abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166153446
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:39 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Genotsgrot?
:T
Zonder wrijving geen glans
pi_166153449
Schop hem kapot

Sow
pi_166153452
Als dit zo doorgaat, wordt de wedstrijd nog stilgelegd.
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:40:49 #154
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153455
Wie zit er bij SV?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:41:14 #156
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153466
Wat een gun van navarone.
What can change the nature of a man?
pi_166153482
o o o o o o
pi_166153510
Mensen die naar Rondo kijken, zijn geestelijk gestoord.
pi_166153525
Bekers naar Baker
pi_166153529
Bekertjes met pis, lekker hoor.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:43:34 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166153532
Wat een genot
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:43:40 #163
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153538
Dit is best leuk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166153539
HERSENLOZEN
pi_166153541
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bekertjes met pis, lekker hoor.
Bekerpoeper genot in GO Ahead.
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:43:49 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153544
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die naar Rondo kijken, zijn geestelijk gestoord.
Dat is nog slechter dan Studio Voetbal.
Dan weet je genoeg.
What can change the nature of a man?
pi_166153552
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Bekerpoeper genot in GO Ahead.
ik was het niet.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153554
Tokkiepubliek
pi_166153561
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat is nog slechter dan Studio Voetbal.
Dan weet je genoeg.
VBL / Rondo #3: PIN?

Users spotten.
  Forum Admin zondag 23 oktober 2016 @ 19:44:35 #170
35723 crew  GGMM
pi_166153566
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef Vasion het volgende:
Tokkiepubliek
Haha dit komt van een Feyenoorder O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:44:47 #171
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_166153574
Haha commentator kan ook overdrijven
AZ
ALKMAAR
pi_166153575
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Als dit zo doorgaat, wordt de wedstrijd nog stilgelegd.
;(
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:44:57 #173
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153581
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha dit komt van een Feyenoorder O+
Ervaringsdeskundige.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166153590
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha dit komt van een Feyenoorder O+
Zo, die zit.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:45:21 #175
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_166153594
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha dit komt van een Feyenoorder O+
haha dit komt van een rené
Ride Or Die Lalalalalalalala
  Redactie Sport zondag 23 oktober 2016 @ 19:45:45 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166153606
Dit was verdiend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166153607
Wat een blunder daar _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_166153614
Boem.
pi_166153634
Hahahahaha
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:46:41 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153635
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

VBL / Rondo #3: PIN?

Users spotten.
Coco98
Hmm..
What can change the nature of a man?
pi_166153636
Vitesse - PSV genot.
pi_166153650
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:46 schreef hafcfan het volgende:
Arme sked
Lekker voor hem
pi_166153657
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:46 schreef hafcfan het volgende:
Arme sked
Fraser haalt de kerst niet.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:03 #186
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153666
Als er een god is krijgen ze allemaal griep zegt hij.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Redactie Sport zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:03 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166153667
wat riepen ze naar Foor?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:16 #188
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166153671
NEC is een enorme kutclub.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166153672
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Lekker voor hem
pi_166153683
Nou ik ga naar de bieb

Zie ik je daar Pax?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:39 #191
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166153687
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat riepen ze naar Foor?
Skup m kupot
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:43 #192
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153690
Narsingh :') Scoort verdomme tegen Bayern.
What can change the nature of a man?
pi_166153691
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga naar de bieb

Zie ik je daar Pax?
Nee ik heb mijn studiedag net beeindigd

Nu ga ik chillen
pi_166153700
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga naar de bieb

Zie ik je daar Pax?
Is de bieb geheime codetaal voor bed? :? :?
pi_166153728
GAE - City 3
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:50:12 #196
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153732
haags mad
What can change the nature of a man?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:50:21 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166153739
Antonia mongool
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166153742
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153749
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef Coco98 het volgende:
haags mad
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
mwah..
Zonder wrijving geen glans
pi_166153750
Havenaar en stiften :')
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:51:40 #201
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153781
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
Ach anderen hebben weer een hekel aan 40/45.
What can change the nature of a man?
pi_166153798
ADO gewoon koploper _O_
pi_166153813
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:51 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ach anderen hebben weer een hekel aan 40/45.
Juist.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:53:05 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153815
Dolberg de nieuwe hype.
What can change the nature of a man?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:53:14 #205
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166153818
Regi Blinkert :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_166153829
Goed, SV slaan we ook weer mooi over vanavond.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153835
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:53 schreef Coco98 het volgende:
Dolberg de nieuwe hype Bergkamp
Aldus de Ajacieden
pi_166153849
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Fraser haalt de kerst niet.
mis je hem?
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:55:25 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153882
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
What can change the nature of a man?
pi_166153898
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Ja steel je voor.
pi_166153905
sorry daarvoor..
pi_166153916
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

mis je hem?
Nee.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:57:57 #213
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153963
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Daar heb ik ook wel eens flink ruzie om gehad.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166154194
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Vasion het volgende:

[..]

Is de bieb geheime codetaal voor bed? :? :?
Was dat maar waar
pi_166154258
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:04 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Was dat maar waar
Hmm normaliter zou deze reactie van mijn kant moeten komen
pi_166154418
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hmm normaliter zou deze reactie van mijn kant moeten komen
Ik bedoelde dat ik liever naar bed ga dan naar de bieb
pi_166155340
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:53 schreef Coco98 het volgende:
Dolberg de nieuwe hype.
Dolberg in Oranje!!!!!
pi_166155673
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Vasion het volgende:

[..]

Aldus de Ajacieden
Niet alleen de Ajacieden. Dolberg is imo de beste spits van de Eredivisie. En hij kan nog zoveel beter worden. Ik vind vooral zijn harde gerichte schoten briljant.
pi_166155746
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
NEC is een enorme kutclub.
Niet echt mee eens. Nijmegen is een toffe stad en het grootste deel van de supporters is gewoon Eredivisie waardig. Jammer dat ze nu zo'n kutteam hebben. Daar kun je echt niet trots op zijn.
pi_166158306
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Dolberg in Oranje!!!!!
:')
pi_166273358
los
pi_166273564
Ik ga niet kijken
pi_166273663
Niet kunnen winnen van RJC. :')
pi_166276747
Daniël de Ridder is weer zo'n typische NOS-analist, hé? Waarom zijn die NOS-analisten altijd zo inhoudsloos en van het algemene geblaat?
pi_166291389
los
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')