quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je kind later je pohi doorleest
Knap. Zelfs mijn vriendin weet niets van fok af.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
stel je voor dat je kind later je pohi doorleest
snap ik als je zo'n kneus en infantiel bent op het webquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Knap. Zelfs mijn vriendin weet niets van fok af.
Database aanleggen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:10 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Beetje knutselen, bouwen etc is totaal geen staf voor me. Ik ben altijd wel bezig met iets. Op dit moment databaseje aanleggen, spel spelen, FOK!ken, bouwpakketje uitpakken, afwas doen.
van uit den haag komen ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:09 schreef Willoow het volgende:
[..]
Van schieten word je niet normaal.
Doe eens rustig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef Oberkullie het volgende:
Kut vuurwerk van kut ADE KUT MENSEN DIE PLEZIER MAKEN
Ligt eraan.quote:
daar gaat ie straks mee naar het politiebureau en dan wordt iedereen die ooit gemeen tegen hem heeft gedaan opgepaktquote:
Hou eens op met gezelligheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje gezelligheid op de zaterdag.
Ik houd het ook binnen de perken hoor.quote:
Braaf.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:14 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik houd het ook binnen de perken hoor.
is er niet, doeiquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Waar is jamesdeen
mede is walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |