eyyquote:
ja want het komt nu van meer verschillende kantenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof je het verschil in geluidskwaliteit hoort bij die kutmuziek van je
het zal ook eens niet hèquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk is het allemaal veroorzaakt door Fylax
[..]
En toen liep het uit de hand
ben al verliefd op iemand anders sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik hou van je. ik zou door kilometers glas kruipen om naakt te masturberen in je schaduw
Fylax is de nieuwe Rabobank?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fylax is de nieuwe Rabobank?
Ha Ome Frankquote:
stil jijquote:
Wanneer ga jij naar de zuidelijke oorden, ook een dezer dagen toch?quote:
Duits mag sowieso. Net als Franse woorden met Scrabble.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
haha wat een hommeltjequote:
Begin November, dus idd alweer snel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar de zuidelijke oorden, ook een dezer dagen toch?
Dat schiet al opquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Begin November, dus idd alweer snel.
Vanmiddag nog een nieuwe koffer gekocht
quote:
Hey heyquote:
Voor vandaag moet ik er bij zeggen. Morgen weer een dag,quote:
Colombia en eerst aan de Caribische kustquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat schiet al op.
Paraguay toch?
weet je nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor vandaag moet ik er bij zeggen. Morgen weer een dag,
Hey lekkertjequote:
Mooi man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Colombia en eerst aan de Caribische kust
wat nu weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hiquote:
niet echtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
als je geen baan hebt is elke avond leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Da's waar. Kan nog doodgaan,quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen baan hebt is elke dag leuk
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen baan hebt is elke avond leuk
rtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen baan hebt is elke avond leuk
ja kun je wel zo doen maar hij heeft gwn gelijkquote:
Maar Hacienda Napoles staat ook in de planning, het landgoed van Escobar wat nu een themapark is.quote:
Slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan, ben net weer thuisquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was het nog leuk om als zombiedokter de straten onveilig te maken?quote:
Dat is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja kun je wel zo doen maar hij heeft gwn gelijk
Douchen en dadelijk een wijntje ontkurken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan toch ook wat van maken met werkleefquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja kun je wel zo doen maar hij heeft gwn gelijk
sommigen zijn goed geconditioneerd iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders.
Ik heb net ook een biertje opengetrokken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Douchen en dadelijk een wijntje ontkurken.
Ik was niet op straat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was het nog leuk om als zombiedokter de straten onveilig te maken?
lolquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
sommigen zijn goed geconditioneerd idd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alcoholisten hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb net ook een biertje opengetrokken.
echt ehquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.quote:
Beetje te oud voor om langs de deuren te gaan voor snoep inderdaad. Krijgen we weer een nieuwe hype, naast die clowns. Horrordokters.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was niet op straat.
Maar verder leuk.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje te oud voor om langs de deuren te gaan voor snoep inderdaad. Krijgen we weer een nieuwe hype, naast die clowns. Horrordokters.
Nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje te oud voor om langs de deuren te gaan voor snoep inderdaad. Krijgen we weer een nieuwe hype, naast die clowns. Horrordokters.
doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo maar film kijken denk ik.
noem je vrouwen nu bouwpakketjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens twee Chinese bouwpakketjes gekregen. Ornithopters die je met een elastiek opwindt. Morgen maar 'ns mee aan de gang.
Hey Hermannquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem je vrouwen nu bouwpakketjes
Wat ga je dan vervolgens met die dingen doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens twee Chinese bouwpakketjes gekregen. Ornithopters die je met een elastiek opwindt. Morgen maar 'ns mee aan de gang.
Dat krijg je van al dat alcoholquote:
Oh, die zet ik een tijdje op de vensterbank ofzo. Vervolgens breek ik ze weer af en berg ze op of geef ze weg. Neemt amper ruimte in. Het gaat mij om het bouwen en het resultaat dat ze ook kunnen vliegen. Gewoon bezigheidstherapie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga je dan vervolgens met die dingen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |