sow, echt onder de gordel deze.quote:
Heb maandag geleden en neem maar rust tot zaterdag.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Enigszins, rust is het beste. Verder ga je pijn lijden bij een goede fysio bij een sportmassage
Wanneer begin je nou eens met leuke grapjes te maken? dit is echt drie keer niks.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Alsof jij iets af weet van spierpijn behalve in je twee wijsvingers
haha ik snapumquote:
Wat een onzin dit.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan iemand die sportmassages geeft, niet aan mensen die sportmassages krijgen.
Ik vraag om ervaringen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:00 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja wat een gelul weer, ga gewoon heen. Bij iedereen pakt het anders uit, ligt ook aan de masseur etc. etc. proberen kan toch altijd?
is je spel al geladen?quote:
Begin bij jezelf zou ik zeggenquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wanneer begin je nou eens met leuke grapjes te maken? dit is echt drie keer niks.
Oke.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:01 schreef McGrath het volgende:
[..]
Geen idee, niet gelezen, maar je bent altijd zo snel op je pipi getrapt.
Mijn ervaringen zijn goed.quote:
Nee vond het srs een zwaktebod dat je met redenen als 'maar hunnie gaan ook niet mee' kwam.quote:
is wel echt zo de laatste tijdquote:
Je had ook gewoon gelijkquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vond het srs een zwaktebod dat je met redenen als 'maar hunnie gaan ook niet mee' kwam.
Sorry.
Ik kan niet eens zitten man. Is dat normaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Mijn ervaringen zijn alleen bij spierkneuzingen, spierpijn hoort erbij.
oh wow, dan vind ik dit ook een top TT.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee vond het srs een zwaktebod dat je met redenen als 'maar hunnie gaan ook niet mee' kwam.
Sorry.
Toch die neger met 30 cm langs laten komen?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zitten man. Is dat normaal?
Komt dat niet gewoon door de anaal?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik kan niet eens zitten man. Is dat normaal?
Ook alleen maar omdat ie daar de traag voor isquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef deadprez het volgende:
hermann kreeg laatst ook al de volle laag en die arme jongen doet geen vlieg kwaad
hahahquote:Op woensdag 19 oktober 2016 12:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat ie daar de traag voor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |