Dat zegt dat er elders blijkbaar geen hond stemt, wat niet de schuld is van de mensen (Nederlander of niet) die wel stemmen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja en 25% van het aantal uitgebrachte stemmen, Zegt dat niet genoeg dan?
Ja dat zegt inderdaad genoeg. Als 0.2% van de kijkers voor 25% van de stemmen zorgt in een wereldwijde poll betekent dat dat er werkelijk geen hond geinteresseerd is in DOTD en dus simpelweg niet stemt.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja en 25% van het aantal uitgebrachte stemmen, Zegt dat niet genoeg dan?
Kan gelden voor de NL-stemmen, maar niet voor de niet-NL-stemmen. En dat was 75% van het aantal stemmen op Max. Bovendien had de FIA -net als bij Haryanto na Australie- een correctie toegepast en Max niet DOTD gemaakt als die stemmen van niet-NL-ers niet substantieel genoeg zouden zijn geweest. Ze corrigeren als ze het noodzakelijk achten.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:42 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Max is dotd geworden door Olav. Daar ben ik van overtuigd. De meeste mensen die kijken stemmen helemaal niet. Die oproep van Olav heeft denk ik veel mensen aangezet om op Max te stemmen die anders helemaal niet gestemd hadden of realistisch gestemd hadden.
Toch heeft Sepang wel een mooi circuit. Beter dan de zandbakcircuits.quote:Op maandag 24 oktober 2016 17:36 schreef nils7 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)_1_Grand_Prix__.html
Nu nog Bahrein weg en we hebben weer plek voor 2 fatsoenlijke banen.
Met Sepang is overigens niks mis maar wat hebben we er te zoeken als we ook in Singapore racen.
Ja vast, in bijv. GB of Duitsland of Italie stemmen ze allemaal "eerlijk" en maakt hun favoriet helemaal niks uit. Alleen die verrekte Nederlanders stemmen sowieso massal op hun favoriet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om de precieze getallen maar als iedereen in de grote F1-landen eerlijk stemt dan krijgt Max daar zijn deel van mee. Maar omdat er in Nederland massaal oneerlijk op Max gestemd wordt springt hij er steeds boven uit. Daarom is die verkiezing geen knip voor de neus meer waard.
Het interesseert niemand ook een bal.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat zegt inderdaad genoeg. Als 0.2% van de kijkers voor 25% van de stemmen zorgt in een wereldwijde poll betekent dat dat er werkelijk geen hond geinteresseerd is in DOTD en dus simpelweg niet stemt.
Dus op een handjevol nederlanders na interesseert het blijkbaar niemand, en ik begrijp dus niet waarom mensen zich druk om de uitslag maken. Dan hadden ze maar moeten stemmen.
Nou als dat zo is dan stoppen ze er beter helemaal mee want dan is het helemaal een wassen neus die verkiezingquote:Op maandag 24 oktober 2016 18:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja vast, in bijv. GB of Duitsland of Italie stemmen ze allemaal "eerlijk" en maakt hun favoriet helemaal niks uit. Alleen die verrekte Nederlanders stemmen sowieso massal op hun favoriet.
Kom zeg! Elk land kent stemmers die objectief kijken en elk land kent stemmers die altijd op hun favoriet stemmen. Maak het niet mooier dan het is...
Verder: zie mijn reactie op Sjemmert
Jou kennelijk wel, gezien het aantal onzinredenen wat je aanvoert...quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het interesseert niemand ook een bal.
Duh, natuurlijk is dat zo....quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou als dat zo is dan stoppen ze er beter helemaal mee want dan is het helemaal een wassen neus die verkiezing
Klopt. Het is idd een middel om de fans meer bij de F1 te betrekken.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:02 schreef zoem het volgende:
De DotD is volgens mij niet meer dan een middel van de F1 om interactie met de fans te stimuleren. De uitkomst maakt eigenlijk niet zo heel veel uit.
Het lijkt net alsof je voor het eerst in aanraking komt met een internetpollquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou als dat zo is dan stoppen ze er beter helemaal mee want dan is het helemaal een wassen neus die verkiezing
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Het lijkt net alsof je voor het eerst in aanraking komt met een internetpoll
Die 25 procent was wel zonder oproep van Olav natuurlijk. Ik denk dat dat percentage dit weekend nog hoger ligt. Ik denk dat je sowieso overschat hoeveel mensen daadwerkelijk stemmen. Ik denk minder dan 1 procent van alle kijkers.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan gelden voor de NL-stemmen, maar niet voor de niet-NL-stemmen. En dat was 75% van het aantal stemmen op Max. Bovendien had de FIA -net als bij Haryanto na Australie- een correctie toegepast en Max niet DOTD gemaakt als die stemmen van niet-NL-ers niet substantieel genoeg zouden zijn geweest. Ze corrigeren als ze het noodzakelijk achten.
Hoezo overschat ik dingen? Ik zeg slechts dat als 25% vd stemmen die bepaalden dat Max DOTD werd van Nederlanders afkomstig zijn er dus 75% van niet-Nederlands afkomstig zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die 25 procent was wel zonder oproep van Olav natuurlijk. Ik denk dat dat percentage dit weekend nog hoger ligt. Ik denk dat je sowieso overschat hoeveel mensen daadwerkelijk stemmen. Ik denk minder dan 1 procent van alle kijkers.
Zijn daar cijfers van te vinden ?
Die 25 procent was zonder oproep van Olav. Als door die oproep het aantal stemmers uit Nederland nog hoger ligt dan heeft dat veel effect omdat het totaal aantal stemmers wereldwijd niet heel hoog is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoezo overschat ik dingen? Ik zeg slechts dat als 25% vd stemmen die bepaalden dat Max DOTD werd van Nederlanders afkomstig zijn er dus 75% van niet-Nederlands afkomstig zijn.
Niets meer en niets minder en ik heb het nergens over absolute aantallen.
Bron? De FIA heeft voor en na de oproep van Olav apart geturfd? Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk...quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die 25 procent was zonder oproep van Olav. Als door die oproep het aantal stemmers uit Nederland nog hoger ligt dan heeft dat veel effect omdat het totaal aantal stemmers wereldwijd niet heel hoog is.
Ik heb geen bron ik vroeg net ook nog of er cijfers van te vinden warenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bron? De FIA heeft voor en na de oproep van Olav apart geturfd? Lijkt me hoogst onwaarschijnlijk...
En dat doet nog steeds niet af aan de stelling dat als 25% procent vd stemmen op Max voor DOTD van Nederlanders kwamen er dus 75% van niet-Nederlanders kwamen.
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, heb het niet gehoord (keek Sky). Lees alleen overal en nergens hetgeen ik opschreef.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb geen bron ik vroeg net ook nog of er cijfers van te vinden waren
En volgens mij zij Olav dat 25% van de stemmen voor DOTD uit Nederland kwamen. Niet dat 25% van de stemmen op Max uit Nederland kwamen. Toch ?
Als standaard al 25 procent van de stemmen uit Nederland komt dan kwam na deze oproep misschien wel 40% van de stemmen voor DOTD uit Nederland.
Tja het duurde niet voor niks zo lang totdat de uitslag bekend werd. Reken maar dat er achter de schermen een discussie plaats heeft gevonden of ze hem aan Max konden/moesten geven of niet. Viel Haryanto niet heel vroeg uit zonder ook maar wat te presteren ? Max viel wel uit maar heeft iig nog wat gepresteerd daarvoor ondanks dat hij ook een grote fout heeft gemaakt. Ik denk dat dat ook mee heeft gespeeld om de uitslag niet te laten vervallen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, heb het niet gehoord. Lees alleen overal en nergens hetgeen ik opschreef.
Maar nogmaals: de FIA corrigeert als er een zware onbalans is. Haryanto werd geen driver of the day in Australie, maar had wel veruit de meeste stemmen (door Indonesische stemmers).
De faciliteiten zijn prima.quote:Op maandag 24 oktober 2016 18:34 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Wat is er mis met Bahrein ? ik vind het een een mooi circuit met een goede layout. Races zijn meestal wel spannend daar en racen in de schemering/avond heeft ook wel wat.
Dat het lang geduurd heeft pleit alleen maar voor Max als DOTD. Dat wil zeggen dat ze uitgebreid naar het stemgedrag hebben gekeken, misschien zelfs wel een correctie hebben toegepast, maar toch tot de conclusie kwamen dat Max de verdiende DOTD was.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:47 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Tja het duurde niet voor niks zo lang totdat de uitslag bekend werd. Reken maar dat er achter de schermen een discussie plaats heeft gevonden of ze hem aan Max konden/moesten geven of niet. Viel Haryanto niet heel vroeg uit zonder ook maar wat te presteren ? Max viel wel uit maar heeft iig nog wat gepresteerd daarvoor ondanks dat hij ook een grote fout heeft gemaakt. Ik denk dat dat ook mee heeft gespeeld om de uitslag niet te laten vervallen.
En dat noemt zich mod. Idiootquote:Op maandag 24 oktober 2016 17:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ojawel. Maar we weten hier allemaal inmiddels wel dat het WEC suprieur is, hoef je niet telkens duidelijk temaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |