Alleen voor de race in kwali nemen ze minimaal aan brandstof mee ivm gewicht.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Dank voor je antwoord.
De logistiek van alles fascineert mij in hoge mate
En die hoeveelheid is voor kwalirondjes + race?
Dan zie ik liever Monza vertrekken. Ik weet dat het een klassieker is, maar damn wat een grafbaan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:36 schreef nils7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_1_Grand_Prix__.html
Nu nog Bahrein weg en we hebben weer plek voor 2 fatsoenlijke banen.
Met Sepang is overigens niks mis maar wat hebben we er te zoeken als we ook in Singapore racen.
Misschien moet je die kaarten dan niet zo achterlijk duur maken, geldt voor alle circuits.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:36 schreef nils7 het volgende:
Met Sepang is overigens niks mis maar wat hebben we er te zoeken als we ook in Singapore racen.
Snap sowieso niet waarom Monza er nog op staat. Dat is gewoon een wedstrijd wie het hardst z'n gaspedaal in kan trappen. Als ik een parade will kijk ik wel nascar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dan zie ik liever Monza vertrekken. Ik weet dat het een klassieker is, maar damn wat een grafbaan.
Imola
omdat ook snelle banen bij de Formule 1 horen. Net zoals dat Monaco een optocht op een erg smal circuit isquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:06 schreef Justevo het volgende:
[..]
Snap sowieso niet waarom Monza er nog op staat. Dat is gewoon een wedstrijd wie het hardst z'n gaspedaal in kan trappen. Als ik een parade will kijk ik wel nascar.
Juist Maleisië is 1 van de goedkoopste.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:03 schreef Justevo het volgende:
[..]
Misschien moet je die kaarten dan niet zo achterlijk duur maken, geldt voor alle circuits.
Monza 1984:quote:Op maandag 24 oktober 2016 16:50 schreef Floriz87 het volgende:
[..]
Monza:
2016:
Pole: 1:21.135
Fastest lap: 1:25.340
2005:
Pole: 1:21.054
Fastest lap: 1:21.504
Edit: pff, snel editen zeker he![]()
Edit2: Had het kunnen weten overigens, die tijden voor Silverstone voor 2005 en 2016 verschillen nogal.
Maar er gaat geen hol naartoe, waarom? Omdat het te fucking ver weg is!quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:17 schreef nils7 het volgende:
[..]
Juist Maleisië is 1 van de goedkoopste.
¤35 voor een kaartje
Neequote:Op maandag 24 oktober 2016 18:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Misschien een beetje vergezocht, maar zou het ook kunnen dat Max DOTD is geworden omdat de fans pissig zijn op de "Max-manoeuvre"-regel (verduidelijking van betreffende regel)?
Zo van: we vinden dit te ver gaan en te veel op optochtje rijden gaan lijken zo en we gebruiken de enige stem die we hebben om dat kenbaar te maken? Nl. Max DOTD maken?
Er komt dan kennelijk wel 25% van de stemmen uit NL, maar dat wil dus ook zeggen dat de overgote meerderheid vd stemmen niet uit NL komt. En die hebben ondanks alles toch ook op Max gestemd hoewel dat niet heel erg voor de hand lag...
Goed gemotiveerd ook..quote:
Door de beste pitstop van de dag.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed gemotiveerd ook..
En waarom hebben die 75% niet-Nederlanders dan wel op Max gestemd?
LOL, ja vast!quote:
Wat is er mis met Bahrein ? ik vind het een een mooi circuit met een goede layout. Races zijn meestal wel spannend daar en racen in de schemering/avond heeft ook wel wat.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:36 schreef nils7 het volgende:
Je hebt gelijk dat het niet alleen verklaard kan worden door 'overenthousiaste Nederlandse Max-fanboys'. Wat precies de motivatie van mensen is geweest weet ik ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed gemotiveerd ook..
Die hebben niet op Max gestemd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goed gemotiveerd ook..
Geloof ik helemaal niks van. Dan was Max geen DOTD geworden. Zie geval Haryanto na Australie. Dat is toen ook gecorrigeerd.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:36 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Die hebben niet op Max gestemd.
Die stemmen zijn verdeeld over 7 andere rijders die gemiddeld dan 10% kregen
Max is dotd geworden door Olav. Daar ben ik van overtuigd. De meeste mensen die kijken stemmen helemaal niet. Die oproep van Olav heeft denk ik veel mensen aangezet om op Max te stemmen die anders helemaal niet gestemd hadden of realistisch gestemd hadden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niks van. Dan was Max geen DOTD geworden. Zie geval Haryanto na Australie. Dat is toen ook gecorrigeerd.
Het gaat ook niet om de precieze getallen maar als iedereen in de grote F1-landen eerlijk stemt dan krijgt Max daar zijn deel van mee. Maar omdat er in Nederland massaal oneerlijk op Max gestemd wordt springt hij er steeds boven uit. Daarom is die verkiezing geen knip voor de neus meer waard.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof ik helemaal niks van. Dan was Max geen DOTD geworden. Zie geval Haryanto na Australie. Dat is toen ook gecorrigeerd.
Onzin. Nederland heet 0.2% van het totaal aantal kijkers. In andere landen (die veel groter zijn) is ook bias. Dus OF er stemt wereldwijd geen hond, of FOM zuigt DOTD gewoon uit een hele dikke duim en controversie zorgt voor veel noise.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de precieze getallen maar als iedereen in de grote F1-landen eerlijk stemt dan krijgt Max daar zijn deel van mee. Maar omdat er in Nederland massaal oneerlijk op Max gestemd wordt springt hij er steeds boven uit. Daarom is die verkiezing geen knip voor de neus meer waard.
Waar haal je nu weer vandaan dat er buiten Nederland wel 'eerlijk' gestemd wordt? En wat is dat in godsnaam?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de precieze getallen maar als iedereen in de grote F1-landen eerlijk stemt dan krijgt Max daar zijn deel van mee. Maar omdat er in Nederland massaal oneerlijk op Max gestemd wordt springt hij er steeds boven uit. Daarom is die verkiezing geen knip voor de neus meer waard.
Ja en 25% van het aantal uitgebrachte stemmen, Zegt dat niet genoeg dan?quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Onzin. Nederland heet 0.2% van het totaal aantal kijkers. In andere landen (die veel groter zijn) is ook bias. Dus OF er stemt wereldwijd geen hond, of FOM zuigt DOTD gewoon uit een hele dikke duim en controversie zorgt voor veel noice.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |