houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar moet ik dan weer om lachen.
Dat is een goeie. Post ik een goede grap op jouw eerste werkdag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jouw extra voornemen kan betere grappen maken zijn
ik wacht eerst nog even op Kwark, hij had een klus voor me voor 100 euro vorige maand en tijdens onze onderhandelingen ging hij weg en is sindsdien niet meer gespotquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann moet bij mij komen werken. Ze zoeken nog mensen.
Waarom posts verwijderen? Veel te moeite.. gewoon users verwijderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef zeer het volgende:
[..]
houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderen
dan heb je genoeg tijd om een goeie grap te verzinnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Post ik een goede grap op jouw eerste werkdag.
oh was me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben meer van het anarcho-psychotisme.
Ik zou je niet laten zitten als je zou willen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wacht eerst nog even op Kwark, hij had een klus voor me voor 100 euro vorige maand en tijdens onze onderhandelingen ging hij weg en is sindsdien niet meer gespot
Ik vind 95% nog vrij mildquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef zeer het volgende:
[..]
houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderen
Weet ik toch....quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef zeer het volgende:
[..]
wat denk je zelfquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv of moet ik Netflix maar aanslingeren
Ik kijk it op V, maar ben tot conclusie gekomen dat ik beter drugs kon gebruiken voordat ik keek.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt er nog wat leuks op tv of moet ik Netflix maar aanslingeren
Demagoog.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja :s Maar zie al dat goed gedrag niet gewaardeerd wordt.
Als er een nieuwe collega wordt gezocht heb jij mijn stem, ik vind je namelijk wel geschikt.quote:
verstandigquote:
Jij demagoniseert altijd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Demagoog.
[..]
Als er een nieuwe collega wordt gezocht heb jij mijn stem, ik vind je namelijk wel geschikt.
Bamibolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |