abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166152939
Foppe effect.
pi_166152977
Leuk spelertje die Sam
pi_166152989
SOW
Zonder wrijving geen glans
pi_166152994
KoeKoeK
Zonder wrijving geen glans
pi_166153004
Heracles is echt slecht hahahahahahaha
Zonder wrijving geen glans
pi_166153005
Heerenveen boven PSV.
pi_166153013
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik word voor Heerenveen
Gloryhunter
pi_166153018
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles is echt slecht hahahahahahaha
Volgende week staan we boven jullie
pi_166153022
Feyenoord gaat niet winnen van Heerenveen.
pi_166153023
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik word voor Heerenveen
Ga je volgende week dan voor Feyenoord worden? :?
pi_166153040
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Volgende week staan we boven jullie
Weinig kans, Hans.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Sport zondag 23 oktober 2016 @ 19:29:06 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166153057
Haha, zonder schoen :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166153063
Maradonna :D . Tja, Bosz vergelijkt Ajax met Barcelona.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:29:30 #119
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153073
Dat was me ook niet opgevallen nee.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166153074
Kut, ik moet schijten.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153076
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ga je volgende week dan voor Feyenoord worden? :?
Ha alsof die succes hebben
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:29:59 #122
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_166153087
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Vasion het volgende:
Maradonna :D . Tja, Bosz vergelijkt Ajax met Barcelona.
En Bosz wordt weer vergeleken met Guardiola
AZ
ALKMAAR
pi_166153096
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Weinig kans, Hans.
Hahaha. Jullie verliezen alles
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:30:33 #124
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153108
Ik ben er.
What can change the nature of a man?
pi_166153116
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hahaha. Jullie verliezen alles
Gister toch mooi een punt tegen die moffen.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153125
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef Coco98 het volgende:
Ik ben er.
Heyyyyy
Zonder wrijving geen glans
pi_166153126
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hahaha. Jullie verliezen alles
Schattig, middenmoot rivaliteit O+
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:31:18 #128
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153133
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Heyyyyy
:W
What can change the nature of a man?
pi_166153146
Leuk voor de jochies in de hoek
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:31:49 #130
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153147
Wij juichen mee met Paxcon.
What can change the nature of a man?
pi_166153179
Ik weet de uitslag al. :@
Zonder wrijving geen glans
pi_166153180
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Coco98 het volgende:
Wij juichen mee met Paxcon.
Die was weer eens niet aanwezig
pi_166153184
De AZ hype is ook weer over.
pi_166153191
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:31 schreef Coco98 het volgende:
Wij juichen mee met Paxcon.
Liep hij niet vorige week het veld op tijdens Gro - Heer? :?
pi_166153210
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef Vasion het volgende:

[..]

Liep hij niet vorige week het veld op tijdens Gro - Heer? :?
Dat was johannes
pi_166153238
Niet kunnen winnen van Groningen :')
pi_166153245
Waarschijnlijk is Sweet Caroline weer gedraaid na de wedstrijd
pi_166153254
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:34 schreef Vasion het volgende:
Niet kunnen winnen van Groningen :')
Echt he, schande!
Zonder wrijving geen glans
pi_166153280
WeghorstKramer.gif
pi_166153323
Lek is boven.
pi_166153333
AZ gaat ook niet zo lekker momenteel.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153375
Van de Brom alsof hij zenuwachtig is.
pi_166153383
Grot heeft een geile vriendin
pi_166153384
de derbyyyy
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:38:58 #147
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153395
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef hafcfan het volgende:
Grot heeft een geile vriendin
pics
What can change the nature of a man?
pi_166153404
Arno. *O*
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:39:37 #149
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153415
derbie
What can change the nature of a man?
pi_166153423
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:38 schreef hafcfan het volgende:
Grot heeft een geile vriendin
Genotsgrot?
pi_166153446
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:39 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Genotsgrot?
:T
Zonder wrijving geen glans
pi_166153449
Schop hem kapot

Sow
pi_166153452
Als dit zo doorgaat, wordt de wedstrijd nog stilgelegd.
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:40:49 #154
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153455
Wie zit er bij SV?
What can change the nature of a man?
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:41:14 #156
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153466
Wat een gun van navarone.
What can change the nature of a man?
pi_166153482
o o o o o o
pi_166153510
Mensen die naar Rondo kijken, zijn geestelijk gestoord.
pi_166153525
Bekers naar Baker
pi_166153529
Bekertjes met pis, lekker hoor.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:43:34 #162
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_166153532
Wat een genot
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:43:40 #163
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153538
Dit is best leuk.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166153539
HERSENLOZEN
pi_166153541
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bekertjes met pis, lekker hoor.
Bekerpoeper genot in GO Ahead.
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:43:49 #166
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153544
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die naar Rondo kijken, zijn geestelijk gestoord.
Dat is nog slechter dan Studio Voetbal.
Dan weet je genoeg.
What can change the nature of a man?
pi_166153552
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Bekerpoeper genot in GO Ahead.
ik was het niet.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153554
Tokkiepubliek
pi_166153561
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat is nog slechter dan Studio Voetbal.
Dan weet je genoeg.
VBL / Rondo #3: PIN?

Users spotten.
  Forum Admin zondag 23 oktober 2016 @ 19:44:35 #170
35723 crew  GGMM
pi_166153566
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef Vasion het volgende:
Tokkiepubliek
Haha dit komt van een Feyenoorder O+
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:44:47 #171
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_166153574
Haha commentator kan ook overdrijven
AZ
ALKMAAR
pi_166153575
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Als dit zo doorgaat, wordt de wedstrijd nog stilgelegd.
;(
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:44:57 #173
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153581
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha dit komt van een Feyenoorder O+
Ervaringsdeskundige.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166153590
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha dit komt van een Feyenoorder O+
Zo, die zit.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:45:21 #175
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_166153594
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef GGMM het volgende:

[..]

Haha dit komt van een Feyenoorder O+
haha dit komt van een rené
Ride Or Die Lalalalalalalala
  Redactie Sport zondag 23 oktober 2016 @ 19:45:45 #176
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166153606
Dit was verdiend.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166153607
Wat een blunder daar _O-
Zonder wrijving geen glans
pi_166153614
Boem.
pi_166153634
Hahahahaha
Zonder wrijving geen glans
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:46:41 #181
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153635
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef Zipportal het volgende:

[..]

VBL / Rondo #3: PIN?

Users spotten.
Coco98
Hmm..
What can change the nature of a man?
pi_166153636
Vitesse - PSV genot.
pi_166153650
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:46 schreef hafcfan het volgende:
Arme sked
Lekker voor hem
pi_166153657
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:46 schreef hafcfan het volgende:
Arme sked
Fraser haalt de kerst niet.
Zonder wrijving geen glans
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:03 #186
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153666
Als er een god is krijgen ze allemaal griep zegt hij.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  Redactie Sport zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:03 #187
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166153667
wat riepen ze naar Foor?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:16 #188
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166153671
NEC is een enorme kutclub.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166153672
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:47 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Lekker voor hem
pi_166153683
Nou ik ga naar de bieb

Zie ik je daar Pax?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:39 #191
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166153687
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat riepen ze naar Foor?
Skup m kupot
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:48:43 #192
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153690
Narsingh :') Scoort verdomme tegen Bayern.
What can change the nature of a man?
pi_166153691
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga naar de bieb

Zie ik je daar Pax?
Nee ik heb mijn studiedag net beeindigd

Nu ga ik chillen
pi_166153700
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga naar de bieb

Zie ik je daar Pax?
Is de bieb geheime codetaal voor bed? :? :?
pi_166153728
GAE - City 3
  Moderator zondag 23 oktober 2016 @ 19:50:12 #196
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_166153732
haags mad
What can change the nature of a man?
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:50:21 #197
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_166153739
Antonia mongool
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_166153742
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
Zonder wrijving geen glans
pi_166153749
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef Coco98 het volgende:
haags mad
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
mwah..
Zonder wrijving geen glans
pi_166153750
Havenaar en stiften :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')