hoe zit het met mijn nominatie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou, ik hoor het alweer..
Maar ik kan jullie gerust stellen, het is nooit gevraagd en heb er ook geen behoefte aan.
ja ik maak ze ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:44 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dit plaatje was beter geweest met 9gag watermerk.
je kunt het ook digitaal doen maar disc is meestal goedkoper en ben werkloos dus jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:43 schreef Pharkus het volgende:
[..]
werkt dat nog steeds allemaal met discs anno 2017?
quote:
Watquote:
anarcho-kapitalismequote:
Nog steeds geen baan? Geen handdoeken vouwen meer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt het ook digitaal doen maar disc is meestal goedkoper en ben werkloos dus ja
Je kan ook in 2017 een baan gaan vinden. Als extra voornemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je kunt het ook digitaal doen maar disc is meestal goedkoper en ben werkloos dus ja
heb toch geen tijd om te gamen en series te kijken als ik een baan hebquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nog steeds geen baan? Geen handdoeken vouwen meer?
Heb je trouwens nieuwe PS4 al?
Sow koekoek tackle in linktwitter:DanielOude twitterde op zaterdag 22-10-2016 om 20:27:36Wat een totale gek die Antonia manmanman #geatwe https://t.co/F7LubMJc2O reageer retweet
jouw extra voornemen kan betere grappen maken zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan ook in 2017 een baan gaan vinden. Als extra voornemen.
Hermann moet bij mij komen werken. Ze zoeken nog mensen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:47 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Je kan ook in 2017 een baan gaan vinden. Als extra voornemen.
eerder mogadishuquote:
houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Daar moet ik dan weer om lachen.
Dat is een goeie. Post ik een goede grap op jouw eerste werkdag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jouw extra voornemen kan betere grappen maken zijn
ik wacht eerst nog even op Kwark, hij had een klus voor me voor 100 euro vorige maand en tijdens onze onderhandelingen ging hij weg en is sindsdien niet meer gespotquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hermann moet bij mij komen werken. Ze zoeken nog mensen.
Waarom posts verwijderen? Veel te moeite.. gewoon users verwijderen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef zeer het volgende:
[..]
houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderen
dan heb je genoeg tijd om een goeie grap te verzinnenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dat is een goeie. Post ik een goede grap op jouw eerste werkdag.
oh was me nooit opgevallenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ik ben meer van het anarcho-psychotisme.
Ik zou je niet laten zitten als je zou willen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:50 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik wacht eerst nog even op Kwark, hij had een klus voor me voor 100 euro vorige maand en tijdens onze onderhandelingen ging hij weg en is sindsdien niet meer gespot
Ik vind 95% nog vrij mildquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:49 schreef zeer het volgende:
[..]
houd er maar rekening mee dat mijn mod activiteiten voor 95% gaan bestaan uit iedere post die jij hier plaatst te verwijderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |