Als ik een kwartje kreeg voor elke keer dat dat de afgelopen maanden werd geroepen was ik nu al bijna net zo rijk als the Donald.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wacht maandag af...er gaat dan iets gebeuren waar Hillary echt wel en hartverzakking van gaat krijgen.
Whehe, zeg datquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:02 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Als ik een kwartje kreeg voor elke keer dat dat de afgelopen maanden werd geroepen was ik nu al bijna net zo rijk als the Donald.
Bedoel je zoiets: Clinton far ahead in Electoral College racequote:Op zondag 23 oktober 2016 18:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Omdat voorheen meerdere keren per dag polls hier gepost werden.
En je ziet Hillary glashard ontkennen, pokerface Hillary.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:07 schreef FrankDark het volgende:
http://lab.nos.nl/projects/the-series/![]()
Nee hoor, dat is geen onzin. Clinton werd letterlijk persoonlijk verantwoordelijk gehouden voor de situatie in Syrië. Daar doet jouw drogreden verder weinig aan af. Je ziet kritiek op Clinton hier ook vaak uitmonden in pure haat en gescheld, al zegt dat wellicht meer over de betreffende users.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:44 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dat is onzin en dat weet je zelf ook.
De discussie wordt op deze manier vakkundig doodgemaakt en het slaat nergens op.
Neu. Er zijn niet zo heel veel bijzondere polls de laatste tijd. Staat een beetje qua odds:quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel verdacht dat er opeens zo weinig Polls gepost worden hier. Is Trump toevallig aan het stijgen in de polls?
Er worden minder polls gepubliceerd in het weekend. Zeker op zondag.quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:47 schreef Braindead2000 het volgende:
Wel verdacht dat er opeens zo weinig Polls gepost worden hier. Is Trump toevallig aan het stijgen in de polls?
Het gat nu tussen bepaalde polls is wel erg opvallend te noemen. Kan het zijn dat er een paar pollsters expres de race spannend willen laten lijken?quote:Op zondag 23 oktober 2016 18:52 schreef Ulx het volgende:
[..]
De polls die Trump flink laten stijgen kun je maar beter negeren.
Ik hoop het wel, dat er wat gebeurt dan niet dat Hillary een hartverzakking krijgtquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wacht maandag af...er gaat dan iets gebeuren waar Hillary echt wel een hartverzakking van gaat krijgen.
Ik geloof geen polls.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Het gat nu tussen bepaalde polls is wel erg opvallend te noemen. Kan het zijn dat er een paar pollsters expres de race spannend willen laten lijken?
Las iets van O'keemy over brazil chairperson DNC en Hillary over voterfraudquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:51 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik hoop het wel, dat er wat gebeurt dan niet dat Hillary een hartverzakking krijgt
Heeft Maurice de Hond een Amerikaanse tak?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Falco het volgende:
[..]
Het gat nu tussen bepaalde polls is wel erg opvallend te noemen. Kan het zijn dat er een paar pollsters expres de race spannend willen laten lijken?
Mwoah, het is vooral een methodisch dingetje. Ik heb bij veel van die tracking polls ook het idee dat er gewoon structurele bias in de groep zit die men bevraagt. Omdat het altijd dezelfde groep is in tegenstelling tot willekeurige sampling blijft een dergelijk effect bestaan.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Falco het volgende:
[..]
En daarmee hun reputatie te gravel gooien? Onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Falco het volgende:
[..]
O.a.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Las iets van O'keemy over brazil chairperson DNC en Hillary over voterfraud
Het is ook een nieuwe poll geloof ik. Niet oude ABC / WaPo peiling, maar een nieuwe tracking poll. Dat maakt het ook lastig om deze in het juiste perspectief te plaatsen aangezien er geen voorgeschiedenis is.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
En daarmee hun reputatie te gravel gooien? Onwaarschijnlijk.
Ik vind de verschillen ook wel groot, mar wat zou kunnen meespelen is dat de poll die Clinton op +12 heeft tot nu toe de enige is die geheel na het derde debat is gepeild.
Het is waarschijnlijk een outlier, maar het kan ook het eerste teken zijn van een nieuwe surge voor Clinton.
Het is een trade-off, met tracking polls heb je veel meer power om veranderingen te herkennen, maar tegelijkertijd meer risico voor systematische bias. De beste manier om naar tracking polls te kijken is het verschil in dezelde poll over tijd (ipv het absolute percentage).quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, het is vooral een methodisch dingetje. Ik heb bij veel van die tracking polls ook het idee dat er gewoon structurele bias in de groep zit die men bevraagt. Omdat het altijd dezelfde groep is in tegenstelling tot willekeurige sampling blijft een dergelijk effect bestaan.
Klopt. Als je die IBD / LA Times polls structureel naar Clinton zou zien gaan, dan is dat eerder een indicatie dat het richting een verschil van 10+ procentpunt gaat. Als ze richting de +7 voor Trump gaan is dat een indicatie dat het wat spannender kan worden.quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:02 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Het is een trade-off, met tracking polls heb je veel meer power om veranderingen te herkennen, maar tegelijkertijd meer risico voor systematische bias. De beste manier om naar tracking polls te kijken is het verschil in dezelde poll over tijd (ipv het absolute percentage).
Hmm ik denk dat ik niet helemaal duidelijk was. Er zijn twee soorten vragen die je kunt stellen. De eerste vraag is de simpele "als er nu gestemd zou worden, hoeveel % zou iedere kandidaat krijgen?". De tweede vraag is iets in de trant van "vergeleken met 2 weken geleden, doet Hillary het dan beter of slechter?".quote:Op zondag 23 oktober 2016 20:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klopt. Als je die IBD / LA Times polls structureel naar Clinton zou zien gaan, dan is dat eerder een indicatie dat het richting een verschil van 10+ procentpunt gaat. Als ze richting de +7 voor Trump gaan is dat een indicatie dat het wat spannender kan worden.
Overigens heb ik wel een beetje mijn twijfels bij het vermogen om veranderingen onder het bredere electoraat te detecteren. Die systematische bias werkt op alle niveaus door. Juist doordat bepaalde karakteristieken over- of ondervertegenwoordigd zijn kunnen veranderingen juist niet of in te sterke mate worden opgepikt. Ook bij van die hypergevoelige wegingsfactoren zoals bij de LA Times Poll zie je dat effect.
Ik heb dan liever een video waarop Hillary dalmatiër puppy's aan het wurgen is ofzoquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:52 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Las iets van O'keemy over brazil chairperson DNC en Hillary over voterfraud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |