te*quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie daar de traag voor is
In al die 3 nachten de hele nacht geen een keer?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:04 schreef Stimorol- het volgende:
JONGENS HEB GEEN ANAAL GEDAAN HOU OP
Wilde ik er gewoon even bij zeggen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vond het srs een zwaktebod dat je met redenen als 'maar hunnie gaan ook niet mee' kwam.
Sorry.
4 inmiddels.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
In al die 3 nachten de hele nacht geen een keer?
Is alleen maar meer bevestiging dat je pussy bent, dus niet zo slim.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:05 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wilde ik er gewoon even bij zeggen.
mkayquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen maar meer bevestiging dat je pussy bent, dus niet zo slim.
Het kan inderdaad pijn doen, dat spierpijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zitten man. Is dat normaal?
we kunnen niet allemaal zo stoer als jij zijn :squote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Is alleen maar meer bevestiging dat je pussy bent, dus niet zo slim.
jij welquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo stoer als jij zijn :s
Damn gurl je lust er wel pap van zegquote:
neequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax gaat dp na, uitkeringleef
Nu zal DP zeggen dat daar niks mis mee is
Ik hoop dat je al 3x gesniped bent.quote:
nee joh komt wel goed met die boiquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Fylax gaat dp na, uitkeringleef
Nu zal DP zeggen dat daar niks mis mee is
Is toch gewoon zo? Als je een legitieme reden opgeeft en je komt daarna met allemaal drogredenen dan haalt dat je punt onderuit. Is gewoon een tip.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo stoer als jij zijn :s
Nee 6-1 vriendquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik hoop dat je al 3x gesniped bent.
Klopt, al 4 nachten achter elkaar.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Kurovski het volgende:
Oh, begreep ik dat Stim anaal is genomen?
Weet niet waar jij je bierflesje hebt gelaten na consumptiequote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Kurovski het volgende:
Oh, begreep ik dat Stim anaal is genomen?
oh weenie heb niet meegekregenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Is toch gewoon zo? Als je een legitieme reden opgeeft en je komt daarna met allemaal drogredenen dan haalt dat je punt onderuit. Is gewoon een tip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |