Heej filofax.quote:
Zal de moeder van d4v1d wel worden dan, dat dekt de lading wel.quote:
Friet.quote:
Jij ook toch?quote:
Ben je toch al?quote:
Ja. Tevens: d4v1d en z'n moederquote:
Ook goed.quote:
GC / Persoonlijke reclame-billboard in de toekomst?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Hadden jullie verder nog iets interessants te melden, of was dit het?
Als het meer dan 6 maand wachten is....is het geen bijna.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als het meer dan 6 maand wachten is....is het geen bijna.
jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:46 schreef KaBuf het volgende:
Hebbe jullie de laatste South Park al gezien?
De kwalificatie begint zometeen. En Kampknues zit niet bij Ziggo Sport, zijn vervanger is ook een bokkelul.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:45 schreef Mani89 het volgende:
Hadden jullie verder nog iets interessants te melden, of was dit het?
Wij zijn ook 18, Yoki.quote:
quote:
Was tie leukquote:
Was die aflevering leuk?quote:
Ok tnx.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij een beetje leuk was.
Ik hoorde net dat het al 10jr niet meer leuk is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik hoor net dat hij een beetje leuk was.
Mani heeft er geen verstand van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat het al 10jr niet meer leuk is.
Zal ik nog gaan studeren vanavond?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Mani heeft er geen verstand van.
Dat mag je helemaal zelf weten. Ik ga zo iig genieten van de kwalificatie, het gaat spannend worden.quote:
Het is de kwalificatie maar hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat mag je helemaal zelf weten. Ik ga zo iig genieten van de kwalificatie, het gaat spannend worden.
Kenny's family is so poor, that yesterday they had to put their cardboard box up for a second mortgage.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Kenny's family is so poor, that yesterday they had to put their cardboard box up for a second mortgage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |