abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:51:40 #201
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153781
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
Ach anderen hebben weer een hekel aan 40/45.
What can change the nature of a man?
pi_166153798
ADO gewoon koploper _O_
pi_166153813
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:51 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Ach anderen hebben weer een hekel aan 40/45.
Juist.
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:53:05 #204
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153815
Dolberg de nieuwe hype.
What can change the nature of a man?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:53:14 #205
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166153818
Regi Blinkert :')
RED ONS HENNIEGOD
pi_166153829
Goed, SV slaan we ook weer mooi over vanavond.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153835
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:53 schreef Coco98 het volgende:
Dolberg de nieuwe hype Bergkamp
Aldus de Ajacieden
pi_166153849
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Fraser haalt de kerst niet.
mis je hem?
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:55:25 #209
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153882
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
What can change the nature of a man?
pi_166153898
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Ja steel je voor.
pi_166153905
sorry daarvoor..
pi_166153916
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef hafcfan het volgende:

[..]

mis je hem?
Nee.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:57:57 #213
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153963
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:55 schreef Coco98 het volgende:
De steel weggooien van broccoli, dan ben je niet goed bij je hoofd.
Daar heb ik ook wel eens flink ruzie om gehad.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166154194
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:49 schreef Vasion het volgende:

[..]

Is de bieb geheime codetaal voor bed? :? :?
Was dat maar waar
pi_166154258
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:04 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Was dat maar waar
Hmm normaliter zou deze reactie van mijn kant moeten komen
pi_166154418
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:06 schreef Paxcon het volgende:

[..]

Hmm normaliter zou deze reactie van mijn kant moeten komen
Ik bedoelde dat ik liever naar bed ga dan naar de bieb
pi_166155340
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:53 schreef Coco98 het volgende:
Dolberg de nieuwe hype.
Dolberg in Oranje!!!!!
pi_166155673
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:54 schreef Vasion het volgende:

[..]

Aldus de Ajacieden
Niet alleen de Ajacieden. Dolberg is imo de beste spits van de Eredivisie. En hij kan nog zoveel beter worden. Ik vind vooral zijn harde gerichte schoten briljant.
pi_166155746
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Szura het volgende:
NEC is een enorme kutclub.
Niet echt mee eens. Nijmegen is een toffe stad en het grootste deel van de supporters is gewoon Eredivisie waardig. Jammer dat ze nu zo'n kutteam hebben. Daar kun je echt niet trots op zijn.
pi_166158306
quote:
2s.gif Op zondag 23 oktober 2016 20:36 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Dolberg in Oranje!!!!!
:')
pi_166273358
los
pi_166273564
Ik ga niet kijken
pi_166273663
Niet kunnen winnen van RJC. :')
pi_166276747
Daniël de Ridder is weer zo'n typische NOS-analist, hé? Waarom zijn die NOS-analisten altijd zo inhoudsloos en van het algemene geblaat?
pi_166291389
los
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:36:26 #226
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166291439
Was een goed programma vandaag, ben benieuwd
Laffe huichelaar
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:36:49 #227
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166291452
Kringgesprekgenot _O_
Laffe huichelaar
  Redactie Sport zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:38:18 #228
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166291509
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Speciaal voor GGMM
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:38:26 #229
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166291511
Present
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
  Redactie Sport zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:39:01 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166291523
De doelman liet zich hier simpel kloppen zeg.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166291527
kutgoal
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:39:09 #232
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166291528
Wat slecht gekeept
Laffe huichelaar
pi_166291531
Gaston _O_
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:39:47 #235
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_166291554
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 22:39 schreef Wazaaaaa het volgende:
Gaston _O_
Wazaaaaa _O_
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_166291565
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2016 22:39 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Wazaaaaa _O_
Taggod _O_
  zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:42:15 #237
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_166291610
Ramselaar is de enige die er wat van kan bij PSV de laatste tijd he?
Laffe huichelaar
pi_166291612
GUUS
  Redactie Sport zaterdag 29 oktober 2016 @ 22:44:48 #240
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166291675
oe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')