abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:19:16 #81
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_166152756
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef hafcfan het volgende:
Dolberg flikker. Oorbel in je rechter oor .
Hij stond naakt op Instagram
Oh.
pi_166152765
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef hafcfan het volgende:
Dolberg flikker. Oorbel in je rechter oor .
hafc de grootste homohater op fok _O_
pi_166152788
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:17 schreef hafcfan het volgende:
Dolberg flikker. Oorbel in je rechter oor .
Leek op een wrat/moedervlek.
pi_166152790
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef Ties02 het volgende:

[..]

hafc de grootste homohater op fok _O_
Hafc _O_
pi_166152793
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:18 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Dan wordt het tijd voor een beneliga
:T
Zonder wrijving geen glans
pi_166152800
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij stond naakt op Instagram
Die foto heeft Paxcon boven zijn bed hangen
pi_166152828
Twee ballen in het veld, deze goal telt niet
pi_166152836
Dit Heerenveen is zo goed.
Zonder wrijving geen glans
pi_166152838
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:19 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Hij stond naakt op Instagram
Wat een debiel.
  Forum Admin zondag 23 oktober 2016 @ 19:21:42 #90
35723 crew  GGMM
pi_166152840
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:20 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Die foto heeft Paxcon boven zijn bed hangen
Hoe weet jij dat? ;) ;)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_166152850
Lekker goaltje
pi_166152853
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dit Heerenveen is zo goed.
Gun ik ze wel na al die kut jaren
pi_166152855
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:21 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat? ;) ;)
Omdat ik wel eens voetbal kijk bij Pax ;)
pi_166152860
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:22 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Gun ik ze wel na al die kut jaren
Ja hoor ja.
Zonder wrijving geen glans
  Forum Admin zondag 23 oktober 2016 @ 19:22:34 #95
35723 crew  GGMM
pi_166152861
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:22 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Omdat ik wel eens voetbal kijk bij Pax ;)
Ah ja "voetbal kijken" ;) Haha
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_166152872
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:22 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Omdat ik wel eens voetbal kijk bij Pax ;)
Noemen ze dat zo tegenwoordig.
Zonder wrijving geen glans
pi_166152881
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:22 schreef GGMM het volgende:

[..]

Ah ja "voetbal kijken" ;) Haha
;)
pi_166152906
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:22 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Omdat ik wel eens voetbal kijk bij Pax ;)
Viespeuk
pi_166152915
Wow 1-1
Zonder wrijving geen glans
pi_166152925
Mulder *O*
pi_166152939
Foppe effect.
pi_166152977
Leuk spelertje die Sam
pi_166152989
SOW
Zonder wrijving geen glans
pi_166152994
KoeKoeK
Zonder wrijving geen glans
pi_166153004
Heracles is echt slecht hahahahahahaha
Zonder wrijving geen glans
pi_166153005
Heerenveen boven PSV.
pi_166153013
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik word voor Heerenveen
Gloryhunter
pi_166153018
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles is echt slecht hahahahahahaha
Volgende week staan we boven jullie
pi_166153022
Feyenoord gaat niet winnen van Heerenveen.
pi_166153023
quote:
0s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef hafcfan het volgende:
Ik word voor Heerenveen
Ga je volgende week dan voor Feyenoord worden? :?
pi_166153040
quote:
1s.gif Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Volgende week staan we boven jullie
Weinig kans, Hans.
Zonder wrijving geen glans
  Redactie Sport zondag 23 oktober 2016 @ 19:29:06 #117
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166153057
Haha, zonder schoen :D
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166153063
Maradonna :D . Tja, Bosz vergelijkt Ajax met Barcelona.
  zondag 23 oktober 2016 @ 19:29:30 #119
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_166153073
Dat was me ook niet opgevallen nee.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_166153074
Kut, ik moet schijten.
Zonder wrijving geen glans
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')