Nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje te oud voor om langs de deuren te gaan voor snoep inderdaad. Krijgen we weer een nieuwe hype, naast die clowns. Horrordokters.
doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo maar film kijken denk ik.
noem je vrouwen nu bouwpakketjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens twee Chinese bouwpakketjes gekregen. Ornithopters die je met een elastiek opwindt. Morgen maar 'ns mee aan de gang.
Hey Hermannquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem je vrouwen nu bouwpakketjes
Wat ga je dan vervolgens met die dingen doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens twee Chinese bouwpakketjes gekregen. Ornithopters die je met een elastiek opwindt. Morgen maar 'ns mee aan de gang.
Dat krijg je van al dat alcoholquote:
Oh, die zet ik een tijdje op de vensterbank ofzo. Vervolgens breek ik ze weer af en berg ze op of geef ze weg. Neemt amper ruimte in. Het gaat mij om het bouwen en het resultaat dat ze ook kunnen vliegen. Gewoon bezigheidstherapie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga je dan vervolgens met die dingen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |