Volgende week staan we boven julliequote:Op zondag 23 oktober 2016 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Heracles is echt slecht hahahahahahaha
Weinig kans, Hans.quote:Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Volgende week staan we boven jullie
Ha alsof die succes hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:27 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ga je volgende week dan voor Feyenoord worden?
En Bosz wordt weer vergeleken met Guardiolaquote:Op zondag 23 oktober 2016 19:29 schreef Vasion het volgende:
Maradonna. Tja, Bosz vergelijkt Ajax met Barcelona.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |