DotD heeft captcha.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er draaien wat botnets in NL handen.
Ok goed betoog, mooit uiteengezet en zeer duidelijk. Je hebt me overgehaald.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het al... het zijn altijd dezelfden die die boost krijgen. Dus het wordt eens tijd dat iemand anders hem krijgt
Is dat ook gratis?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:49 schreef Greys het volgende:
Dan ook allemaal op mijn Eurovisiefavoriet stemmen in mei alstublieft dankuwel. Ik zal tegen die tijd hier wel even een Olaviaans oproepje doen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok goed betoog, mooit uiteengezet en zeer duidelijk. Je hebt me overgehaald.
Ik wil wel stemmen hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het al... het zijn altijd dezelfden die die boost krijgen. Dus het wordt eens tijd dat iemand anders hem krijgt
Nee.quote:
Drie weken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil wel stemmen hoor.Wanneer is het?
Oké, ik probeer het in de gaten te houden.quote:
Neequote:Op maandag 24 oktober 2016 01:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet waar "Well done Baku" voor staat mag ik hopen?
Dat stond overal en nergens op reclameborden tijdens de GP van... <welk land eigenlijk?>.quote:
Ja dat weet ik wel, ik snap alleen het plaatje niet. Is dat van die race? Is dat van deze race? Waar is het van en waarom moet je zo lachen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat stond overal en nergens op reclameborden tijdens de GP van... <welk land eigenlijk?>.
Aka de saaiste race die ik ooit gezien heb.
Aka één van de sfeerlooste banen van de kalender.
Aka de race die samen viel met de 24h van Le Mans.
Das waarquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:09 schreef tralalala het volgende:
De GP2 race @ Baku was dan wel weer puur genot
Was van vandaag.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, ik snap alleen het plaatje niet. Is dat van die race? Is dat van deze race? Waar is het van en waarom moet je zo lachen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |