Nou zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Overdrijven is gelukkig iets wat jij nooit zou doen.
Why?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vond 1999 maar een matig jaar.
Kan me weinig boeiends meer herinneren uit dat jaar. Behalve dan dat eeuwige gezeik over die millennium bugquote:
Hquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen hyped dat we van 1999 naar 2000 gingen.
haha ja, weet nog dat men repte over kernbommen die om 00.00 massaal de wereld over zouden gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 18:58 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen hyped dat we van 1999 naar 2000 gingen.
wil wel 1 euro donerequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
wie iwlt mij deze cadeau doen
https://www.cultbeauty.co(...)se-gold-edition.html
ik heb alleen tokensquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:06 schreef Crip het volgende:
wie iwlt mij deze cadeau doen
https://www.cultbeauty.co(...)se-gold-edition.html
.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
je moet voorzichtig zijn idd. elke woord dat je hier typt is er eigenlijk al een te veel
kapotgay ditquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is ook wel een toppertje toch?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:12 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
je moet voorzichtig zijn idd. elke woord dat je hier typt is er eigenlijk al een te veel
die down tempo stukken zijn zo slechtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit is ook wel een toppertje toch?
Daar heb je inderdaad wel gelijk in.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:17 schreef Drug het volgende:
[..]
die down tempo stukken zijn zo slecht
Je kan nu wel leuk de AIVD gaan trollenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]mijn hele gedachtegang zowat op t web (minus mijn persoonlijke gegevens, maar die heeft de AIVD allang al)
waarom?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:15 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]mijn hele gedachtegang zowat op t web (minus mijn persoonlijke gegevens, maar die heeft de AIVD allang al)
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Walk down this road
When the road gets rough
I fall down
I get up
I am what I am...
A family man
Ey Frankquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:22 schreef Frank_Drebin het volgende:
Walk down this road
When the road gets rough
I fall down
I get up
I am what I am...
A family man
Komt een nieuw album aan 🤗quote:
I know. Nog steeds doodzonde dat ik bij zijn vorige concertreeks in Nederland geen kaarten heb kunnen scorenquote:
Heequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel heel erg stil hier.
komt omdat jij er weer bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het is wel heel erg stil hier.
BAM!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
komt omdat jij er weer bent
0-0 Bournemouth thuis.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
komt omdat jij er weer bent
Kom maar ff naar buitenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom online met Hans, ei.
Hadden ze gewoon MOETEN winnen. Pijnlijk puntverlies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, zeer goed verdedigd. op zich speelden we niet eens zo slecht ook.
Waarom doe jij zo naar tegen mij. Dit maakt mij verdrietigquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
alleen tokkies als jij zien het als provoceren
ja en jij MOET uitloggen. Iedere dag weer oogaids.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hadden ze gewoon MOETEN winnen. Pijnlijk puntverlies.
SOW.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en jij MOET uitloggen. Iedere dag weer oogaids.
Neuh, maar die drie punten moet je gewoon pakken. Klaar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja, zeer goed verdedigd. op zich speelden we niet eens zo slecht ook.
Ja, eens kijken of hij jou nu ook afzeikt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar die drie punten moet je gewoon pakken. Klaar.
Ben net zoals prof ook een Gooner. Was niet bedoeld als 'shots'.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben net zoals prof ook een Gooner. Was niet bedoeld als 'shots'.
Uiteraard, jammer dat Giroud niet beschikbaar is, daar hadden we nu behoefte aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Neuh, maar die drie punten moet je gewoon pakken. Klaar.
Jammer dat jij beschikbaar bent, daar hebben wij nu geen behoefte aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uiteraard, jammer dat Giroud niet beschikbaar is, daar hadden we nu behoefte aan.
Haha, verlangen naar Giroudquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Uiteraard, jammer dat Giroud niet beschikbaar is, daar hadden we nu behoefte aan.
Oja. want voetballend komt hij tekort dus kan hij niks. Mooi die kortzichtigheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:45 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Haha, verlangen naar Giroud![]()
Denk niet dat Prof je wil.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat liefde laten voelen
Hh. Ik heb Giroud nooit zo lopen afvallen, leg me geen woorden in de mond vriendquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oja. want voetballend komt hij tekort dus kan hij niks. Mooi die kortzichtigheid.
denk niet dat jij oprechte liefde kan tonenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:46 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik zal je eens wat liefde laten voelen
Oh ik wel, een tumor is hij, maar vandaag hadden we er behoefte aan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Hh. Ik heb Giroud nooit zo lopen afvallen, leg me geen woorden in de mond vriend
Ben daar nooit zo heel weg van, al is het tussen al die creativiteit wel een mooi breekijzertje. Maar ik blijf hem bijzonder beperkt vinden. Maar goed, niet verloren, zo'n 0-0 kan weleens voorkomen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:44 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou zoietsquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
denk niet dat jij oprechte liefde kan tonen
Het was gewoon vechten tegen de muur die 4-5-1 heet, ze stonden echt uitstekend. Kan je weinig tegen doen dan gewoon een plan B als in beetje duwen en trekken met Giroud.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben daar nooit zo heel weg van, al is het tussen al die creativiteit wel een mooi breekijzertje. Maar ik blijf hem bijzonder beperkt vinden. Maar goed, niet verloren, zo'n 0-0 kan weleens voorkomen.
Die wedstrijd tegen Ludogorets. Dat balletje van Alexis. Wat een wedstrijd was dat. Of Ozil die gewoon even een lange bal aanneemt, niet alleen aanneemt maar breed voor de tegenstander langs even 'm maakt.
Dan kom je op een punt dat je echt afhankelijk bent van geluk, moet maar net zo'n balletje goed vallen voor Giroud. Denk dat het niet veel anders was geworden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het was gewoon vechten tegen de muur die 4-5-1 heet, ze stonden echt uitstekend. Kan je weinig tegen doen dan gewoon een plan B als in beetje duwen en trekken met Giroud.
Tja, zo speelt manchester united standaard. Je hebt nou eenmaal wedstrijden waarin je er voetballend nauwelijks doorheen komt, dan kan je met Giroud zo'n afvallende bal er sneller inwerken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dan kom je op een punt dat je echt afhankelijk bent van geluk, moet maar net zo'n balletje goed vallen voor Giroud. Denk dat het niet veel anders was geworden.
Maar die wedstrijden, zeker tegen mindere tegenstanders, ga je heel vaak zien. Gewoon de boel dichtgooien als je tegen Arsenal speelt, anders word je kapot gespeeld.
niemand zit hierop te wachten hoorquote:
Daarom vond ik die ene van - Juventus geloof ik - wel een aardige. Maar ach, het is genieten dit seizoenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Tja, zo speelt manchester united standaard. Je hebt nou eenmaal wedstrijden waarin je er voetballend nauwelijks doorheen komt, dan kan je met Giroud zo'n afvallende bal er sneller inwerken.
Naast de kleinere Alexis heb je gewoon een grotere krachtige spits nodig die je erbij gooit.
Kan me niet schelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
niemand zit hierop te wachten hoor
Dat is aan Viva. En verder is het een bijzonder treurig figuur, gewoon geen aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
GC / VIVA: "willekeur op FOK!"
mapima klaagt op viva forum over haar ban en liegt
mapima is ook echt hele dagen bezig met alleen trollen op het internetquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:01 schreef madeliefff het volgende:
GC / VIVA: "willekeur op FOK!"
mapima klaagt op viva forum over haar ban en liegt
Ik ben wel eens nogal grof op FOK!, dat geef ik wel toe. Maar er zijn ook grenzen voor mij. Persoonlijke gegevens hoef ik niet te hebben, het blijft internet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:09 schreef Frank_Drebin het volgende:
Een jongen die zich verbaal niet zo heel geweldig kan weren opzoeken, de grond in boren en daar trots op zijn. Ja, dat is echt een prestatie!!!
Doorgaans zijn dat soort figuren zelf ook zo onzeker als de pest en bij mapima zou je, zonder al te veel moeite, precies hetzelfde kunnen doen. Maar als je ook maar een beetje gevoel en fatsoen hebt, dan doe je dat dus niet. Gewoon te treurig voor woorden allemaal. Al genoeg ellende in de wereld, zelfs iets onbenulligs als een forum moet voor elkaar verziekt worden.
Grof zijn is an sich ook niets mis mee. We hebben hier allemaal een grote bek. Maar ik zie jou niet iemand overal achtervolgen om vervolgens alles te verzamelen en andere website gebruiken om iemand op voor lul te zetten. Dat is het verschil. Jou kan je er prima bij hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik ben wel eens nogal grof op FOK!, dat geef ik wel toe. Maar er zijn ook grenzen voor mij. Persoonlijke gegevens hoef ik niet te hebben, het blijft internet.
Maar ja, Mapima postte zelf haar tieten op FOK! dan weet je ook weer met wie je te maken hebt
Het is jammer voor Braddie zelf, hier in SC is door velen al duizenden keer aangegeven dat hij wat minder scheutig moet zijn met posten van persoonlijke info. Dat hij een KLB-ban heeft aangevraagd is wellicht beter voor hem. Jammer dat ze dan elders op FOK! nog een stapje verder gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Grof zijn is an sich ook niets mis mee. We hebben hier allemaal een grote bek. Maar ik zie jou niet iemand overal achtervolgen om vervolgens alles te verzamelen en andere website gebruiken om iemand op voor lul te zetten. Dat is het verschil. Jou kan je er prima bij hebben.
hee sgatquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
dus, wie flikkert even alle info over mapima op FOK!
Prezjequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
ewaaquote:
ey frankquote:
Ey vriendquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
ey haagse sjonniequote:
quote:
Hij voert zelf materiaal aan, waardoor dat soort figuren kunnen doen wat ze doen. Maar goed, iedereen die ook maar een beetje weldenkend is gebruikt dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is jammer voor Braddie zelf, hier in SC is door velen al duizenden keer aangegeven dat hij wat minder scheutig moet zijn met posten van persoonlijke info. Dat hij een KLB-ban heeft aangevraagd is wellicht beter voor hem. Jammer dat ze dan elders op FOK! nog een stapje verder gaan
Instagram kan ik je wel geven, maar dat heeft heel FOK!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
Doe maar niet luitjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Instagram kan ik je wel geven, maar dat heeft heel FOK!
hehe iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Instagram kan ik je wel geven, maar dat heeft heel FOK!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
wel lekker voor die teringhoer dat ze permban heeft
banwaardige opmerkingquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
wel lekker voor die teringhoer dat ze permban heeft
nou enquote:
waar heb je het allemaal over ashquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
Zijn die borten echt van mapima? Hoezo postte ze die niet zelf.
Goed plaatje jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
lekker jointje roken
Morata? En inderdaad, gelijkspelen hoort erbij, als je maar niet verliest. Het begin was zo verrot omdat het seizoen gewoon te vroeg begint na zo'n eindtoernooi. Wel jammer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom vond ik die ene van - Juventus geloof ik - wel een aardige. Maar ach, het is genieten dit seizoen. Kwam even sputterend van start, maar nu. Het is cht prachtig voetbal. Zeker als ze de ruimte krijgen.
enige female troll.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
mapima is ook echt hele dagen bezig met alleen trollen op het internet
mralazar postte pic waar borten op stonden met naam vn mapima, betwijfel echter of dat echt mapima is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar heb je het allemaal over ash
NIETS NADA NOPPESquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:24 schreef Trollscience het volgende:
wat vinden jullie van:
1. het vraag-en-antwoordstuk in 'bring me back to life' van evanescence
2. katten
hplc?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:25 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Hans is ook een vrouw heb ik vernomen
wat een jodenstreekquote:
kattenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:24 schreef Trollscience het volgende:
wat vinden jullie van:
1. het vraag-en-antwoordstuk in 'bring me back to life' van evanescence
2. katten
;squote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:27 schreef Trollscience het volgende:
[..]
je bent weer flink het lot aan het tarten h jonge
kon jij toch ook nie wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sorry nog he DP voor je vorige ban
oeh, wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:27 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
over een paar dagen vlieg ik naar een jodenstreek
Morataquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Morata? En inderdaad, gelijkspelen hoort erbij, als je maar niet verliest. Het begin was zo verrot omdat het seizoen gewoon te vroeg begint na zo'n eindtoernooi. Wel jammer.
netjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:28 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
onschuldige palestijnse kindertjes martelen
Ha, was DP geband?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sorry nog he DP voor je vorige ban
opgezet en zo tuurlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
netjes
kun je paar exemplaren meenemen voor in mijn verzameling?
jaquote:
voorovergebogen, naaktquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:30 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
opgezet en zo tuurlijk
In welke pose heb je ze het liefst?
awquote:
Ja, dankzij een TR van mij, was als een grapje bedoeld. Dacht dat moderator context wel zou snappen maar kennelijk was het erg genoeg...quote:
coolquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:30 schreef Kurovski het volgende:
Vanaf vanavond handschoenen mee op de fiets.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:30 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja![]()
dagje wel maar, maar toch, t ging al bijna 2 jaar ofzo goed
frank had het wel gesnaptquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, dankzij een TR van mij, was als een grapje bedoeld. Dacht dat moderator context wel zou snappen maar kennelijk was het erg genoeg...
hehehequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:31 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]![]()
. Was waarschijnlijk even om je weer te laten zie hoe het was, wij als crew weten natuurlijk ook wel dat FOK!kers niet van verandering houden.
wat heb je spotify aan op je ps3 en zit je ook op je pc, zit niet zo stroom te verbruiken joh mafkeesquote:
Jaja. Zou ik ook zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja, dankzij een TR van mij, was als een grapje bedoeld. Dacht dat moderator context wel zou snappen maar kennelijk was het erg genoeg...
hebben jullie elkaar op psn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb je spotify aan op je ps3 en zit je ook op je pc, zit niet zo stroom te verbruiken joh mafkees
wtf stalk mij niet joh mafkeesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat heb je spotify aan op je ps3 en zit je ook op je pc, zit niet zo stroom te verbruiken joh mafkees
Ja, en een muts. Was ik ook wel blij mee dat ik die op had.quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hij appte me dat ie spotify aan ging zetten op ps3
alsof je het verschil in geluidskwaliteit hoort bij die kutmuziek van jequote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf stalk mij niet joh mafkees
maar is omdat via daar 5.1 geluid t wel doet en via mn pc niet
Hermannetje!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee hij appte me dat ie spotify aan ging zetten op ps3
wat heb je ervoor overquote:
eyyquote:
ja want het komt nu van meer verschillende kantenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
alsof je het verschil in geluidskwaliteit hoort bij die kutmuziek van je
het zal ook eens niet hquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eigenlijk is het allemaal veroorzaakt door Fylax
[..]
En toen liep het uit de hand
ben al verliefd op iemand anders sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik hou van je. ik zou door kilometers glas kruipen om naakt te masturberen in je schaduw
Fylax is de nieuwe Rabobank?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Fylax is de nieuwe Rabobank?
Ha Ome Frankquote:
stil jijquote:
Wanneer ga jij naar de zuidelijke oorden, ook een dezer dagen toch?quote:
Duits mag sowieso. Net als Franse woorden met Scrabble.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
haha wat een hommeltjequote:
Begin November, dus idd alweer snel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar de zuidelijke oorden, ook een dezer dagen toch?
Dat schiet al opquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:38 schreef Remqo het volgende:
[..]
Begin November, dus idd alweer snel.
Vanmiddag nog een nieuwe koffer gekocht
quote:
Hey heyquote:
Voor vandaag moet ik er bij zeggen. Morgen weer een dag,quote:
Colombia en eerst aan de Caribische kustquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat schiet al op.
Paraguay toch?
weet je nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:40 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor vandaag moet ik er bij zeggen. Morgen weer een dag,
Hey lekkertjequote:
Mooi man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:40 schreef Remqo het volgende:
[..]
Colombia en eerst aan de Caribische kust
wat nu weerquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hiquote:
niet echtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hebben jullie nog leuke plannen vanavond?
als je geen baan hebt is elke avond leukquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Da's waar. Kan nog doodgaan,quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen baan hebt is elke dag leuk
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen baan hebt is elke avond leuk
rtquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
als je geen baan hebt is elke avond leuk
ja kun je wel zo doen maar hij heeft gwn gelijkquote:
Maar Hacienda Napoles staat ook in de planning, het landgoed van Escobar wat nu een themapark is.quote:
Slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rustig aan, ben net weer thuisquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was het nog leuk om als zombiedokter de straten onveilig te maken?quote:
Dat is voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja kun je wel zo doen maar hij heeft gwn gelijk
Douchen en dadelijk een wijntje ontkurken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kan toch ook wat van maken met werkleefquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja kun je wel zo doen maar hij heeft gwn gelijk
sommigen zijn goed geconditioneerd iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen anders.
Ik heb net ook een biertje opengetrokken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Douchen en dadelijk een wijntje ontkurken.
Ik was niet op straat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Was het nog leuk om als zombiedokter de straten onveilig te maken?
lolquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
sommigen zijn goed geconditioneerd idd
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Alcoholisten hierquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb net ook een biertje opengetrokken.
echt ehquote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja.quote:
Beetje te oud voor om langs de deuren te gaan voor snoep inderdaad. Krijgen we weer een nieuwe hype, naast die clowns. Horrordokters.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik was niet op straat.
Maar verder leuk.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje te oud voor om langs de deuren te gaan voor snoep inderdaad. Krijgen we weer een nieuwe hype, naast die clowns. Horrordokters.
Nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Beetje te oud voor om langs de deuren te gaan voor snoep inderdaad. Krijgen we weer een nieuwe hype, naast die clowns. Horrordokters.
doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ga zo maar film kijken denk ik.
noem je vrouwen nu bouwpakketjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens twee Chinese bouwpakketjes gekregen. Ornithopters die je met een elastiek opwindt. Morgen maar 'ns mee aan de gang.
Hey Hermannquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
noem je vrouwen nu bouwpakketjes
Wat ga je dan vervolgens met die dingen doen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:57 schreef Kurovski het volgende:
Trouwens twee Chinese bouwpakketjes gekregen. Ornithopters die je met een elastiek opwindt. Morgen maar 'ns mee aan de gang.
Dat krijg je van al dat alcoholquote:
Oh, die zet ik een tijdje op de vensterbank ofzo. Vervolgens breek ik ze weer af en berg ze op of geef ze weg. Neemt amper ruimte in. Het gaat mij om het bouwen en het resultaat dat ze ook kunnen vliegen. Gewoon bezigheidstherapie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Wat ga je dan vervolgens met die dingen doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |