Ey vriendquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
dus, wie flikkert even alle info over mapima op FOK!
ey haagse sjonniequote:
quote:
Hij voert zelf materiaal aan, waardoor dat soort figuren kunnen doen wat ze doen. Maar goed, iedereen die ook maar een beetje weldenkend is gebruikt dat natuurlijk niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is jammer voor Braddie zelf, hier in SC is door velen al duizenden keer aangegeven dat hij wat minder scheutig moet zijn met posten van persoonlijke info. Dat hij een KLB-ban heeft aangevraagd is wellicht beter voor hem. Jammer dat ze dan elders op FOK! nog een stapje verder gaan
Instagram kan ik je wel geven, maar dat heeft heel FOK!quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:16 schreef deadprez het volgende:
dus, wie flikkert even alle info over mapima op FOK!
Doe maar niet luitjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Instagram kan ik je wel geven, maar dat heeft heel FOK!
hehe iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Instagram kan ik je wel geven, maar dat heeft heel FOK!
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
wel lekker voor die teringhoer dat ze permban heeft
banwaardige opmerkingquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:19 schreef deadprez het volgende:
wel lekker voor die teringhoer dat ze permban heeft
nou enquote:
waar heb je het allemaal over ashquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:20 schreef Ashqelon het volgende:
Zijn die borten echt van mapima? Hoezo postte ze die niet zelf.
Goed plaatje jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef Trollscience het volgende:
[ afbeelding ]
lekker jointje roken
Morata? En inderdaad, gelijkspelen hoort erbij, als je maar niet verliest. Het begin was zo verrot omdat het seizoen gewoon te vroeg begint na zo'n eindtoernooi. Wel jammer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 19:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Daarom vond ik die ene van - Juventus geloof ik - wel een aardige. Maar ach, het is genieten dit seizoen. Kwam even sputterend van start, maar nu. Het is écht prachtig voetbal. Zeker als ze de ruimte krijgen.
enige female troll.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:08 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
mapima is ook echt hele dagen bezig met alleen trollen op het internet
mralazar postte pic waar borten op stonden met naam vn mapima, betwijfel echter of dat echt mapima is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 20:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
waar heb je het allemaal over ash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |