Goede OP.quote:
Dat doet me een beetje denken aan een goede film met Robert Redford. Zit hij in een krijgsgevangenis en moet hij voor straf een muurtje bouwen van stenen, om dat muurtje vervolgens weer af te breken en later ergens anders neer te zetten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Oh, die zet ik een tijdje op de vensterbank ofzo. Vervolgens breek ik ze weer af en berg ze op of geef ze weg. Neemt amper ruimte in. Het gaat mij om het bouwen en het resultaat dat ze ook kunnen vliegen. Gewoon bezigheidstherapie.
Frank kun je de OP eens veranderenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doet me een beetje denken aan een goede film met Robert Redford. Zit hij in een krijgsgevangenis en moet hij voor straf een muurtje bouwen van stenen, om dat muurtje vervolgens weer af te breken en later ergens anders neer te zetten.
Ik vind dat wel leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef Willoow het volgende:
Die film over die clown die kinderen doodmaakt is echt eng :s
Foto van jouw moeder dan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank kun je de OP eens veranderen
naar alles behalve dat lied
je bent een vader, doe eens normaalquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Foto van jouw moeder dan.
Ja, ik ook. Maar dan ik 's nachts niet slapen en alles :squote:
Ach jeej.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:07 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Maar dan ik 's nachts niet slapen en alles :s
Und?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent een vader, doe eens normaal
U vraagt, wij draaien.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Frank kun je de OP eens veranderen
naar alles behalve dat lied
Van schieten word je niet normaal.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je bent een vader, doe eens normaal
Beetje knutselen, bouwen etc is totaal geen staf voor me. Ik ben altijd wel bezig met iets. Op dit moment databaseje aanleggen, spel spelen, FOK!ken, bouwpakketje uitpakken, afwas doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:05 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat doet me een beetje denken aan een goede film met Robert Redford. Zit hij in een krijgsgevangenis en moet hij voor straf een muurtje bouwen van stenen, om dat muurtje vervolgens weer af te breken en later ergens anders neer te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |