sowowquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:52 schreef Fylax het volgende:
Stomme TT, maarja, wat verwacht je met deze TS.
Topic Reportquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:52 schreef Fylax het volgende:
Stomme TT, maarja, wat verwacht je met deze TS.
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
Heeft iemand weleens een sportmassage gehad
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
echt hè wat een naar mannetje die frassquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Doe gewoon normaal joh. Laat me nou gewoon.
Nee geef mij eensquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
wat ben je toch serieus, dpquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
[..]
echt hè wat een naar mannetje die frass
Ja.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:54 schreef Stimorol- het volgende:
Ik ga niet mee met excursie om een paar redenen, en dat vinden mensen blijkbaar pussy en stom en daarom proberen ze op me in te praten.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:55 schreef deadprez het volgende:
wat is er eiglk allemaal aan de hand
BF1quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:56 schreef Zosk het volgende:
Ik ga bf1 maar weer opstarten, wordt een drukke dag
ohquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met excursie om een paar redenen, en dat vinden mensen blijkbaar pussy en stom en daarom proberen ze op me in te praten.
succes met boyfriend1.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:56 schreef Zosk het volgende:
veel plezier mattiquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:56 schreef Zosk het volgende:
Als je nou eens tegen grapjes kon...quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik ga niet mee met excursie om een paar redenen, en dat vinden mensen blijkbaar pussy en stom en daarom proberen ze op me in te praten.
ach jonge sukkeltjequote:
Dankjewel hè. Ik heb nog een scherm speciaal voor fok dus ik zal hier gewoon blijven hoor.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel hè. Ik heb nog een scherm speciaal voor fok dus ik zal hier gewoon blijven hoor.
deze dedicationquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel hè. Ik heb nog een scherm speciaal voor fok dus ik zal hier gewoon blijven hoor.
Waar meeten je zal huilen nadat je het gevecht verloren hebt van een kutbril.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
das toch juist leuk manquote:
Alleen bij milde spierpijn. En soms bij medium spierpijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Helpt zo'n massage bij erge spierpijn?
Friesland woon je toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar meeten je zal huilen nadat je het gevecht verloren hebt van een kutbril.
[..]
Jammer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen bij milde spierpijn. En soms bij medium spierpijn.
Enigszins, rust is het beste. Verder ga je pijn lijden bij een goede fysio bij een sportmassagequote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Je woont zelf in friesland strontjongquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Friesland woon je toch?
Haha nee, en nee.
Ok manquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan iemand die sportmassages geeft, niet aan mensen die sportmassages krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Haha met je scheve plasbuisquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je woont zelf in friesland strontjong
haha ja
Ja wat een gelul weer, ga gewoon heen. Bij iedereen pakt het anders uit, ligt ook aan de masseur etc. etc. proberen kan toch altijd?quote:
Alsof jij iets af weet van spierpijn behalve in je twee wijsvingersquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want 't is een grapje van ze?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je nou eens tegen grapjes kon...
sow, echt onder de gordel deze.quote:
Heb maandag geleden en neem maar rust tot zaterdag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enigszins, rust is het beste. Verder ga je pijn lijden bij een goede fysio bij een sportmassage
Wanneer begin je nou eens met leuke grapjes te maken? dit is echt drie keer niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Alsof jij iets af weet van spierpijn behalve in je twee wijsvingers
haha ik snapumquote:
Wat een onzin dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan iemand die sportmassages geeft, niet aan mensen die sportmassages krijgen.
Ik vraag om ervaringen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wat een gelul weer, ga gewoon heen. Bij iedereen pakt het anders uit, ligt ook aan de masseur etc. etc. proberen kan toch altijd?
is je spel al geladen?quote:
Begin bij jezelf zou ik zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer begin je nou eens met leuke grapjes te maken? dit is echt drie keer niks.
Oke.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen idee, niet gelezen, maar je bent altijd zo snel op je pipi getrapt.
Mijn ervaringen zijn goed.quote:
Nee vond het srs een zwaktebod dat je met redenen als 'maar hunnie gaan ook niet mee' kwam.quote:
is wel echt zo de laatste tijdquote:
Je had ook gewoon gelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vond het srs een zwaktebod dat je met redenen als 'maar hunnie gaan ook niet mee' kwam.
Sorry.
Ik kan niet eens zitten man. Is dat normaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn alleen bij spierkneuzingen, spierpijn hoort erbij.
oh wow, dan vind ik dit ook een top TT.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vond het srs een zwaktebod dat je met redenen als 'maar hunnie gaan ook niet mee' kwam.
Sorry.
Toch die neger met 30 cm langs laten komen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zitten man. Is dat normaal?
Komt dat niet gewoon door de anaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie daar de traag voor isquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
hermann kreeg laatst ook al de volle laag en die arme jongen doet geen vlieg kwaad
hahahquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie daar de traag voor is
te*quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie daar de traag voor is
In al die 3 nachten de hele nacht geen een keer?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:04 schreef Stimorol- het volgende:
JONGENS HEB GEEN ANAAL GEDAAN HOU OP
Wilde ik er gewoon even bij zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Sorry.
4 inmiddels.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In al die 3 nachten de hele nacht geen een keer?
Is alleen maar meer bevestiging dat je pussy bent, dus niet zo slim.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wilde ik er gewoon even bij zeggen.
mkayquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen maar meer bevestiging dat je pussy bent, dus niet zo slim.
Het kan inderdaad pijn doen, dat spierpijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo stoer als jij zijn :squote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen maar meer bevestiging dat je pussy bent, dus niet zo slim.
jij welquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo stoer als jij zijn :s
Damn gurl je lust er wel pap van zegquote:
neequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax gaat dp na, uitkeringleef
Nu zal DP zeggen dat daar niks mis mee is
Ik hoop dat je al 3x gesniped bent.quote:
nee joh komt wel goed met die boiquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax gaat dp na, uitkeringleef
Nu zal DP zeggen dat daar niks mis mee is
Is toch gewoon zo? Als je een legitieme reden opgeeft en je komt daarna met allemaal drogredenen dan haalt dat je punt onderuit. Is gewoon een tip.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo stoer als jij zijn :s
Nee 6-1 vriendquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je al 3x gesniped bent.
Klopt, al 4 nachten achter elkaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Kurovski het volgende:
Oh, begreep ik dat Stim anaal is genomen?
Weet niet waar jij je bierflesje hebt gelaten na consumptiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Kurovski het volgende:
oh weenie heb niet meegekregenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo? Als je een legitieme reden opgeeft en je komt daarna met allemaal drogredenen dan haalt dat je punt onderuit. Is gewoon een tip.
Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Kurovski het volgende:
Zit je weer tegen newbies zeker? bangerik.quote:
Is ook gewoon zo hoor geen discussie mogelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo? Als je een legitieme reden opgeeft en je komt daarna met allemaal drogredenen dan haalt dat je punt onderuit. Is gewoon een tip.
Dat ja?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het kan inderdaad pijn doen, dat spierpijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh komt wel goed met die boi
dacht het nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh komt wel goed met die boi
Hecht je daar veel waarde aan? dat zoiets komt van iemand van FOK!? en dat het ook nog dp is zeg maar?quote:
je kent me niet eensquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:12 schreef Oberkullie het volgende:
Fylax, Dima en DP allemaal een pot nat.
Ik ben te pauper voor flesjes. Weet je toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet waar jij je bierflesje hebt gelaten na consumptie
ja vooral die dp he man man manquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:12 schreef Oberkullie het volgende:
Fylax, Dima en DP allemaal een pot nat.
nee ok zal nog eens goeie muziek met je delenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja vooral die dp he man man man
Weeniequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Konden je gat zeker niet vinden
Ik probeerde jurisprudentie op een bepaalde user uit deze KLB SC toe te passen en één lijn in het banbeleid te trekken maar dat is kennelijk geen optie en resulteerde in een eigen ban.quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik probeerde jurisprudentie op een bepaalde user uit deze KLB SC toe te passen en één lijn in het banbeleid te trekken maar dat is kennelijk geen optie en resulteerde in een eigen ban.
welke muziek?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ok zal nog eens goeie muziek met je delen
stank voor dank
hahahahah;lahdk;lfjsdljfk;JFOPhahahahahquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik probeerde jurisprudentie op een bepaalde user uit deze KLB SC toe te passen en één lijn in het banbeleid te trekken maar dat is kennelijk geen optie en resulteerde in een eigen ban.
weet ik veel dnb ofzo geloof ik paar dagen terugquote:
jaaaaa man, nam je maar in het ootje toch xDquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel dnb ofzo geloof ik paar dagen terug
ehehe had jij mij even te pakken zeg ;pquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaaaa man, nam je maar in het ootje toch xD
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij bent echt de guardian van de sc hè
weeniequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom kan ik geen goeie torrent voor Age of Empires vinden op piraat
oh mss door te nieuwe windows, welke heb jequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja eerste drie werken niet, zwart scherm
Ja denk het, heb windows 10quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh mss door te nieuwe windows, welke heb je
mja dat zal wss het probleem zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja denk het, heb windows 10
Vrees het... Zoek leuke games om te spelen, maar heb geen inspiratiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
mja dat zal wss het probleem zijn
risk of rainquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrees het... Zoek leuke games om te spelen, maar heb geen inspiratie
mss heb je hier iets aan https://www.reddit.com/r/(...)_windows_10_upgrade/quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vrees het... Zoek leuke games om te spelen, maar heb geen inspiratie
Eten na het tanden poetsen is beter voor je tanden.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:27 schreef KomVissen het volgende:
tanden poetsen na het eten of eten na het tanden poetsen?
Elitair janken is ditquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
eyquote:
hey gurlfriendquote:
Ook niet op school of sportschool?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ossandim ya, kendimi eglendiremiyorum
arkadas markadas da yok
Ja pff te lui om shit erbij te downloadenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
mss heb je hier iets aan https://www.reddit.com/r/(...)_windows_10_upgrade/
of ga een van de delen van anno spelen, is btje zelfde
hayir, arkadas yapamiyom benquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook niet op school of sportschool?
waddappes?quote:
Is idd lastig te ontkennen.quote:
Wowquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
Heb alle posts met turks gebrabbel geTR.
Is vast Gibson, die is ook turksquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:34 schreef 2NutZ het volgende:
Krijg bericht van mod dat ik racist ben.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is vast Gibson, die is ook turks
crewbash trquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is vast Gibson, die is ook turks
Terechtquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
kebabquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
sizin annanizini sikeyim kavurrrrlarrr
Hollandalı konuşmak ya da fok.tr ziyaretquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Nederlands graag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
hahahahquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hollandalı konuşmak ya da fok.tr ziyaret
Voor hetzelfde geld beramen ze een aanslag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
Dank je vriend.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:33 schreef 2NutZ het volgende:
evet evetquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:36 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Voor hetzelfde geld beramen ze een aanslag.
TRquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
TRquote:
TRquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hollandalı konuşmak ya da fok.tr ziyaret
Precies. Het is hier geen lil turky.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
TerechtLaat ze maar naar turken op fok gaan ofzo
jij bent wel flink bijgedraaid in je mening over turken hè :s ben je je roots aan het verkennenquote:
ligt er aan hoe m'n mood is tochquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:38 schreef deadprez het volgende:
[..]
jij bent wel flink bijgedraaid in je mening over turken hè :s ben je je roots aan het verkennen
Hayir.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:38 schreef NoelGallagher het volgende:
fylax zit ook ff op google translate hoor
wejo borderlinerquote:
weenie wat dat betekentquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
En dan verbaasd zijn dat Turken niet willen integreren...
hoe noem je mij gvdquote:
nee oke dan is het goedquote:
quote:Diverse consumentenorganisaties, de Consumentenbond voorop, hadden er al forse kritiek op, maar nu lijkt ook minister Edith Schippers om: het 'Ik kies bewust'-vinkje op producten in de supermarkt verdwijnt.
sieg heilquote:
walgelijke userquote:
NOELquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGS KWARTIERTJE
wow je kunt ook te ver gaanquote:
Ja, fok4lifequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dit een walgelijk forum? Neejoh.
I love FOK!
is vooral door vervuiling vaakquote:
Iew.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
lekker die pasta op je brood smeren
Zo'n chemische smaak in je strot wat na 1 blikje cola nog niet weg is.quote:
weet ik veel dat is al tijden geledenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je die plakkerige pep nou ooit nog droog gekregen?
ja moest er ineens aan denken, sorryquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel dat is al tijden geleden
vgm niet maar merkte er verder ook niks raars aan als ik het me goed herinnerquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja moest er ineens aan denken, sorry
netjesquote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nee, ziet eruit als een spel voor 6 jarigen
Met de groeten van H. Morenoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoop dat Robben vanavond een doodschop krijgt.
wat ga je doenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Nou dit was weer leuk, spreek jullie vanavond wel weer.
Werkenquote:
laterssquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Ja precies.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:51 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Met de groeten van H. Moreno
Ciaoquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:52 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet echt niet what happened, normaal word ik wakker rond 10 en dan ben ik uitgeslapen maakt niet uit hoe laat ik ga slapen.quote:
wil je beetje op je taalgebruik letten er lezen hier ook kinderenquote:
hebben jullie ook 40" flatscreens?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weggeefwinkel in orde maken, eten maken voor 30 mensen etc.
trquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:26 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ossandim ya, kendimi eglendiremiyorum
arkadas markadas da yok
Schijnt wel heel goed te zijn.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil je beetje op je taalgebruik letten er lezen hier ook kinderen
ah lieff, veel plezier en succesquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weggeefwinkel in orde maken, eten maken voor 30 mensen etc.
trquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:35 schreef Dimachaerus het volgende:
je weet niet eens wat voor spel het is ;squote:
quote:Terraria. The only game I have bought and played through 3 separate times on 3 different platforms. The core of this game is all about manipulating your environment to get around. Sometimes you'll have to build platforms or stairs to cross large gaps, or build a rope that you can climb down instead of falling to your death.
The first goal is to build a house. So get enough wood to do that. Any small room with 1 table, a chair, a door and a light source will do. And you gotta have walls of course. The reason you want to build a house immediately is because by nightfall, a lot more enemies come out and they can be pretty tough with your starter equipment. The more houses you build, the more NPCs/Shop vendors will move into your settlement to sell you items. You're gonna need some of these guys handy at all times especially the Nurse and the Arms Dealer. You don't have to use different building blocks every time you build a room. I just did that to be cool.
At first, I recommend making a tunnel from your basement deep underground with a long rope for quick and easy access to really deep layers of the earth. In the beginning you want to focus on finding as much of this rare ore/metal as you possibly can. The two main things you do to advance in this game are building/crafting as much as possible and exploring as much of the map as possible. You'll never get tired of opening a chest and finding a new cool weapon to play with. Digging might be a relaxing endeavor but fighting enemies can be some edge-of-your-seat shit. And the bosses in this game are EPIC. Especially in the beginning, boss battles are a huge undertaking. I remember times where I had to construct an arena with adequate platforms for fighting a particular boss, and then built a house nearby the arena and moved a Nurse in so she can heal me during the battle! If you just fight the bosses head on with no potions or no plan, you'll find that they're extremely difficult. But if you take the time to prepare a good arena, and have the right weapons, armor and potions, then the bosses become a lot easier.
If you dig far down enough you'll reach what looks like hell where you can fight a boss called the Wall of Flesh. Now once you beat the Wall of Flesh you transform your world into a 'Hardmode' world. Now this is where shit gets good. This spawns a ton of new enemies on the surface and in the underground biomes, new dungeons to explore, a ton of new and different metals to collect meaning much stronger armors and weapons to craft, and of course a bunch of awesome new bosses to face. And since the latest patch there are now several thousand items in the game. It really is mind-blowing how many different types of armor, weaponry and building blocks there are in this game. It's fucking crazy. I mean there's a lot of shit. I don't think I've seen all the items in the 3 playthroughs that I've done of this game. Take the wood for example. There's so many different types of wood that you can build with, and acquire by cutting down all the different trees that you find. You might not even see all the wood in your first playthrough. There's so many different types of wood!
I hope you're starting to see why Terraria is such a massive achievement in gaming. For a game made by 2 tiny little companies, 505games and Re-Logic, it really is mind-blowing how much gameplay they fit into this little 20 dollar package. I asked some people on the Terraria Community Forums what they love most about the game, and the responses show that it's impossible to pick just one thing. Many people enjoy the simple act of digging and mining for ore as it's not only kind of relaxing, but there's always that really exciting promise that all this ore will be turned into stronger armor and weapons. That excitement never gets old and they sustain it well throughout the game as you mine for all these different types of ore and unlock the better equipment. Many people praise the variety of weapons that are in the game; anything from swords to bows and arrows, guns, magic weapons that are of course the coolest ones of all, and a lot of people simply enjoy the controls and mechanics of how you navigate the land. The wings and flight gear make it one of the smoothest and most versatile platformers ever made. I think that my personal favorite thing about this game might be that you're always collecting items. There's never really a wasted second in this game. Even if I just pick up a few dirt blocks and some sunflower seeds, it still feels like an accomplishment. Collecting is 24/7. Asking if Terraria is worth playing is like asking if marijuana is worth smoking, or if beer is worth drinking. It's not a question of whether it's good or bad. It's a question of can you handle how good it is? Thanks for watching. Now go buy this game.
Niels is er nu niet hoor.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
wil je beetje op je taalgebruik letten er lezen hier ook kinderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |