Ach anderen hebben weer een hekel aan 40/45.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
Juist.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ach anderen hebben weer een hekel aan 40/45.
mis je hem?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Fraser haalt de kerst niet.
Ja steel je voor.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Daar heb ik ook wel eens flink ruzie om gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Was dat maar waarquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is de bieb geheime codetaal voor bed?![]()
Ik bedoelde dat ik liever naar bed ga dan naar de biebquote:Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm normaliter zou deze reactie van mijn kant moeten komen
Niet alleen de Ajacieden. Dolberg is imo de beste spits van de Eredivisie. En hij kan nog zoveel beter worden. Ik vind vooral zijn harde gerichte schoten briljant.quote:
Niet echt mee eens. Nijmegen is een toffe stad en het grootste deel van de supporters is gewoon Eredivisie waardig. Jammer dat ze nu zo'n kutteam hebben. Daar kun je echt niet trots op zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speciaal voor GGMM[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Lolquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 22:48 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Op Twitch streamen kan ie beter inderdaad: https://www.twitch.tv/roomario89
en een maand geleden riep iedereen nog dat ie voor 80 miljoen naar Bayern kon hahahaaahaahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |