Goede OP.quote:
Dat doet me een beetje denken aan een goede film met Robert Redford. Zit hij in een krijgsgevangenis en moet hij voor straf een muurtje bouwen van stenen, om dat muurtje vervolgens weer af te breken en later ergens anders neer te zetten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, die zet ik een tijdje op de vensterbank ofzo. Vervolgens breek ik ze weer af en berg ze op of geef ze weg. Neemt amper ruimte in. Het gaat mij om het bouwen en het resultaat dat ze ook kunnen vliegen. Gewoon bezigheidstherapie.
Frank kun je de OP eens veranderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doet me een beetje denken aan een goede film met Robert Redford. Zit hij in een krijgsgevangenis en moet hij voor straf een muurtje bouwen van stenen, om dat muurtje vervolgens weer af te breken en later ergens anders neer te zetten.
Ik vind dat wel leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
Die film over die clown die kinderen doodmaakt is echt eng :s
Foto van jouw moeder dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank kun je de OP eens veranderen
naar alles behalve dat lied
je bent een vader, doe eens normaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Foto van jouw moeder dan.
Ja, ik ook. Maar dan ik 's nachts niet slapen en alles :squote:
Ach jeej.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dan ik 's nachts niet slapen en alles :s
Und?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent een vader, doe eens normaal
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank kun je de OP eens veranderen
naar alles behalve dat lied
Van schieten word je niet normaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent een vader, doe eens normaal
Beetje knutselen, bouwen etc is totaal geen staf voor me. Ik ben altijd wel bezig met iets. Op dit moment databaseje aanleggen, spel spelen, FOK!ken, bouwpakketje uitpakken, afwas doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doet me een beetje denken aan een goede film met Robert Redford. Zit hij in een krijgsgevangenis en moet hij voor straf een muurtje bouwen van stenen, om dat muurtje vervolgens weer af te breken en later ergens anders neer te zetten.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je kind later je pohi doorleest
Knap. Zelfs mijn vriendin weet niets van fok af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je kind later je pohi doorleest
snap ik als je zo'n kneus en infantiel bent op het webquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Knap. Zelfs mijn vriendin weet niets van fok af.
Database aanleggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje knutselen, bouwen etc is totaal geen staf voor me. Ik ben altijd wel bezig met iets. Op dit moment databaseje aanleggen, spel spelen, FOK!ken, bouwpakketje uitpakken, afwas doen.
van uit den haag komen ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Van schieten word je niet normaal.
Doe eens rustig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef Oberkullie het volgende:
Kut vuurwerk van kut ADE KUT MENSEN DIE PLEZIER MAKEN
Ligt eraan.quote:
daar gaat ie straks mee naar het politiebureau en dan wordt iedereen die ooit gemeen tegen hem heeft gedaan opgepaktquote:
Hou eens op met gezelligheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje gezelligheid op de zaterdag.
Ik houd het ook binnen de perken hoor.quote:
Braaf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd het ook binnen de perken hoor.
is er niet, doeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar is jamesdeen
mede is walgelijk
Echt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is 22 oktober vandaag ja
Ja ik heb een kaartspel van Star Trek. Een zogenaamd Customizable Card Game. Ik zet die in een webdocumentje met filterfunkties dmv JavaScript. Op die manier kan ik gemakkelijk kijken welke kaarten ik mis als ik bepaalde decks wil maken als ik ze niet bij me heb.quote:
JA, IK WILquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Fylax het volgende:
heb hier een geheim geencrypt
1bo6Ee6GxfcX7Pd5PnjUEUwtTrnR7xmUlto1If3/rVlJB08yuGle/WwRqkCZpeNYfDq/YhR55zI/Ur4pwiy3gw==
geen toegang tot plaatjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik heb een kaartspel van Star Trek. Een zogenaamd Customizable Card Game. Ik zet die in een webdocumentje met filterfunkties dmv JavaScript. Op die manier kan ik gemakkelijk kijken welke kaarten ik mis als ik bepaalde decks wil maken als ik ze niet bij me heb.
Die kaarten zien er zo uit:
[ afbeelding ]
misschien eerst leren hoe je een simpel plaatje laat zien voordat je een hele database aan gaat makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik heb een kaartspel van Star Trek. Een zogenaamd Customizable Card Game. Ik zet die in een webdocumentje met filterfunkties dmv JavaScript. Op die manier kan ik gemakkelijk kijken welke kaarten ik mis als ik bepaalde decks wil maken als ik ze niet bij me heb.
[ afbeelding ]
np.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
Niels sorry voor alle posts die ik van je heb gequote
Gewoon een logboekquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien eerst leren hoe je een simpel plaatje laat zien voordat je een hele database aan gaat maken
Ik had er echt vet veel, ook eerste editie alles, maar heb niet meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon met yu gi oh kaarten spelen zoals een normaal persoon
Ik had zelfs nog mappen vol met dragon ball z kaarten.quote:
de mijne liggen ergens in een doos op zolder achter spinnenwebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had er echt vet veel, ook eerste editie alles, maar heb niet meer
Geen idee wat dat is, ben ik te jong?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Niels speelde vroeger sowieso ook magic the gathering
Heb duizenden kaarten daarvan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Niels speelde vroeger sowieso ook magic the gathering
Heb je ook nog Pokémon kaarten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de mijne liggen ergens in een doos op zolder achter spinnenwebben
Als je <20 bent welquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee wat dat is, ben ik te jong?
ik had boek met pokemonflippo's bijna helemaal compleetquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:23 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had zelfs nog mappen vol met dragon ball z kaarten.
Zou er niet mee te koop lopenquote:
Bepaalt geen loze praat, ik ga er een paar slopen, ik heb een handgranaat!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een doodsbedreiging?
Ohja, die had ik ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik had boek met pokemonflippo's bijna helemaal compleet
goeie oude tijd
beter dungeons & dragonsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:26 schreef deadprez het volgende:
magic the gathering zaten van die nerdjes in shoppa altijd te spelen
snapte er niets van
Kom maar langs om dat te checken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit een doodsbedreiging?
das nog ingewikkelder tochquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kom maar langs om dat te checken.
komt toch wat minder stoer over van een skatende 40+er die met kaarten speelt en lego bouwtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:26 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Kom maar langs om dat te checken.
zelfs jimmy die met zijn zatte harses bij de mac ergens wilde vechten kwam stoerder overquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt toch wat minder stoer over van een skatende 40+er die met kaarten speelt en lego bouwt
Bij ons op de middelbare school altijd de goths en andere lelijke mensenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:26 schreef deadprez het volgende:
magic the gathering zaten van die nerdjes in shoppa altijd te spelen
snapte er niets van
oh ja, van die rpg shit van toen mensen nog geen fatsoenlijke spellen konden spelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:28 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
vgm is dat gewoon dobbelsteen en je eigen shit verzinnen
ja maar bij Jimmy heb je nog risico dat ie in een woedeaanval je neersteekt met een zwangerschapstest en ABORTUS IS MOORD schreeuwtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
zelfs jimmy die met zijn zatte harses bij de mac ergens wilde vechten kwam stoerder over
[b]Op zaterdag 22 oktober 2016 21:15 schreef Willoow het volgende:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:29 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ja maar bij Jimmy heb je nog risico dat ie in een woedeaanval je neersteekt met een zwangerschapstest en ABORTUS IS MOORD schreeuwt
Aha.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Moet het stoer zijn dan? Stoer doen is ook maar een facade.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
komt toch wat minder stoer over van een skatende 40+er die met kaarten speelt en lego bouwt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |