houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar moet ik dan weer om lachen.
Dat is een goeie. Post ik een goede grap op jouw eerste werkdag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jouw extra voornemen kan betere grappen maken zijn
ik wacht eerst nog even op Kwark, hij had een klus voor me voor 100 euro vorige maand en tijdens onze onderhandelingen ging hij weg en is sindsdien niet meer gespotquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann moet bij mij komen werken. Ze zoeken nog mensen.
Waarom posts verwijderen? Veel te moeite.. gewoon users verwijderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef zeer het volgende:
[..]
houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderen
dan heb je genoeg tijd om een goeie grap te verzinnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Post ik een goede grap op jouw eerste werkdag.
oh was me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben meer van het anarcho-psychotisme.
Ik zou je niet laten zitten als je zou willen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wacht eerst nog even op Kwark, hij had een klus voor me voor 100 euro vorige maand en tijdens onze onderhandelingen ging hij weg en is sindsdien niet meer gespot
Ik vind 95% nog vrij mildquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef zeer het volgende:
[..]
houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderen
Weet ik toch....quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef zeer het volgende:
[..]
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv of moet ik Netflix maar aanslingeren
Ik kijk it op V, maar ben tot conclusie gekomen dat ik beter drugs kon gebruiken voordat ik keek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv of moet ik Netflix maar aanslingeren
Demagoog.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja :s Maar zie al dat goed gedrag niet gewaardeerd wordt.
Als er een nieuwe collega wordt gezocht heb jij mijn stem, ik vind je namelijk wel geschikt.quote:
verstandigquote:
Jij demagoniseert altijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Demagoog.
[..]
Als er een nieuwe collega wordt gezocht heb jij mijn stem, ik vind je namelijk wel geschikt.
Bamibolquote:
Die houd ik er in, jouw versie van de bamibal. Het effect gaat wat verloren, want Zosk is er niet. Maar ik moest 'm toch even zeggen.quote:
Met welke hand typ je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typ iets langzamer maar ik blijf gewoon
Waarom gebruik je elk woord wat ik ooit getypt heb tegen mij? :squote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die houd ik er in, jouw versie van de bamibal. Het effect gaat wat verloren, want Zosk is er niet. Maar ik moest 'm toch even zeggen.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom gebruik je elk woord wat ik ooit getypt heb tegen mij? :s
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet of de dode koning van Thailand het leuk vindt dat jullie zijn naam gebruiken als belediging
Jullie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet of de dode koning van Thailand het leuk vindt dat jullie zijn naam gebruiken als belediging
Wel :squote:
Alleen bamibol.quote:
Klopt, maar ik misbruik mijn geheugen niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen bamibol.
En trouwens, dat moet jij zeggen. Jij onthoudt werkelijk alles..
In 2007 werd een Zwitser wegens belediging van koning Bhumibol veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf. Hij had portretten van de koning met zwarte verf besmeurd. De man in kwestie kwam aanvankelijk zelfs in aanmerking voor 75 jaar cel, maar omdat hij bekende kreeg hij forse strafvermindering.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen bamibol.
En trouwens, dat moet jij zeggen. Jij onthoudt werkelijk alles..
Dat wordt 75 jaar droog brood bamibollen en water dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In 2007 werd een Zwitser wegens belediging van koning Bhumibol veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf. Hij had portretten van de koning met zwarte verf besmeurd. De man in kwestie kwam aanvankelijk zelfs in aanmerking voor 75 jaar cel, maar omdat hij bekende kreeg hij forse strafvermindering.
RIP Frank
Mwah.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, maar ik misbruik mijn geheugen niet.
bekijk het maar, val van het balkon afquote:
Nee, Frank.quote:
Haha godverquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bekijk het maar, val van het balkon af
Hmm. Ik verlies dit soort argumentaties altijd van jou.quote:
Hangt ervan af hoe koud het is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
als je jas koopt op rommelmarkt, was je die dan voor gebruik?
de naam zegt het al, alles wat je daar koopt is rommelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
ja, maar zou ook nooit een jas op een rommelmarkt kopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
Ligt aan het materiaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
oh goh waar blijft die 1400 euro nouquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
Oh my heb weer zoveel op Zalando besteld
voel je je daar te goed voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, maar zou ook nooit een jas op een rommelmarkt kopen
Zou voor stomen gaan. Niet te verwarren met stoma, om hermann maar voor te zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
Je moet toch makkelijk kunnen winnen met je wijsheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm. Ik verlies dit soort argumentaties altijd van jou.
te veel online bestellen, tokkieprogramma's op SBS6 en RTL5 kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
Oh my heb weer zoveel op Zalando besteld
wat is dan de redenquote:
Boekenwijsheid. Er zijn nog geen boeken geschreven over willoowtjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet toch makkelijk kunnen winnen met je wijsheid.
Kun je beter rommel eten toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de naam zegt het al, alles wat je daar koopt is rommel
dus je voelt je wel te goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil dingen als kleding, tandenborstels en matrassen gewoon nieuw hebben
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boekenwijsheid. Er zijn nog geen boeken geschreven over willoowtjes.
je bent zelf te lelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is een te lelijke conclusie van jou
lekker juistquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt geen problemen met een tweedehands tandenborstel? goorlap
wat is het dan? je zegt alleen 'gewoon omdat ik t wil' maar da's niet echt argumentquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is een te lelijke conclusie van jou
beste is gwn kleding skippen uit van die inzamelbakkenquote:
En dan heb ik het niet over die bomen.quote:
een gevoelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef Drug het volgende:
[..]
wat is het dan? je zegt alleen 'gewoon omdat ik t wil' maar da's niet echt argument
ik leende een keer een bruine tandenborstel van mijn broer maar toen ik het onder de kraan hield bleek ie blauw te zijnquote:
Nee, denk niemand. Bah.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef Willoow het volgende:
Ik zou zelf ook geen tweedehands tandenborstel kopen.
nee ik denk dat niemand dat zou doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef Willoow het volgende:
Ik zou zelf ook geen tweedehands tandenborstel kopen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh goh waar blijft die 1400 euro nou
Achja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet over die bomen.
Over piraten wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boekenwijsheid. Er zijn nog geen boeken geschreven over willoowtjes.
da weet ik niequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
beste is gwn kleding skippen uit van die inzamelbakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |