Ja :s Maar zie al dat goed gedrag niet gewaardeerd wordt.quote:
geeft niks het is niet dat ik daardoor nog minder onder de indruk van je benquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja sorry man kijk ik af en toe tussendoor op
op de PC zit er amper verschil tussen de versies, wel op consolesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:43 schreef MAHL het volgende:
[..]
Platinummen?
Heb gewoon Skyrim + DLC op Steam, krijg je hem gratis
Dit plaatje was beter geweest met 9gag watermerk.quote:
Watquote:
hoe zit het met mijn nominatie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik hoor het alweer..
Maar ik kan jullie gerust stellen, het is nooit gevraagd en heb er ook geen behoefte aan.
ja ik maak ze ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit plaatje was beter geweest met 9gag watermerk.
je kunt het ook digitaal doen maar disc is meestal goedkoper en ben werkloos dus jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
werkt dat nog steeds allemaal met discs anno 2017?
quote:
Watquote:
anarcho-kapitalismequote:
Nog steeds geen baan? Geen handdoeken vouwen meer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt het ook digitaal doen maar disc is meestal goedkoper en ben werkloos dus ja
Je kan ook in 2017 een baan gaan vinden. Als extra voornemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt het ook digitaal doen maar disc is meestal goedkoper en ben werkloos dus ja
heb toch geen tijd om te gamen en series te kijken als ik een baan hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nog steeds geen baan? Geen handdoeken vouwen meer?
Heb je trouwens nieuwe PS4 al?
Sow koekoek tackle in linktwitter:DanielOude twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 20:27:36Wat een totale gek die Antonia manmanman #geatwe https://t.co/F7LubMJc2O reageer retweet
jouw extra voornemen kan betere grappen maken zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan ook in 2017 een baan gaan vinden. Als extra voornemen.
Hermann moet bij mij komen werken. Ze zoeken nog mensen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan ook in 2017 een baan gaan vinden. Als extra voornemen.
eerder mogadishuquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |