Jaquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Kurovski het volgende:
Oh, begreep ik dat Stim anaal is genomen?
Zit je weer tegen newbies zeker? bangerik.quote:
Is ook gewoon zo hoor geen discussie mogelijk.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo? Als je een legitieme reden opgeeft en je komt daarna met allemaal drogredenen dan haalt dat je punt onderuit. Is gewoon een tip.
Dat ja?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:07 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het kan inderdaad pijn doen, dat spierpijn.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh komt wel goed met die boi
dacht het nietquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee joh komt wel goed met die boi
Hecht je daar veel waarde aan? dat zoiets komt van iemand van FOK!? en dat het ook nog dp is zeg maar?quote:
je kent me niet eensquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:12 schreef Oberkullie het volgende:
Fylax, Dima en DP allemaal een pot nat.
Ik ben te pauper voor flesjes. Weet je toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Weet niet waar jij je bierflesje hebt gelaten na consumptie
ja vooral die dp he man man manquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:12 schreef Oberkullie het volgende:
Fylax, Dima en DP allemaal een pot nat.
nee ok zal nog eens goeie muziek met je delenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:14 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ja vooral die dp he man man man
Weeniequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Konden je gat zeker niet vinden
Ik probeerde jurisprudentie op een bepaalde user uit deze KLB SC toe te passen en één lijn in het banbeleid te trekken maar dat is kennelijk geen optie en resulteerde in een eigen ban.quote:
Jeetje.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik probeerde jurisprudentie op een bepaalde user uit deze KLB SC toe te passen en één lijn in het banbeleid te trekken maar dat is kennelijk geen optie en resulteerde in een eigen ban.
welke muziek?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
nee ok zal nog eens goeie muziek met je delen
stank voor dank
hahahahah;lahdk;lfjsdljfk;JFOPhahahahahquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:18 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik probeerde jurisprudentie op een bepaalde user uit deze KLB SC toe te passen en één lijn in het banbeleid te trekken maar dat is kennelijk geen optie en resulteerde in een eigen ban.
weet ik veel dnb ofzo geloof ik paar dagen terugquote:
jaaaaa man, nam je maar in het ootje toch xDquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
weet ik veel dnb ofzo geloof ik paar dagen terug
ehehe had jij mij even te pakken zeg ;pquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
jaaaaa man, nam je maar in het ootje toch xD
Bedankt voor het complimentquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:22 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij bent echt de guardian van de sc hè
weeniequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom kan ik geen goeie torrent voor Age of Empires vinden op piraat
oh mss door te nieuwe windows, welke heb jequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja eerste drie werken niet, zwart scherm
Ja denk het, heb windows 10quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
oh mss door te nieuwe windows, welke heb je
mja dat zal wss het probleem zijnquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja denk het, heb windows 10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |