ach jonge sukkeltjequote:
Dankjewel hè. Ik heb nog een scherm speciaal voor fok dus ik zal hier gewoon blijven hoor.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel hè. Ik heb nog een scherm speciaal voor fok dus ik zal hier gewoon blijven hoor.
deze dedicationquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dankjewel hè. Ik heb nog een scherm speciaal voor fok dus ik zal hier gewoon blijven hoor.
Waar meeten je zal huilen nadat je het gevecht verloren hebt van een kutbril.quote:
Jammer.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
das toch juist leuk manquote:
Alleen bij milde spierpijn. En soms bij medium spierpijn.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Helpt zo'n massage bij erge spierpijn?
Friesland woon je toch?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar meeten je zal huilen nadat je het gevecht verloren hebt van een kutbril.
[..]
Jammer.
quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen bij milde spierpijn. En soms bij medium spierpijn.
Enigszins, rust is het beste. Verder ga je pijn lijden bij een goede fysio bij een sportmassagequote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Je woont zelf in friesland strontjongquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Friesland woon je toch?
Haha nee, en nee.
Ok manquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat moet je vragen aan iemand die sportmassages geeft, niet aan mensen die sportmassages krijgen.quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef Stimorol- het volgende:
Haha met je scheve plasbuisquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je woont zelf in friesland strontjong
haha ja
Ja wat een gelul weer, ga gewoon heen. Bij iedereen pakt het anders uit, ligt ook aan de masseur etc. etc. proberen kan toch altijd?quote:
Alsof jij iets af weet van spierpijn behalve in je twee wijsvingersquote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, want 't is een grapje van ze?quote:Op woensdag 19 oktober 2016 11:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als je nou eens tegen grapjes kon...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |