always rain on me toch een zeikplaat.
twitter:Domien twitterde op woensdag 02-11-2016 om 11:41:03Ik ga terug naar bed. @NS_online 😑
reageer retweet
Lieve, goedbedoelde tip zou je denken! Maar neen;twitter:NLRolf twitterde op woensdag 02-11-2016 om 11:46:15@Domien je reed zwart?Je weet dat je een papieren kaartje kan kopen toch voor +¤1? reageer retweet
Waarop ik replyde:twitter:Domien twitterde op woensdag 02-11-2016 om 11:47:49@NLRolf aan dit soort tweets heb ik echt niks haha. Toch bedankt Rolf reageer retweet
Toen ging Domien mij nog even te kakken zettentwitter:NLRolf twitterde op woensdag 02-11-2016 om 11:48:59@Domien het kan je in de toekomst ¤49 besparen, gozert 😘 reageer retweet
Toen werd ik ook emotioneeltwitter:Domien twitterde op woensdag 02-11-2016 om 11:49:02‘Maar je weet toch dat je altijd een backup van je bestanden moet maken?’ https://t.co/tSNDmqqYXY reageer retweet
Hierna het verzoek tot medelijdentwitter:NLRolf twitterde op woensdag 02-11-2016 om 11:52:23@Domien zoveel haat op mijn lieve tweet 😭 reageer retweet
Tot zover dit spannende verhaal.twitter:Domien twitterde op woensdag 02-11-2016 om 11:53:23@NLRolf NIET NU ROLF NIET NU! 😭😭 Nu even meegaan met mijn volledig onterechte zelfmedelijden reageer retweet
Domien is gestopt met de vlog, want hij is eht zat ofzoquote:Op woensdag 2 november 2016 12:56 schreef JDude het volgende:
Binnenkort in de vlog.
DJ MAAKT TREINREIS! GAAT FOUT!!!1
Zou het te maken hebben met de nieuwe programmering?quote:Ben op geheime missie in het buitenland met deze zeer wetenschappelijk kijkende meneer. Dit weekend ben ik dus even niet op de radio, de week daarna des te meer. Meer informatie volgt spoedig, tot die tijd weinig inhoudelijke berichten met betrekking tot mijn afwezigheid. (Oftewel, ben niet op vakantie, ben er even niet vanwege werk, mag nog niet zeggen waarom, heb je voor nu geen reet aan)
met serious request zou ik eerder denken?quote:Op woensdag 2 november 2016 14:53 schreef MarijeH het volgende:
Eva Koreman op Istagram:
[..]
Zou het te maken hebben met de nieuwe programmering?
nee hij is er nog niet uit of hij doorgaatquote:Op woensdag 2 november 2016 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Domien is gestopt met de vlog, want hij is eht zat ofzo
Die gaat dus met Wijnand die filmpjes doen ivm Serious Request zoals Corton eerder deed met Rabbering.quote:Op woensdag 2 november 2016 14:53 schreef MarijeH het volgende:
Eva Koreman op Istagram:
[..]
Zou het te maken hebben met de nieuwe programmering?
zou ze het huis in gaan?quote:Op woensdag 2 november 2016 16:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
met serious request zou ik eerder denken?
Die hebben het toch alleen los van elkaar gedaan?quote:Op woensdag 2 november 2016 20:13 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Die gaat dus met Wijnand die filmpjes doen ivm Serious Request zoals Corton eerder deed met Rabbering.
Net als giel dus.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:16 schreef MarijeH het volgende:
Trouwens, Paul Rabbering maakt volgende week vrijdag de laatste Rabradio.
dan zal binnenkort wel uitlekken wat de programmering wordt.quote:Op woensdag 2 november 2016 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Net als giel dus.
Nieuwe programmering 14 november
uitlekkenquote:Op donderdag 3 november 2016 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
dan zal binnenkort wel uitlekken wat de programmering wordt.
dat krijg je op mijn leeftijd door je prostaat.quote:
Ik dacht het laatste jaar dat het een mix was? Kan fout zitten. Enfin, je snapt wat ik bedoel in dat geval.quote:Op woensdag 2 november 2016 21:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die hebben het toch alleen los van elkaar gedaan?
Zo jong al?quote:Op donderdag 3 november 2016 09:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat krijg je op mijn leeftijd door je prostaat.
https://www.radiofreak.nl(...)titie-tegen-racisme/quote:3FM eist dat Giel Beelen een petitie opzet waarin hij maatregelen neemt tegen racisme. Dat werd gisteravond bekend in De Wereld Draait Door, waar Beelen te gast was. Aanleiding is de radio-uitzending van vrijdag, waarin Beelen apengeluiden liet horen en vervolgens “Rustig Sylvana!” riep.
Na de uitspraak van Beelen liepen de gemoederen hoog op. De dj maakte maandag in zijn ochtendshow excuses voor de misplaatste grap. Beelen noemde de opmerking ‘smakeloos’.
Ook bij 3FM zelf viel de opmerking totaal verkeerd. “Bij 3FM zijn de gemoederen hoog opgelopen en zijn we geschrokken van zijn uitspraak”, reageerde de zender maandag. 3FM eist nu van Beelen dat hij actief een petitie opzet waarin hij een streep zet door racisme en discriminatie.
Verdomme wat treurig weer.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:19 schreef MarijeH het volgende:
[..]
https://www.radiofreak.nl(...)titie-tegen-racisme/
kapotgenegerd? wat zeg je nouquote:Op donderdag 3 november 2016 10:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Verdomme wat treurig weer.
Sylvana, die vrouw is zo bloedirritant. Jammer dat ze niet gewoon kapotgenegeerd wordt, zoals het eigenlijk hoort.
HEY CG!quote:
shit, ik start gelijk een collectequote:Op donderdag 3 november 2016 10:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
kapotgenegerd? wat zeg je nou
Precies! Geef ze van katoen!quote:Op donderdag 3 november 2016 11:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
shit, ik start gelijk een collecte
Haha -grapje met plantage-quote:Op donderdag 3 november 2016 11:36 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies! Geef ze van katoen!
oh wacht...
Dat zijn we ook, nog even en wij kunnen moord en brand schreeuwenquote:Op donderdag 3 november 2016 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Al dat gedoe om racisme. Ik voel mij ondertussen erg beperkt in mijn vrijheid omdat ik blank ben.
15 jaar geleden was dit een leuke, scherpe grap van Giel geweest. Hij kan het dus nog wel, alleen is het klimaat wat veranderd.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:47 schreef SilentChaos het volgende:
Overigens vond ik de grap van Giel Beelen, als je hem ziet als het verlengde van de opmerking van Johan Derksen, best grappig.
Ik betwijfel of Johan het ook expres heeft gezegd... ach wat een gezeik weer om niks...
Maar goed, ik ben dan ook niet zwart, dus ik mag daar niet over oordelen.
jaquote:
ik ga die gasten erg missen. maar als Timur zich beter voelt door ermee te stoppen moet hij dat vooral doen. Heel goed dat hij naar zichzelf luistert en besluit te stoppen.quote:
dit is pas kutmuziekquote:
Pras Michel - Ghetto Superstarquote:
dat jaquote:
Maandag dustwitter:JimVorwald twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 12:30:37Maandagmiddag wordt de nieuwe 3FM programmering bekend gemaakt. Spannend! Ben zeer benieuwd. reageer retweet
ben benieuwdquote:Op vrijdag 4 november 2016 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Maandag dustwitter:JimVorwald twitterde op vrijdag 04-11-2016 om 12:30:37Maandagmiddag wordt de nieuwe 3FM programmering bekend gemaakt. Spannend! Ben zeer benieuwd. reageer retweet
Ik ben benieuwd. Mijn voorspelling:quote:Op vrijdag 4 november 2016 12:37 schreef Pino112 het volgende:
Het is maar net wat je onder mislukt verstaat. Ik vind het prima aan te horenquote:Op vrijdag 4 november 2016 19:47 schreef rubbereend het volgende:
zouden ze Frank zijn mislukte show echt laten houden?
Jasper, Herman.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zie het vooral over doordeweeks gaan, maar wie zou in het weekend een echte kans moeten krijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jasper. Eigenlijk komen er ook niet heel veel plaatsen vrij daar. Hoogie gaat weg, En dan twee mensen uit de rij Herman, Wijnand of Eva maar tegelijkertijd komt Giel naar het weekend toe.quote:Op zaterdag 5 november 2016 15:52 schreef Sj0rSz het volgende:
Ik zie het vooral over doordeweeks gaan, maar wie zou in het weekend een echte kans moeten krijgen?
quote:Op zondag 6 november 2016 13:34 schreef Evertjan het volgende:
ik gok niet dat ze Eva dumpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Roel vindt dit leuk.twitter:giels twitterde op maandag 07-11-2016 om 08:33:48Het begin van mijn laatste week goed starten met @MissMontreal! ❤️ #genietervanzolanghetkan #nog5 #ochtendshow #3FM https://t.co/vluocyiIeC reageer retweet
Roel zit klem onder z'n bureau.quote:Op maandag 7 november 2016 08:36 schreef wolfrolf het volgende:
Roel vindt dit leuk.twitter:giels twitterde op maandag 07-11-2016 om 08:33:48Het begin van mijn laatste week goed starten met @MissMontreal! ❤️ #genietervanzolanghetkan #nog5 #ochtendshow #3FM https://t.co/vluocyiIeC reageer retweet
quote:Op zondag 6 november 2016 13:34 schreef Evertjan het volgende:
Als Michiel weer het ouderwetse Arbeidsvitaminenblok 9-12 mag doen, prima! Een ochtendshow van 3 uur is lang zat, en Domien mag dat best gaan doen wmb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jasper en Sander vind ik verrassend, had eerder Frank en Sander verwacht. Maar prima als Jasper overdag uren krijgt
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Die post is niet officieel he.quote:Op maandag 7 november 2016 09:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als Michiel weer het ouderwetse Arbeidsvitaminenblok 9-12 mag doen, prima! Een ochtendshow van 3 uur is lang zat, en Domien mag dat best gaan doen wmb.
Jasper en Sander vind ik verrassend, had eerder Frank en Sander verwacht. Maar prima als Jasper overdag uren krijgt
Genieten met een hoofdletter G.quote:Op maandag 7 november 2016 08:36 schreef wolfrolf het volgende:
weet ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |