Bekerpoeper genot in GO Ahead.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bekertjes met pis, lekker hoor.
Dat is nog slechter dan Studio Voetbal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die naar Rondo kijken, zijn geestelijk gestoord.
VBL / Rondo #3: PIN?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is nog slechter dan Studio Voetbal.
Dan weet je genoeg.
Haha dit komt van een Feyenoorderquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Als dit zo doorgaat, wordt de wedstrijd nog stilgelegd.
Coco98quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Rondo #3: PIN?
Users spotten.
Nee ik heb mijn studiedag net beeindigdquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga naar de bieb
Zie ik je daar Pax?
Is de bieb geheime codetaal voor bed?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga naar de bieb
Zie ik je daar Pax?
quote:
mwah..quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
Ach anderen hebben weer een hekel aan 40/45.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
Juist.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ach anderen hebben weer een hekel aan 40/45.
mis je hem?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fraser haalt de kerst niet.
Ja steel je voor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Daar heb ik ook wel eens flink ruzie om gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Was dat maar waarquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is de bieb geheime codetaal voor bed?![]()
Ik bedoelde dat ik liever naar bed ga dan naar de biebquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm normaliter zou deze reactie van mijn kant moeten komen
Niet alleen de Ajacieden. Dolberg is imo de beste spits van de Eredivisie. En hij kan nog zoveel beter worden. Ik vind vooral zijn harde gerichte schoten briljant.quote:
Niet echt mee eens. Nijmegen is een toffe stad en het grootste deel van de supporters is gewoon Eredivisie waardig. Jammer dat ze nu zo'n kutteam hebben. Daar kun je echt niet trots op zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |