Echt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is 22 oktober vandaag ja
Ja ik heb een kaartspel van Star Trek. Een zogenaamd Customizable Card Game. Ik zet die in een webdocumentje met filterfunkties dmv JavaScript. Op die manier kan ik gemakkelijk kijken welke kaarten ik mis als ik bepaalde decks wil maken als ik ze niet bij me heb.quote:
JA, IK WILquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Fylax het volgende:
heb hier een geheim geencrypt
1bo6Ee6GxfcX7Pd5PnjUEUwtTrnR7xmUlto1If3/rVlJB08yuGle/WwRqkCZpeNYfDq/YhR55zI/Ur4pwiy3gw==
geen toegang tot plaatjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik heb een kaartspel van Star Trek. Een zogenaamd Customizable Card Game. Ik zet die in een webdocumentje met filterfunkties dmv JavaScript. Op die manier kan ik gemakkelijk kijken welke kaarten ik mis als ik bepaalde decks wil maken als ik ze niet bij me heb.
Die kaarten zien er zo uit:
[ afbeelding ]
misschien eerst leren hoe je een simpel plaatje laat zien voordat je een hele database aan gaat makenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:18 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Ja ik heb een kaartspel van Star Trek. Een zogenaamd Customizable Card Game. Ik zet die in een webdocumentje met filterfunkties dmv JavaScript. Op die manier kan ik gemakkelijk kijken welke kaarten ik mis als ik bepaalde decks wil maken als ik ze niet bij me heb.
Die kaarten zien er zo uit:
[ afbeelding ]
np.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Oberkullie het volgende:
Niels sorry voor alle posts die ik van je heb gequote
Gewoon een logboekquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
misschien eerst leren hoe je een simpel plaatje laat zien voordat je een hele database aan gaat maken
Ik had er echt vet veel, ook eerste editie alles, maar heb niet meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
of gewoon met yu gi oh kaarten spelen zoals een normaal persoon
Ik had zelfs nog mappen vol met dragon ball z kaarten.quote:
de mijne liggen ergens in een doos op zolder achter spinnenwebbenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:22 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik had er echt vet veel, ook eerste editie alles, maar heb niet meer
Geen idee wat dat is, ben ik te jong?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Niels speelde vroeger sowieso ook magic the gathering
Heb duizenden kaarten daarvan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:23 schreef Chloroform het volgende:
Niels speelde vroeger sowieso ook magic the gathering
Heb je ook nog Pokémon kaarten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
de mijne liggen ergens in een doos op zolder achter spinnenwebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |