Volgende week staan we boven julliequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles is echt slecht hahahahahahaha
Weinig kans, Hans.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgende week staan we boven jullie
Ha alsof die succes hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga je volgende week dan voor Feyenoord worden?
En Bosz wordt weer vergeleken met Guardiolaquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Vasion het volgende:
Maradonna. Tja, Bosz vergelijkt Ajax met Barcelona.
Dat was johannesquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:32 schreef Vasion het volgende:
[..]
Liep hij niet vorige week het veld op tijdens Gro - Heer?
Bekerpoeper genot in GO Ahead.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bekertjes met pis, lekker hoor.
Dat is nog slechter dan Studio Voetbal.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:42 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die naar Rondo kijken, zijn geestelijk gestoord.
VBL / Rondo #3: PIN?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:43 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Dat is nog slechter dan Studio Voetbal.
Dan weet je genoeg.
Haha dit komt van een Feyenoorderquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:40 schreef Zipportal het volgende:
Als dit zo doorgaat, wordt de wedstrijd nog stilgelegd.
Coco98quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
VBL / Rondo #3: PIN?
Users spotten.
Nee ik heb mijn studiedag net beeindigdquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga naar de bieb
Zie ik je daar Pax?
Is de bieb geheime codetaal voor bed?quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:48 schreef Ties02 het volgende:
Nou ik ga naar de bieb
Zie ik je daar Pax?
quote:
mwah..quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb sinds dit weekend een enorme tering hekel aan minuut '85 gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |