Gary Lineker Child Refugee Spat With The Sun Prompts People To Vote In NTA Awardstwitter:HuffPostUK twitterde op zondag 23-10-2016 om 18:25:05The Sun is being trolled by people voting for Gary Lineker for an award it sponsors https://t.co/LSy86F3C1v https://t.co/sPsvgjc0S3 reageer retweet
Geen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:16 schreef maan_man het volgende:
Wat voor verschil maken dergelijke boetes in een sport waar miljoenen in omgaan?
Symbolisch bedrag, ja. Maar voor mij hoefde er ook geen zware straf te komen hoor. Had ik ook heel flauw gevonden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:16 schreef maan_man het volgende:
[ afbeelding ]
Wat voor verschil maken dergelijke boetes in een sport waar miljoenen in omgaan?
Niemand onbedoeld een bod geaccepteerd. De schoorsteen van Plasman moet ook blijven roken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:21 schreef Nattekat het volgende:
Miljoenenjacht teruggekeken om te zien of de thuiswinnaar F1 aan het kijken was
Helaas
Volgende week weer een kans.
er stond "Make Ferrari great again."quote:Op maandag 24 oktober 2016 01:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Was van vandaag.
Moest lachen om de combinatie met die "Make the F1 great again".
Grosjean?quote:Op maandag 24 oktober 2016 08:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Was al direct duidelijk met Haryanto in de eerste race![]()
nee Haryanto. Met dik 22000 stemmen voor hem en ~13000 voor Grosjean. Maar Ryo viel in L17 uit, en de FIA vondt de uitslag vreemd dus hebben ze de #2 in de poll maar de DotD gemaaktquote:
Ik denk dat nu de reden zal zijn dat het lang duurde wie de DOTD was voor USA GPquote:Op maandag 24 oktober 2016 09:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
nee Haryanto. Met dik 22000 stemmen voor hem en ~13000 voor Grosjean. Maar Ryo viel in L17 uit, en de FIA vondt de uitslag vreemd dus hebben ze de #2 in de poll maar de DotD gemaakt
Zat gisteren in ronde 15 ofzo nog te denken 'gut, hij is al een tijdje niet meer uitgevallen'. Jinxquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:25 schreef VacaLoca het volgende:
Ik zat er gister niet heel erg mee dat ie uitviel. Ookal leek ie wel bloedsnel en is het zonde van mogelijk podium en vierde plek in wk stand, ik hield er elke race al rekening mee dat ie keer met technische problemen uit ging vallen want ging al veels te lang goed met de betrouwbaarheid. Moest keer gebeuren.
Joh gek he dat Sainz minder scoort in een TR dan Max in een RB.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:36 schreef opreis het volgende:
Sainz nu in totaal meer punten gehaald dan dan Max in zn eerste jaar. Maar nog steeds minder dan Max zn totaal.
Da's niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:36 schreef opreis het volgende:
Sainz nu in totaal meer punten gehaald dan dan Max in zn eerste jaar. Maar nog steeds minder dan Max zn totaal.
Nee dat is niet gek.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Joh gek he dat Sainz minder scoort in een TR dan Max in een RB.
Als Carlos in een RBR reed dan had hij wel wat meer gehaald dan hij nu heeft gehaald. Kortom, vergelijking loopt gewoon mank nu. TR heeft ook nog een oude motorquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee dat is niet gek.
Maar hij vind zichzelf minstens zo goed als Max, maar doet 2 seizoenen over hetzelfde punten aantal....
Sainz was gisteren de betere racer. Ik heb hem geen enkele fout zien maken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:56 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee dat is niet gek.
Maar hij vind zichzelf minstens zo goed als Max, maar doet 2 seizoenen over hetzelfde punten aantal....
Paar keer blokkerende remmen wel toen hij onder druk stond van ALO en MAS. Kan ook kwestie van afgeragde banden zijn geweest.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Sainz was gisteren de betere racer. Ik heb hem geen enkele fout zien maken.
Max in TRquote:Op maandag 24 oktober 2016 10:51 schreef Beach het volgende:
[..]
Joh gek he dat Sainz minder scoort in een TR dan Max in een RB.
wat? als je sainz en max wil vergelijken doe jij dat door te kijken wanneer ze juist niet in dezelfde auto rijden?quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:17 schreef CrashO het volgende:
Motoren van die TR's beginnen het dan ook lastig te krijgen nu. Alle teams ontwikkelen door en die torro's zitten nog met oude motoren. 't is altijd lastig om oudere jaren te vergelijken.
*edit*
Eerlijker is om ze met drivers uit hun eigen team te vergelijken. Aangezien die dezelfde setup rijden. En dan zie je dat Sainz het gewoon enorm goed doet (of Kvyat juist enorm verrot)
Lijstje met finishes vanaf de switch (barcelona)
[ afbeelding ]
Correct. Ik doe het door te kijken wanneer ze in dezelfde races rijden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:23 schreef opreis het volgende:
[..]
wat? als je sainz en max wil vergelijken doe jij dat door te kijken wanneer ze juist niet in dezelfde auto rijden?
jij bent een vreemde vogelquote:Op maandag 24 oktober 2016 11:34 schreef CrashO het volgende:
[..]
Correct. Ik doe het door te kijken wanneer ze in dezelfde races rijden.
Aangezien de ontwikkelingen doorlopen, dus Sainz 2016 (Ferrari 2015 engine) vergelijken met Max 2015 (Renault 2015), is niet dezelfde auto..
De andere teams zijn ook constant met hun auto's bezig, net als dat Red Bull nu al een paar keer engine upgrades heeft gehad. Dus het is vrijwel onmogelijk om resultaten van vorig jaar met dit jaar te vergelijken. De omstandigheden zijn compleet anders. Net als dat Red Bull eerder dit jaar erg veel moeite had met de Ferrari's en ze intussen na alle upgrades Kimi en Vettel zo voorbij kunnen rijden.
De teamleden echter, rijden in dezelfde auto's. Dus dat is een stabielere manier van vergelijken.
Je kan max en sainz gewoon vergelijken tijdens de tijd dat ze in dezelfde wagen reden. En sainz heeft dan met "bonustijd" van 14 races nog steeds niet max zn punten aantal behaaldquote:
Ricciardo was 9 keer sneller en daarna haal je Ricciardo en Kvyat door elkaar.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:17 schreef CrashO het volgende:
Motoren van die TR's beginnen het dan ook lastig te krijgen nu. Alle teams ontwikkelen door en die torro's zitten nog met oude motoren. 't is altijd lastig om oudere jaren te vergelijken.
*edit*
Eerlijker is om ze met drivers uit hun eigen team te vergelijken. Aangezien die dezelfde setup rijden. En dan zie je dat Sainz het gewoon enorm goed doet (of Kvyat juist enorm verrot)
Lijstje met finishes vanaf de switch (barcelona)
[ afbeelding ]
Was bij Ric de laatste race (tot 2 checks aan toequote:Op maandag 24 oktober 2016 11:50 schreef Operc het volgende:
[..]
Ricciardo was 9 keer sneller en daarna haal je Ricciardo en Kvyat door elkaar.
haha die begint al net zo seniel als Lauda te wordenquote:Op maandag 24 oktober 2016 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
http://racingnews365.nl/jan-lammers-max-deed-niets-fout/![]()
quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Perfect voorbeeld van Contradictio in terminisquote:Tot op de dag van vandaag heb ik Max nog nooit een fout zien maken. Hij heeft het gewoon verkeerd verstaan.
Hij heeft 'm zeker ook in Monaco die muur niet in zien rijdenquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:01 schreef CrashO het volgende:
[..]
[..]
Perfect voorbeeld van Contradictio in terminis
Hij maakte geen fout, hij stuurde gewoon de verkeerde kant opquote:Op maandag 24 oktober 2016 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
Hij heeft 'm zeker ook in Monaco die muur niet in zien rijden
Jij snapt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:03 schreef CrashO het volgende:
[..]
Hij maakte geen fout, hij stuurde gewoon de verkeerde kant op
Inderdaad, al denk ik dat het plaatsen van Verstappen filmpjes op sites als dumpert.nl ook wel helpt om het aantal zwakzinnigen met een F1 mening toe te laten nemen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte.
Net zo veel schaamte als wanneer ik op FB de commentaren soms lees van Nederlandse 'fans' die continue Ricciardo afzeiken op de pagina van RB.
Hoe zorg je er persoonlijk voor dat iemand steeds minder populair wordt bij buitenlandse fans. Zo dus.
Max kan niks fout doen in Nederland lijkt het wel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 12:58 schreef motorbloempje het volgende:
Wat is er op Reddit? Ik vind die site te onoverzichtelijk om live te volgen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:56 schreef S95Sedan het volgende:
Hier is het ook gezellig merk ik, reddit idem
Laten we iets toevoegen zodat er meer ingehaald gaat worden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 13:57 schreef Jane het volgende:
Leuke modactie net. Weg reactie die ik aan het typen was.![]()
Goed, maakt niet uit. Ging erover dat internetpolls niet werken en dat de FIA hopelijk dingen kan verzinnen om de races zelf wat interessanter/minder voorspelbaar te maken, dan volgt het publiek vanzelf.
Er zijn 400 miljoen kijkers waarvan 700K Nederlands. Blijkbaar stemt er geen hond op DOTD anders had het nu nooit verstappen kunnen worden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte.
Net zo veel schaamte als wanneer ik op FB de commentaren soms lees van Nederlandse 'fans' die continue Ricciardo afzeiken op de pagina van RB.
Hoe zorg je er persoonlijk voor dat iemand steeds minder populair wordt bij buitenlandse fans. Zo dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |