Die houd ik er in, jouw versie van de bamibal. Het effect gaat wat verloren, want Zosk is er niet. Maar ik moest 'm toch even zeggen.quote:
Met welke hand typ je?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik typ iets langzamer maar ik blijf gewoon
Waarom gebruik je elk woord wat ik ooit getypt heb tegen mij? :squote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die houd ik er in, jouw versie van de bamibal. Het effect gaat wat verloren, want Zosk is er niet. Maar ik moest 'm toch even zeggen.
Helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:58 schreef Willoow het volgende:
[..]
Waarom gebruik je elk woord wat ik ooit getypt heb tegen mij? :s
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet of de dode koning van Thailand het leuk vindt dat jullie zijn naam gebruiken als belediging
Jullie?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet niet of de dode koning van Thailand het leuk vindt dat jullie zijn naam gebruiken als belediging
Wel :squote:
Alleen bamibol.quote:
Klopt, maar ik misbruik mijn geheugen niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen bamibol.
En trouwens, dat moet jij zeggen. Jij onthoudt werkelijk alles..
In 2007 werd een Zwitser wegens belediging van koning Bhumibol veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf. Hij had portretten van de koning met zwarte verf besmeurd. De man in kwestie kwam aanvankelijk zelfs in aanmerking voor 75 jaar cel, maar omdat hij bekende kreeg hij forse strafvermindering.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Alleen bamibol.
En trouwens, dat moet jij zeggen. Jij onthoudt werkelijk alles..
Dat wordt 75 jaar droog brood bamibollen en water dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In 2007 werd een Zwitser wegens belediging van koning Bhumibol veroordeeld tot tien jaar gevangenisstraf. Hij had portretten van de koning met zwarte verf besmeurd. De man in kwestie kwam aanvankelijk zelfs in aanmerking voor 75 jaar cel, maar omdat hij bekende kreeg hij forse strafvermindering.
RIP Frank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |