Volkomen onterecht. Zelf een fout gemaakt door binnen te komen terwijl dat niet de bedoeling was en vervolgens uitvallen met een kapotte motor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:07 schreef Assassin92 het volgende:
Hij is het geworden he, staat op de site.
Volledig mee eens.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:11 schreef Geralt het volgende:
[..]
Volkomen onterecht. Zelf een fout gemaakt door binnen te komen terwijl dat niet de bedoeling was en vervolgens uitvallen met een kapotte motor.
Ja hij heeft een paar mooie dingen laten zien weer en gaten redelijk snel dichtgereden, maar die award had toch echt wel naar iemand anders moeten gaan
Tja, ik dacht dat de UK inmiddels ook al aangesloten was op het internet, maar misschien niet...quote:
Nouja tot die pitstop zat ie volgens mij wel redelijk goed. Ook qua strategie. Maarja als je dan veel te vroeg en onverwacht binnenkomt dan kan het team niet anders dan de hardste compound eronder tiefen en maar kijken hoe of wat. Je hele strategie is dan naar de gallemiezen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:11 schreef CrashO het volgende:
[..]
Eensch.
Hij was gewoon niet goed vandaag.
Dat was ie voor mij sowieso al. Wat dat knulletje op 2 jaar tijd allemaal paraat gemaakt heeft binnen het F1 wereldje is gewoon niet normaal en ongekend. Ik denk dat de naam Max Verstappen inmiddels net zo veel waard is als de overige Wereldkampioenen hun naam die meerijden. Meer in elk geval dan bv een Button.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:14 schreef CrashO het volgende:
Max heeft nu wel genoeg DOTD's om niet meer voorbijgegaan te kunnen worden. Dus in theorie is hij nu ook Driver Of The Year
Niet weten hoe je sjennant schrijft is pas sjennantquote:
Plaatsvervangende schaamte.quote:
dat is net zo dom als voor brexit stemmen, voor de gein, en het dan stom vinden dat het echt gaat gebeuren.…quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Heb ook op Max gestemd voor de gein, om te zien of hij het echt zou worden
Aan Alonso donerenquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:17 schreef Geralt het volgende:
Maar die DotD award mag ie gewoon netjes inleveren vandaag
Dat grietje dacht mee te doen aan een miss wet tshirt wedstrijd volgens mijquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wie op podium staat dat is belangrijk.
twitter:AfNino twitterde op maandag 24-10-2016 om 00:12:19@F1 @Max33Verstappen Verstappen fans are actually cancer reageer retweet
twitter:Thurbad77 twitterde op maandag 24-10-2016 om 00:12:17@F1 @Max33Verstappen Verstappen fans need to be euthanised reageer retweet
Internationaal kan het wel op instemming rekenentwitter:TheChazmR twitterde op maandag 24-10-2016 om 00:12:16@F1 @Max33Verstappen If you voted Verstappen you should have been aborted reageer retweet
Voor de gein op Verstappen stemmen om te kijken wat er zou gebeuren en het dan wel geinig vinden als het echt gebeurt valt beter te vergelijken met voor Brexit stemmen voor de gein om te kijken wat er zou gebeuren en het dan ook daadwerkelijk wel geinig vinden als het echt gaat gebeurenquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is net zo dom als voor brexit stemmen, voor de gein, en het dan stom vinden dat het echt gaat gebeuren.…
Goede vergelijking hoorquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat is net zo dom als voor brexit stemmen, voor de gein, en het dan stom vinden dat het echt gaat gebeuren.…
Dit vind ik wel onzin hoor. Mensen kunnen ook al gestemd hebben voordat hij uitviel. Ze moedigen aan om al (snel) tijdens de race te stemmen zelfs. Dat is gewoon stom.quote:
Plaatsvervangende schaamte is mijn gevoel hierbij. Dus geen onzin.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:20 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit vind ik wel onzin hoor. Mensen kunnen ook al gestemd hebben voordat hij uitviel. Ze moedigen aan om al (snel) tijdens de race te stemmen zelfs. Dat is gewoon stom.
Toen liepen ze niet als hersenloze idioten achter een Olavoproepje aan.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:22 schreef Jane het volgende:
Hey, maar hij heeft hem niet elke keer gewonnen, he? Waar was Nederland tijdens die races dan?
Je moet toch wat als ie uitvalt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:26 schreef Assassin92 het volgende:
Waarom neemt iedereen dit zo serieus?
Welke andere spannende dingen gebeuren er om 00:15?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:26 schreef Assassin92 het volgende:
Onzin, inderdaad.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:26 schreef Assassin92 het volgende:
Straatfeest!quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:22 schreef Geralt het volgende:
In ander nieuws, godvervandergarde heeft de titel gepakt samen met zn teamgenootjes in de european lemans series lees ik net. Dus dat is ook mooi.
Het is godvergeten gênant.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:26 schreef Assassin92 het volgende:
Dan mis je wel een beetje iets in je leven volgens mij ja.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat mensen die nu lopen klagen over mensen die op Max hebben gestemd het iets te serieus nemen
Ah kom. DotD was best nog leuk om te worden, waar of niet?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik denk dat mensen die nu lopen klagen over mensen die op Max hebben gestemd het iets te serieus nemen
Hele systeem klopt gewoon niet, je kan vanaf ronde 1 al stemmen. Dat moeten ze gewoon anders gaan regelen, het was gewoon wachten tot het mis ging en dat is nu gebeurd. Ze moeten het pas openzetten op 5 rondes voor einde of pas na finish. Dan pas kan je realistische stemming verwachten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah kom. DotD was best nog leuk om te worden, waar of niet?Men jubelde hier imho altijd terecht als Max het werd.
Nu is het een aanfluiting. Gewoon zonde. Het stelt dus voortaan helemaal nul meer voor. Mogen mensen toch jammer vinden?
Tweet?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:33 schreef Nattekat het volgende:
Het moment dat je heywoodu op Twitter voorbij ziet komen...
Het moment dat ie ons belachelijk maakt door foute woordkeuze
Eens. Maar daar hoorde je nooit iets over bij de vorige keren dat ie het werd, over dat falende systeem.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hele systeem klopt gewoon niet, je kan vanaf ronde 1 al stemmen. Dat moeten ze gewoon anders gaan regelen, het was gewoon wachten tot het mis ging en dat is nu gebeurd. Ze moeten het pas openzetten op 5 rondes voor einde of pas na finish. Dan pas kan je realistische stemming verwachten.
Welnee, dat zal die gasten interesseren zeg.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens. Maar daar hoorde je nooit iets over bij de vorige keren dat ie het werd, over dat falende systeem.
Nu men massaal 'lollig' onterecht fake-stemt ligt het ineens aan het systeem ipv aan die knuppels die stemmen.![]()
Anyway, ik vind het zonde. Denk dat Max dit ook best een tikkie ongemakkelijk vindt naar zijn medecoureurs die het meer verdienden. Ondanks 'het is maar DotD'.
Er kijkt werkelijk geen hond naar de Formule Equote:Op maandag 24 oktober 2016 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, nu duidelijk is wat de kracht van de Nederlanders is... ik stel voor dat we met heel FOK! massaal op Frijns gaan stemmen voor de volgende Formule E-race.
Ik wil er zelfs een FP-bericht aan wijden.
Je hoeft toch niet te kijken om te stemmen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Er kijkt werkelijk geen hond naar de Formule E
Ik welquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Het zullen er alleen maar meer worden in elk geval, zeker als Eurosport het gewoon live uit blijft zenden ipv alleen Ziggoquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kan er echt volledig naast zitten uiteraard, maar ik denk toch dat ie er iets over gaat zeggen op Instagram of in een interview ofzo.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:44 schreef Jane het volgende:
Hoe meer er over Max gesproken wordt, hoe waardevoller hij wordt, ivm sponsoring ed. Ik denk niet dat het hem veel kan schelen in negatieve zin.
En misschien vindt hij het juist wel tof na al het gezeik dat hij blijkbaar over zich heen gekregen heeft tijdens de drivers meeting.
Hij heeft een paar keer bij de f1 show gezeten toch? Dan had hij zijn momentje moeten pakken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:45 schreef Nattekat het volgende:
Maar goed, nu duidelijk is wat de kracht van de Nederlanders is... ik stel voor dat we met heel FOK! massaal op Frijns gaan stemmen voor de volgende Formule E-race.
Ik wil er zelfs een FP-bericht aan wijden.
Ik vond het wel lachen. Allemaal kop-staartbotsing eerste paar bochten en gewoon door rijden. Die klasse is voor Vettel gemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:46 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat is het al... het zijn altijd dezelfden die die boost krijgen. Dus het wordt eens tijd dat iemand anders hem krijgtquote:Op maandag 24 oktober 2016 00:47 schreef Geralt het volgende:
Nee ik stem niet. Want dit is indirect competitievervalsing. Althans ik begreep het toch goed dat ze daar een turboboost krijgen indien meeste stemmen toch?
DotD heeft captcha.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er draaien wat botnets in NL handen.
Ok goed betoog, mooit uiteengezet en zeer duidelijk. Je hebt me overgehaald.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het al... het zijn altijd dezelfden die die boost krijgen. Dus het wordt eens tijd dat iemand anders hem krijgt
Is dat ook gratis?quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:49 schreef Greys het volgende:
Dan ook allemaal op mijn Eurovisiefavoriet stemmen in mei alstublieft dankuwel. Ik zal tegen die tijd hier wel even een Olaviaans oproepje doen.
quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ok goed betoog, mooit uiteengezet en zeer duidelijk. Je hebt me overgehaald.
Ik wil wel stemmen hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is het al... het zijn altijd dezelfden die die boost krijgen. Dus het wordt eens tijd dat iemand anders hem krijgt
Nee.quote:
Drie weken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil wel stemmen hoor.Wanneer is het?
Oké, ik probeer het in de gaten te houden.quote:
Neequote:Op maandag 24 oktober 2016 01:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet waar "Well done Baku" voor staat mag ik hopen?
Dat stond overal en nergens op reclameborden tijdens de GP van... <welk land eigenlijk?>.quote:
Ja dat weet ik wel, ik snap alleen het plaatje niet. Is dat van die race? Is dat van deze race? Waar is het van en waarom moet je zo lachen?quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat stond overal en nergens op reclameborden tijdens de GP van... <welk land eigenlijk?>.
Aka de saaiste race die ik ooit gezien heb.
Aka één van de sfeerlooste banen van de kalender.
Aka de race die samen viel met de 24h van Le Mans.
Das waarquote:Op maandag 24 oktober 2016 01:09 schreef tralalala het volgende:
De GP2 race @ Baku was dan wel weer puur genot
Was van vandaag.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:10 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, ik snap alleen het plaatje niet. Is dat van die race? Is dat van deze race? Waar is het van en waarom moet je zo lachen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |