Mwah.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Klopt, maar ik misbruik mijn geheugen niet.
bekijk het maar, val van het balkon afquote:
Nee, Frank.quote:
Haha godverquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:11 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
bekijk het maar, val van het balkon af
Hmm. Ik verlies dit soort argumentaties altijd van jou.quote:
Hangt ervan af hoe koud het is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
als je jas koopt op rommelmarkt, was je die dan voor gebruik?
de naam zegt het al, alles wat je daar koopt is rommelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
ja, maar zou ook nooit een jas op een rommelmarkt kopenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
Ligt aan het materiaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
oh goh waar blijft die 1400 euro nouquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
Oh my heb weer zoveel op Zalando besteld
voel je je daar te goed voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, maar zou ook nooit een jas op een rommelmarkt kopen
Zou voor stomen gaan. Niet te verwarren met stoma, om hermann maar voor te zijn.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Drug het volgende:
Je moet toch makkelijk kunnen winnen met je wijsheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hmm. Ik verlies dit soort argumentaties altijd van jou.
te veel online bestellen, tokkieprogramma's op SBS6 en RTL5 kijkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Oberkullie het volgende:
Oh my heb weer zoveel op Zalando besteld
wat is dan de redenquote:
Boekenwijsheid. Er zijn nog geen boeken geschreven over willoowtjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Je moet toch makkelijk kunnen winnen met je wijsheid.
Kun je beter rommel eten toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de naam zegt het al, alles wat je daar koopt is rommel
dus je voelt je wel te goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ik wil dingen als kleding, tandenborstels en matrassen gewoon nieuw hebben
Jawel hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boekenwijsheid. Er zijn nog geen boeken geschreven over willoowtjes.
je bent zelf te lelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is een te lelijke conclusie van jou
lekker juistquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij hebt geen problemen met een tweedehands tandenborstel? goorlap
wat is het dan? je zegt alleen 'gewoon omdat ik t wil' maar da's niet echt argumentquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dat is een te lelijke conclusie van jou
beste is gwn kleding skippen uit van die inzamelbakkenquote:
En dan heb ik het niet over die bomen.quote:
een gevoelquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef Drug het volgende:
[..]
wat is het dan? je zegt alleen 'gewoon omdat ik t wil' maar da's niet echt argument
ik leende een keer een bruine tandenborstel van mijn broer maar toen ik het onder de kraan hield bleek ie blauw te zijnquote:
Nee, denk niemand. Bah.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef Willoow het volgende:
Ik zou zelf ook geen tweedehands tandenborstel kopen.
nee ik denk dat niemand dat zou doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef Willoow het volgende:
Ik zou zelf ook geen tweedehands tandenborstel kopen.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
oh goh waar blijft die 1400 euro nou
Achja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
En dan heb ik het niet over die bomen.
Over piraten wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:24 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Boekenwijsheid. Er zijn nog geen boeken geschreven over willoowtjes.
da weet ik niequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
beste is gwn kleding skippen uit van die inzamelbakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |