Hi, de camera is op dit moment nog niet beschikbaar, en wanneer er wel een concrete datum is gaat ie in de pre-order voor een lagere prijs. Ik kan op dit moment nog niets zeggen over de app/handleiding, maar zodra we meer info hebben komt dat sowieso op de productpagina.quote:Op maandag 24 oktober 2016 10:02 schreef baaart het volgende:
Ik zie dat jullie de XiaoFang van Xiaomi aanbieden. Is hiervoor een engelstalige app/handleiding beschikbaar?
http://www.banggood.com/X(...)-Zoom-p-1095214.html
De prijs is ook $10 meer dan de 'aankondiging'prijs... daar nog een leuke coupon voor?
Hi, allereerst natuurlijk erg vervelend dat de replacement ook niet goed is, wat je filmpje duidelijk weergeeft. Ik zal sowieso zorgen dat er wordt gekeken naar dit type Ledstrip.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:01 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik had voor een beetje defecte led-strip (order #17380861) een replacement gekregen (#18250402), daarbij ook meteen de aangeraden power adapter bij besteld (#18423328).
De vervangende led-strip was na 1,5 week al binnen maar de power adapter pas na een maand (vorige week ongeveer), ik heb hem toen getest met de led-strip en blijkbaar is de vervangende ook niet goed, nog bijzonderder dan dat ene defecte stukje van eerst.
Rood en groen gaat goed maar bij blauw werkt alleen een kort stukje en de rest helemaal niet, en bij andere kleuren maakt die ook een vreemde mix.
Videootje:
Ik heb dus al een replacement gekregen maar die werkt nog minder goed dan de originele, wat kan ik hier verder nog mee? Ik begrijp dat jullie met kleine marges werken en ik wil jullie niet 'uitknijpen' of zo, maar ja...
Hi, ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je zending is aangemeld bij PostNL maar er nog geen bezorgdatum bekend is, terwijl het pakketje wel al in Nederland is. Zou je PostNL eens willen vragen of ze je trackingcode omzetten in een 3S-code? Wellicht geeft dat wat duidelijkheid.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:11 schreef Musta het volgende:
Kan je misschien zien waar mijn pakket is? Ik krijg geen updates te zien als ik de tracking nummer invoer? Gaat om een Gitup 2. Het is Order No. 19087391 van 24 september. En Danku
Yes, zal ik morgen even doen dan. Dankjequote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je zending is aangemeld bij PostNL maar er nog geen bezorgdatum bekend is, terwijl het pakketje wel al in Nederland is. Zou je PostNL eens willen vragen of ze je trackingcode omzetten in een 3S-code? Wellicht geeft dat wat duidelijkheid.
Mocht ook dat niet werken dan is het even afwachten tot na het weekend, want dan verloopt de wachttermijn van je bestelling en gaan wij het oplossen.
Laat het me in de tussentijd ajb even weten als je een reactie van PostNL hebt gekregen.
Haiquote:Op woensdag 26 oktober 2016 23:35 schreef Broempot het volgende:
Lieve Thomas,
Op 8 september bestelde ik zo'n kneiterg##le XIAOMI 5.1V 2.1A 10000mAh Power Bank bij mijn favoriete Chinese verzendvriendje (jouw werkgever).
Sindsdien zijn er echter bijna twee maanden verstreken, en hoewel al mijn andere bestellingen van toen al lang en breed binnen zijn, mis ik nog steeds de kneiterg##le Xiaomi powerbank...
Zou jij heel misschien eens met je toverstafje kunnen zwaaien en achterhalen waar mijn powerbank gebleven is?
Order Number: 18453856
Shipping Method: Standard Shipping
Track Number: Untracked
Order Placed Date: 2016-09-08 17:31:59
Ship From: CN
Shipped Date: 2016-09-09 06:39:05
--
Kusje op je jeweetwel,
Broempot
Hi, dat is een goede en terechte vraag. Geloof het of niet, maar we zijn daar op dit moment hard mee bezig. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en diverse manieren zijn tijdens het testen toch niet haalbaar of betrouwbaar gebleken. We hebben nu een verzendwijze waarin verschillende vervoerders zijn opgenomen, en daarvan is er één die risicoloos verzendt. Het blijkt heel wat voeten in de aarde te hebben om die er tussenuit te krijgen en vooral om iedereen daarvan het belang in te laten zien, maar als het allemaal loopt zoals nu gepland dan zouden we volgende week in de praktijk kunnen gaan testen. Als het zover is (en ik verwacht dus zeer spoedig) dan ga ik dat uiteraard communiceren.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 14:01 schreef BadderHaring het volgende:
Vraagje, waarom biedt Banggood geen (legale) methode aan om het BTW-risico af te dichten?
Diverse Aliexpress sellers maken gebruik van de DHL-route via Engeland, of bieden een verzekering aan waarbij de BTW eventueel terugbetaald wordt.
Banggood is altijd mijn favoriete Chinese shop geweest, maar de verleiding wordt steeds groter om voor aanbieders te kiezen met een dergelijke oplossing. Zeker nu er geen Europees Warehouse is met goed aanbod.
Hi, de ledstrips-goeroe is een poosje afwezig, en de vervangster weet niet echt van de hoed en de rand. Ze kon me wel vertellen dat het tweede linkje niet waterbestendig is, dus die zou ik niet aanraden om buiten op te hangen, maar een suggestie voor waar je naar op zoek hebt had ze helaas ook niet. Ik kan dit keer dus helaas weinig voor je betekenen (quote:Op woensdag 26 oktober 2016 10:05 schreef Eric_Cantona het volgende:
Thomas, ik heb je hulp weer eens nodig
Ik heb 'n led-string nodig voor in de boom in de tuin met de feestdagen (metertje of 30-50) als kerstverlichting.
Ik heb vorig jaar al op eBay 'n string gekocht, dat is ongeveer dezelfde als jullie verkopen:
http://www.banggood.com/3(...)33.html?rmmds=search
Nu is 't zo dat daar 'n kastje tussenzit die zorgt voor verschillende effecten. Allemaal leuk en aardig maar ik heb alleen aan/uit nodig. Dat kun je natuurlijk instellen, maar ik zet die lichtjes op 'n tijdschakelaar en daardoor kan 't wel eens zijn dat er ineens 'n andere modus opgestart wordt wanneer de lampjes ingeschakeld worden.
Hebben jullie zoiets zonder dat kastje in 't assortiment of is 't makkelijk om dat kastje er tussenuit te halen (wat voor mij ook niet zo'n probleem is, dat kan ik solderen of zo) Ik twijfel namelijk of ik 'm daarna zo aan 220V kan hangen.
Iets gevonden, maar of deze ook buiten kunnen? http://www.banggood.com/4(...)20.html?rmmds=search
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 11:39 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat is een goede en terechte vraag. Geloof het of niet, maar we zijn daar op dit moment hard mee bezig. Er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden en diverse manieren zijn tijdens het testen toch niet haalbaar of betrouwbaar gebleken. We hebben nu een verzendwijze waarin verschillende vervoerders zijn opgenomen, en daarvan is er één die risicoloos verzendt. Het blijkt heel wat voeten in de aarde te hebben om die er tussenuit te krijgen en vooral om iedereen daarvan het belang in te laten zien, maar als het allemaal loopt zoals nu gepland dan zouden we volgende week in de praktijk kunnen gaan testen. Als het zover is (en ik verwacht dus zeer spoedig) dan ga ik dat uiteraard communiceren.
Potverpielekes, dat stafje van jou is echt multi-inzetbaar! Tnx!quote:Op donderdag 27 oktober 2016 05:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hai![]()
Dat kan ik helaas niet, maar ik heb wel met m'n toverstafje een nieuwe naar je laten opsturen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2016 17:09 schreef Broempot het volgende:
[..]
Potverpielekes, dat stafje van jou is echt multi-inzetbaar! Tnx!
Hi, je hebt DMquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 16:39 schreef BadderHaring het volgende:
Hoi weer! Het lijkt er op dat de automatische mail over een nieuw trackingnummer voor de resend van miin tablet niet heeft gewerkt.
Kun je me het trackingnummer via DM toesturen? Hartelijk dank!!
Hi, de bezorgtermijn voor deze order verloopt na a.s. vrijdag.. Als ie dan nog niet binnen is, kun je het me dan laten weten? Dan lossen we het meteen opquote:Op zaterdag 29 oktober 2016 16:52 schreef tailfox het volgende:
Order No. 19285625 besteld Sep 30 2016 is nog steeds niet binnen.
kan je even met je toverstaf zwaaien?
Hi, we hebben een nieuwe op de post gedaanquote:Op zondag 30 oktober 2016 21:18 schreef shadax het volgende:
Hoi Thomas, kun je kijken waar # 19097715 blijft?
niks gezegd dan.quote:Op maandag 31 oktober 2016 02:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, de bezorgtermijn voor deze order verloopt na a.s. vrijdag.. Als ie dan nog niet binnen is, kun je het me dan laten weten? Dan lossen we het meteen op
Tnxquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, we hebben een nieuwe op de post gedaan
heb niksquote:Op maandag 31 oktober 2016 02:46 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, de bezorgtermijn voor deze order verloopt na a.s. vrijdag.. Als ie dan nog niet binnen is, kun je het me dan laten weten? Dan lossen we het meteen op
Goed om te horen dat ie binnen is en bevaltquote:Op zaterdag 5 november 2016 13:20 schreef BadderHaring het volgende:
Resend van mijn Cube 10 inch tablet is vandaag bezorgd. Mooi ding zeg.
Dank voor de goede en snelle service. Volgens PostNL gaat de originele zending nog gewoon bezorgd worden.![]()
In Shenzhen ja.![]()
Hi, vervelend dat ie niet (meteen) volledig werkt! Ik heb mn collega om meer info gevraagd, en die gaat jou nu zelf contacten.quote:Op zondag 6 november 2016 10:08 schreef mikej2 het volgende:
Heb gister mijn order ontvangen 20156369. Heb het product ook snel ontvangen. Alleen de hdmi poort die erop zit werkt niet. En verder denk ik dat het product ook stuk is. Er komt een lage piepende toon uit. De usb poort die erop zit werkt overigens wel. Is er eventueel nog aanvullende software voor nodig? Lijkt me niet.
Hoi, ik heb het net even nagevraagd, want ik heb em zelf niet in stock gezien onlangs. maar dat zegt niet zoveel.quote:Op zondag 6 november 2016 19:44 schreef Gruj0 het volgende:
Hoewel de Vernee Apollo Lite niet meer in stock zou komen is dit onlangs toch nog gebeurd en tegen wat voor een prijs (e155,10)!
http://www.banggood.com/V(...)phone-p-1064524.html
Volgens mij zelfs met invoerrechten en btw goedkoper dan welke China winkel ook.
Helaas opnieuw niet meer in stock.
Ik heb em net even via flytexpress.com gecheckt en daar doet ie het gewoon; hij is nu pre-advised.quote:Op maandag 7 november 2016 07:54 schreef tailfox het volgende:
[..]
thanks. nog een vraagje mijn T&T van order 20295600 werkt niet. kan je er naar kijken?
Hij komt donderdag binnen, de douane had hem eruit gepikt en een brief gestuurd:(quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 07:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb even gekeken en zie inderdaad dat je zending is aangemeld bij PostNL maar er nog geen bezorgdatum bekend is, terwijl het pakketje wel al in Nederland is. Zou je PostNL eens willen vragen of ze je trackingcode omzetten in een 3S-code? Wellicht geeft dat wat duidelijkheid.
Mocht ook dat niet werken dan is het even afwachten tot na het weekend, want dan verloopt de wachttermijn van je bestelling en gaan wij het oplossen.
Laat het me in de tussentijd ajb even weten als je een reactie van PostNL hebt gekregen.
Das altijd balenquote:Op dinsdag 8 november 2016 09:08 schreef Musta het volgende:
[..]
Hij komt donderdag binnen, de douane had hem eruit gepikt en een brief gestuurd:(
Ja ik ben gemailed hierover. Waar ik niet wijzer van wordt. Maar ik krijg nou ook geen mailtjes meer als ik wat naar hun stuur.quote:Op maandag 7 november 2016 08:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, vervelend dat ie niet (meteen) volledig werkt! Ik heb mn collega om meer info gevraagd, en die gaat jou nu zelf contacten.Ik ga er vanuit dat er zo een goede oplossing komt, maar zo niet, laat het me dan ajb even hier weten.
Als je me even een foto kunt sturen waarop te zien is dat de kabel is ingeplugd aan beide kanten maar je toestel/apparaat niet oplaadt (geen oplaadicoontje in het scherm) dan zorg ik dat je een refund/resend krijgtquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:05 schreef tjoytjap het volgende:
Product ID: 987610, [Apple MFI Certified] BlitzWolf® BW-MF1 Lightning To USB Cable 3.33ft/1m For iPhone 6 6Plus 5 5S iPad iPod
Heb de afgelopen tijd nogal wat kabeltjes besteld van Blitzwolf bij Banggood alle oke behalve deze van af dag 1 geen laadfunctie, heb er ook twee in het zwart gekocht en die werken wel goed.
Het gaat om ordernummer:18432742
Hi, ik zal zorgen dat je een reactie terugkrijgt op wat je hebt gestuurdquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:40 schreef mikej2 het volgende:
[..]
Ja ik ben gemailed hierover. Waar ik niet wijzer van wordt. Maar ik krijg nou ook geen mailtjes meer als ik wat naar hun stuur.
jje verzend niet via chinaquote:Op donderdag 10 november 2016 13:45 schreef ThaBrain het volgende:
Hey Thomas!
Ik heb een vraagje over productID: 923792
Hoe komt het dat de verzending daarvan zo duur is? De prijs van het product is rond de 3 euro, maar de verzending kost ¤11,89 via expedited shipping en is niet aan te passen. En het is geen product waar je hoge verzendkosten voor zou verwachten.
Hi, ik heb geen idee eerlijk gezegd.. m'n collega heeft er naar gekeken maar ziet ook niet zo snel waar de oorzaak ligt. We gaan het uitzoeken en dan hoor je het als we meer weten!quote:Op donderdag 10 november 2016 13:45 schreef ThaBrain het volgende:
Hey Thomas!
Ik heb een vraagje over productID: 923792
Hoe komt het dat de verzending daarvan zo duur is? De prijs van het product is rond de 3 euro, maar de verzending kost ¤11,89 via expedited shipping en is niet aan te passen. En het is geen product waar je hoge verzendkosten voor zou verwachten.
Hi, bedoel je soms deze?quote:Op zaterdag 12 november 2016 19:48 schreef ADconvertor het volgende:
Gaan jullie deze http://xiaomininja.com/20(...)square-smart-camera/ ook in het assortiment opnemen?
Lijkt me een interessante om mee te spelen..
Ja, volgens mij is het hem, dankquote:
Geen dankquote:Op maandag 14 november 2016 15:44 schreef ADconvertor het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het hem, dank
Ik had hem niet gevonden met welke zoekterm dan ook (echt wel gezocht).
Ik heb een allert ingesteld als die er is.. Gaat de bijbehorenden app ook in het engels zijn (mijn chinees is erg matig/afwezig). Dan kan die wel eens hard gaan lopen...
Hi, ze zijn weer strenger aan het controleren inderdaad momenteel.. Heb je een ordernummer voor me?quote:Op dinsdag 15 november 2016 15:58 schreef Haasbeuntje het volgende:
Even een vraagje, ik heb op 5 oktober een 5S lipo pack besteld, maar tot op heden niks ontvangen.
Heb latere bestellingen al wel binnen, is er misschien (weer) iets aan de hand met het versturen van de lipo´s?
Hi, komt goed, m'n collega gaat het voor je aanpassenquote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef kitano het volgende:
Ik heb zojuist de Cube Iwork10 besteld, maar de shipping method staat nu toch op "Air Parcel Register" ipv "Priority Direct Mail". Kun je dat aanpassen, want ik wil uiteraard geen invoertax. Mijn order nr is 20993401. Alvast bedankt.
Hi, als je mij even je e-mailadres (degene gekoppeld aan je BG-account) stuurt via DM krijg je een nieuwe persoonlijke 10% codequote:Op dinsdag 15 november 2016 23:19 schreef psycoxl het volgende:
Ik heb een vraag. Ik hem een hoofdlamp hc60 besteld, maar op een vage manier was de pdm verzending niet erbij gedaan. Dus ik gemaild of ze dat konden toevoegen. Maar dat kon niet maar wel cancellen. Dus nu wil ik hem opnieuw bestellen maar werkt mijn 10% FOK code niet meer. Maar die kunnen ze me niet opnieuw geven volgens de mail die ik kreeg.
Wat betekent dat precies? Als je een accu bestelt mag je vergeten dat de accu geleverd wordt of word je bestelling gecancelled?quote:Op woensdag 16 november 2016 07:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ze zijn weer strenger aan het controleren inderdaad momenteel.. Heb je een ordernummer voor me?
Het order nummer is 19476542quote:Op woensdag 16 november 2016 07:41 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ze zijn weer strenger aan het controleren inderdaad momenteel.. Heb je een ordernummer voor me?
appstore of forumquote:Op woensdag 16 november 2016 13:44 schreef SnoepTomaatje het volgende:
Hoi, ik heb net de miband 2 binnen die ik bij jullie besteld heb
Waar ksn ik de nieuwste app downloaden?
Als het goed is worden lipo's op dit moment via een alternatieve methode verzonden zodat we alsnog gewoon kunnen leveren. Als het om een oudere bestelling gaat zijn die in een aantal gevallen door de douane vernietigd en in dat geval doen we een refund.quote:Op woensdag 16 november 2016 11:42 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat betekent dat precies? Als je een accu bestelt mag je vergeten dat de accu geleverd wordt of word je bestelling gecancelled?
Ok ik zie em inderdaad. We kunnen een resend of refund doen, waar gaat je voorkeur naar uit?quote:Op woensdag 16 november 2016 17:33 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Het order nummer is 19476542
Zou dan graag een resend willenquote:Op donderdag 17 november 2016 09:59 schreef Banggood het volgende:
[..]
Ok ik zie em inderdaad. We kunnen een resend of refund doen, waar gaat je voorkeur naar uit?
Bedankt voor je antwoorden op al mijn vragen.quote:Op donderdag 17 november 2016 03:26 schreef Banggood het volgende:
[..]
Als het goed is worden lipo's op dit moment via een alternatieve methode verzonden zodat we alsnog gewoon kunnen leveren. Als het om een oudere bestelling gaat zijn die in een aantal gevallen door de douane vernietigd en in dat geval doen we een refund.
Resend is gedaan!quote:Op donderdag 17 november 2016 11:31 schreef Haasbeuntje het volgende:
[..]
Zou dan graag een resend willen![]()
Alvast bedankt!
Hi, de tracking geeft aan dat ie op 18 november is aangekomen in Nederland, dus ik ga er vanuit dat ie snel wordt bezorgdquote:Op zaterdag 19 november 2016 15:23 schreef SjefCock het volgende:
Hallo!
Ik heb 1 november een Xiaomi Mi4C besteld, tot op heden nog niet binnen gekomen. Er zijn nu 20 dagen voorbij, kun jij misschien iets voor mij betekenen?
Het order nummer is 20411484.
Alvast vriendelijk bedankt
Hi, uit het EU-warehouse betaal je geen extra kosten, omdat deze producten al ingevoerd zijn.quote:Op donderdag 17 november 2016 16:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt voor je antwoorden op al mijn vragen.
Nog een andere vraag: Als je iets bestelt uit de EU shop, dient je dan nog steeds invoerrechten enzo te betalen? De artikelen waar ik interesse in heb kunnen niet via PDM verzonden worden.
Hi, dat eerste is goed om te horenquote:Op donderdag 17 november 2016 14:34 schreef _MsG_ het volgende:
Hoi,
Inmiddels al een poos de spullen van Laos Post na de herzending binnen en staat er een leuke quadcopter hier :-).
Maar nu heb ik voor iets daarvan deze gevonden: http://www.banggood.com/D(...)attery-p-986563.html maar die staat al heel erg lang op out of stock. Kan je daar wellicht iets over zeggen? Kunnen batterijen überhaupt naar Nederland?
Zag wel deze: http://www.banggood.com/Z(...)ttery-p-1070703.html die lijkt meer voorradig, maar wel maar de helft van de capaciteit.
Ik hoor het wel
Hi, ik heb de tracking even bekeken maar ik zie dat je bestelling (via Zweden) op de 18e in Nederland is aangekomen en dat ie nu naar je op weg zou moeten zijn.quote:Op maandag 21 november 2016 07:40 schreef tailfox het volgende:
20629786 is nog steeds niet binnen.
T&T geeft aan dat die naar zweden is gestuurd.
Hi, de tracking heeft altijd even een paar dagen nodig om op gang te komen, en met een dag of 2-3 zou ie het dan moeten doen. Ik zie echter dat jouw bestelling hier gisteren de deur is uitgegaan, dus dat verklaart waarom ie het nog niet doet. Morgen of overmorgen moet ie werkenquote:Op maandag 21 november 2016 08:31 schreef MaximV het volgende:
Na hoeveel dagen wordt de tracking geactiveerd? (priority direct mail) Vorige week woensdag besteld maar tracking vindt nog niets. (Ordernr. 21027323)
ahaquote:Op maandag 21 november 2016 08:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de tracking even bekeken maar ik zie dat je bestelling (via Zweden) op de 18e in Nederland is aangekomen en dat ie nu naar je op weg zou moeten zijn.
Hi, ik heb in het systeem gekeken en het lijkt erop dat ie is kwijtgeraakt ergens onderweg. Wil je een resend of een refund?quote:Op maandag 21 november 2016 21:10 schreef gingko het volgende:
Hallo, Ik heb op 21 september een air lux AL-SL03 besteld, hij is op 1 oktober verzonden maar tot op heden nog niks ontvangen terwijl mijn bestellingen hierna al lang binnen zijn.
Zou het kunnen dat hij is tegengehouden??
Het gaat om order nr 19000407
Alvast bedankt
Bedankt!quote:Op maandag 21 november 2016 02:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, uit het EU-warehouse betaal je geen extra kosten, omdat deze producten al ingevoerd zijn.Het aanbod in ons EU-warehouse is alleen nog steeds niet erg spectaculair, omdat we overgaan op een nieuwe die nog niet klaar voor gebruik is. Mocht je echter nog iets leuks vinden in het huidige, dan betaal je daar dus geen extra kosten voor!
Hoi, Ik dacht al zoiets het duurde veel te lang, graag een resend.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb in het systeem gekeken en het lijkt erop dat ie is kwijtgeraakt ergens onderweg. Wil je een resend of een refund?
Hi, shipping is tot aan de deur inderdaad en klachtenafhandeling gaat ook hetzelfde. Wat betreft coupons: daar hadden we er een tijdje geleden een aantal van voor het complete EU-warehouse, maar dat is op het moment helaas niet het geval. Met code Fok10 krijg je overigens wel 10% korting op ons gehele assortiment, en daaronder vallen de producten uit het EU-warehouse ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt!
En de shipping is tot aan de deur? Niet tot het dichtsbijzijnde afhaal/postpakketpunt?
Als dingen beschadigd/incompleet aankomen kan ik dit gewoon melden zoals bij de CN/HK warehouses toch?
Ik meen trouwens ergens (van jou?) gelezen te hebben dat Banggood collega's de laatste tijd vrijgeving zijn geworden met coupons voor de EU warehouse omdat het huidige warehouse gaat sluiten. Hoe kom ik aan zo'n coupon? Korting is namelijk altijd mooi meegenomen.
Hi, ik heb net even gekeken en zie dat het product momenteel niet op voorraad is, en de nieuwe voorraad gepland staat voor 1 december (volgende week). Wil je dat we 'em inplannen zodat ie automatisch wordt verzonden als de nieuwe voorraad binnen is, of ga je in dat geval liever voor een refund?quote:Op woensdag 23 november 2016 06:40 schreef gingko het volgende:
[..]
Hoi, Ik dacht al zoiets het duurde veel te lang, graag een resend.
Alvast bedankt hiervoor
Hoi,Plan hem maar in dat hij automatisch wordt verzonden.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb net even gekeken en zie dat het product momenteel niet op voorraad is, en de nieuwe voorraad gepland staat voor 1 december (volgende week). Wil je dat we 'em inplannen zodat ie automatisch wordt verzonden als de nieuwe voorraad binnen is, of ga je in dat geval liever voor een refund?
Ok gaan we doenquote:Op donderdag 24 november 2016 06:38 schreef gingko het volgende:
[..]
Hoi,Plan hem maar in dat hij automatisch wordt verzonden.
Hi, goede keus!quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:07 schreef jant90 het volgende:
Ik heb zojuist de Xiaomi Mi5s 4G/128GB Silver pre-ordered en vroeg me af wanneer jullie hem weer op voorraad te hebben en gaan verzenden?
Zie het berichtje boven dat van jou.quote:Op maandag 28 november 2016 15:53 schreef Xiaominote3 het volgende:
hi,
Ik heb ongeveer een maand geleden de xiaomi redmi note 3 besteld bij banggood.com. ik was er super blij mee en heeft toen ongeveer 2 weken goed gewerkt. ineens kwam er een paar keer in het scherm te staan (wait a sec...) ik dacht dit zal wel kloppen. maar na een aantal dagen werd het steeds erger en en kon ik niet eens meer appjes openen omdat het de hele tijd in beeld was. Ik heb toen op internet opgezocht wat ik er aan kon doen, ik heb tot nu toe alles geprobeerd wat er op internet staat maar helemaal niks werkt, ook heb ik mn mobiel 2 keer naar fabrieks stand gezet maar toen deed mn mobiel het 2 dagen en daarna weer het zelfde probleem (wait a sec....) word er helemaal gek van, ik kan nu eigenlijk er niks mee. daarom mijn vraag wat moet ik nu doen heeft iemand tips zodat ie het weer gaat doen ? of zou ik mijn geld terug kunnen krijgen ?
Ik ben voor de rest heel tevreden over mijn telefoon alleen is dit super lastig want zit nu steeds zonder telefoon.
Groeten Timo.
Fijne vakantie!quote:Op maandag 28 november 2016 03:57 schreef Banggood het volgende:
We zijn t/m 18 december afwezig op Fok: voor directe hulp kun je in het Engels contact opnemen met onze klantenservice via Cservice@banggood.com, of via de Live Chat-functie op onze website!
Ja, je kan een nieuwe rom flashen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:53 schreef Xiaominote3 het volgende:
hi,
Ik heb ongeveer een maand geleden de xiaomi redmi note 3 besteld bij banggood.com. ik was er super blij mee en heeft toen ongeveer 2 weken goed gewerkt. ineens kwam er een paar keer in het scherm te staan (wait a sec...) ik dacht dit zal wel kloppen. maar na een aantal dagen werd het steeds erger en en kon ik niet eens meer appjes openen omdat het de hele tijd in beeld was. Ik heb toen op internet opgezocht wat ik er aan kon doen, ik heb tot nu toe alles geprobeerd wat er op internet staat maar helemaal niks werkt, ook heb ik mn mobiel 2 keer naar fabrieks stand gezet maar toen deed mn mobiel het 2 dagen en daarna weer het zelfde probleem (wait a sec....) word er helemaal gek van, ik kan nu eigenlijk er niks mee. daarom mijn vraag wat moet ik nu doen heeft iemand tips zodat ie het weer gaat doen ? of zou ik mijn geld terug kunnen krijgen ?
Ik ben voor de rest heel tevreden over mijn telefoon alleen is dit super lastig want zit nu steeds zonder telefoon.
Groeten Timo.
Heb verschillende keren iets besteld en in mijn ervaring is het altijd wel minimaal een week of 3 wachten. Als je voor volgende week een verjaardagscadeautje voor iemand wil hebben zou ik er niet op rekenen dat het er op tijd isquote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Had ik laatst ook, beetje vaag lijkt dat er iets niet goed laad/goed werkt met Chrome oid.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het ligt vast aan instellingen op m'n computer, maar op de site van Banggood kan ik niks aanklikken.
Als ik wil klikken op 'buy it now' dan gebeurd er helemaal niets.
Ik ben soms zo'n digibeet.
Tussen de 4 en 25 werkdagen normaliter. Een week of 2 is hier het gemiddelde.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Hier 26 nov iets besteld en nog extra betaald voor de 'snellere' levering...quote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Ik heb in juli iets besteld en dat kreeg ik vorige week binnen. Het wisselt nogal dusquote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Heb je boven 21 euro besteld?quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
15/12/2016 07:53
Held by Customs at Destination
SPEEDPOST SERVICE CENTRE
14/12/2016 14:29
Held by Customs at Destination
SPEEDPOST SERVICE CENTRE
Weinig kans dat ik het pakje dit weekend ontvang zeker?
jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je boven 21 euro besteld?
Dan duurt het nog wel even ivm formulieren invullen etc.
Hi, ik weet niet hoe duur ze waren op het moment dat je je bericht postte, maar ze zijn nu in de aanbieding.quote:Op vrijdag 16 december 2016 07:54 schreef Miniem het volgende:
Weet even niet meer waar je een coupon of aanbieding kan aanvragen.
Zou graag deze 2 maal willen bestellen. Misschien valt er een leuke actie ter regelen?
Fijne lampjes in deze donkere tijden namelijk
http://m.banggood.com/Mec(...)A-1_2V-p-907006.html
Hoi, sorry voor de late reactie; vanaf nu zijn we weer dagelijks aanwezig. Is je probleem inmiddels verholpen of kan ik alsnog iets voor je doen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:47 schreef Freakerz het volgende:
helaas bij order nummer: 19703488 veel moeite gedaaan om een refund voor elkaar te krijgen.
Bij de 4 in 1 esc worden er maar 3 gezien in Blheli en CF, vandaar de aanvraag voor refund.
Op de algemene refund krijg ik geen reactie, op de mail wordt niet gereageerd en vragen via de chat verwijzen weer door naar de mail..
ik kom niet verder.
Kan iemand me helpen
Thnx besteldquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik weet niet hoe duur ze waren op het moment dat je je bericht postte, maar ze zijn nu in de aanbieding.
Hi, dat hoort niet inderdaad.. We sturen je daarom graag een nieuwe oplader + batterij op. Ik wacht je reactie afquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Aaargh! het volgende:
Net mijn bestelling (WLToys Q282G) ontvangen (order nummer 21887619).
Meteen even de accu's aan de oplader... ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat oplader enorm naar verbrand plastic ruikt en dat ie smelt![]()
[ afbeelding ]
Dat zou top zijn!quote:Op maandag 26 december 2016 03:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat hoort niet inderdaad.. We sturen je daarom graag een nieuwe oplader + batterij op. Ik wacht je reactie af
Mijn collega denkt ook dat het een defecte batterij betreft, dus we sturen je meteen een nieuwe + lader op.quote:Op maandag 26 december 2016 08:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zou top zijn!
Zo te zien lijkt het probleem veroorzaakt te worden door een defecte batterij die te veel stroom trekt als je 'm probeert op te laden(waarschijnlijk interne kortsluiting).
Hoi, vervelend dat ie niet naar behoren werkt; zou je een filmpje kunnen maken waarop het probleem duidelijk zichtbaar is (ook dat de resetknop wordt ingedrukt maar er niets gebeurt) en deze kunnen uploaden via bijv. Youtube? Als je het linkje dan hier of via een PM/DM deelt, dan zorg ik dat m'n collega's ermee aan de slag gaan en met een oplossing komen!quote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef DoctorV64 het volgende:
Afgelopen vrijdag eindelijk mijn Digoo BB-M2 ip camera mogen ontvangen (ordernummer 20262176). Dacht afgelopen zaterdag lekker er mee te kunnen spelen/experimenteren.
Ben niet verder gekomen dan dat hij na een paar minuten opstartte en in het engels "welcome en nog iets" zei. Je kon de infrarood lampjes nog zien branden en dat was het dan.
Daarna niks meer. Netjes op forum gekeken hoe je e.e.a moet instellen (via een app, zowel met iPhone als android geprobeerd) maar hij doet helemaal niets. Reset button doet niks.
Heb nu contact met Digoo over een hard reset maar die komen tot nu niet verder dan dat ik het reset knopje 5 seconden moet ingedrukt houden. En of ik het wel goed doe en dat je een klik moet horen, dat hoor ik dus wel maar 10/20 seconden of zelfs een minuut inhouden, de camera doet helemaal niets.
Ben benieuwd hoe Banggood dit gaat oplossen.
Hoi, vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! M'n collega's van onze logistiekafdeling kijken graag nog even wat er mogelijk fout is gegaan, en als het pakketje daadwerkelijk verloren is beschouwd doen we meteen een refund, want het product dat je bestelde is helaas niet op voorraad momenteel, en er is nog geen restock-datum bekend. We handelen de refund sowieso nog voor het weekend af en ik laat het je weten als dat gebeurd is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef ducksauce2017 het volgende:
Mijn order (21242405) heeft sinds 28 november dezelfde tracking status op 17track (en de tracker van Asendia):
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, The consignment has left the origin border point
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, Arrival at origin border point
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, Mailed
Verder staat daarboven: Destination country - Netherlands (PostNL) - Unable to track
De 7-20 werkdagen zijn inmiddels al weer even voorbij en het lijkt er niet op dat er veel beweging in zit. De Engelstalige medewerkster bij Banggood vertelt me alleen maar dingen die ik al weet. Wat kunnen jullie er aan doen?
Hoi, m'n collega heeft het aankoopbedrag teruggestort.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:11 schreef Paul59 het volgende:
Ik hoop dat het niet te laat is om te vragen of je iets kan doen aan m'n order 15982684 - speciaal besteld vóór onze vakantie, maar nooit binnengekomen. Na de vakantie had het eigenlijk geen haast meer. En toen ik eindelijk bedacht dat ik er hier in dit topic naar kon vragen, was je net zelf op vakantie ;-)
Alvast bedankt en de beste wensen voor 2017!
Bedankt! Ik zie dat er vanochtend op 17track zowaar wat verandert is. Het pakketje zou nu in Amsterdam zijn aangekomen. Ik wacht rustig afquote:Op woensdag 28 december 2016 03:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! M'n collega's van onze logistiekafdeling kijken graag nog even wat er mogelijk fout is gegaan, en als het pakketje daadwerkelijk verloren is beschouwd doen we meteen een refund, want het product dat je bestelde is helaas niet op voorraad momenteel, en er is nog geen restock-datum bekend. We handelen de refund sowieso nog voor het weekend af en ik laat het je weten als dat gebeurd is.
Ontvangen - en weer uitgegevenquote:Op woensdag 28 december 2016 03:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, m'n collega heeft het aankoopbedrag teruggestort.
Top!quote:Op donderdag 29 december 2016 01:02 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Ontvangen - en weer uitgegeven![]()
Bedankt!
Hi, ik zie het inderdaad ja! Dan stel ik inderdaad voor dat we nog even afwachten wat ie doet, want het lijkt erop dat ie nu alsnog gewoon bezorgd gaat worden. Mocht er over een paar dagen nog niets zijn veranderd dan hoor ik het graag van jequote:Op woensdag 28 december 2016 12:34 schreef ducksauce2017 het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zie dat er vanochtend op 17track zowaar wat verandert is. Het pakketje zou nu in Amsterdam zijn aangekomen. Ik wacht rustig af
Inmiddels heb ik het pakketje ontvangen. Bedankt voor je hulp!quote:Op donderdag 29 december 2016 02:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad ja! Dan stel ik inderdaad voor dat we nog even afwachten wat ie doet, want het lijkt erop dat ie nu alsnog gewoon bezorgd gaat worden. Mocht er over een paar dagen nog niets zijn veranderd dan hoor ik het graag van je
Hi, das een goede vraag! Het is nog niet zeker of we deze lamp gaan verkopen, omdat we geen toestemming hebben voor het verkopen van Philips producten, en deze lamp een Mijia/Philips-combinatie is. Het kan dus zijn dat ie uiteindelijk wel op onze website verschijnt, maar op dit moment is daar helaas nog niets over te zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:37 schreef lolletjes het volgende:
he krijt jullie dit ook in de webshop ?? https://www.techwalls.com(...)smart-lamp-2-review/
Die kans is zeker aanwezigquote:Op maandag 2 januari 2017 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
Komt er misschien een mooie introductie aanbieding voor de Zuk Edge?
We hebben het voor je aangepastquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:27 schreef koendel het volgende:
Zou mijn pakket met ordernummer 22889890 ook met priority direct mail kunnen worden verstuurd? Ik vergat het te selecteren...
Over 7-10 dagen zou ie weer voorradig moeten zijn!quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:13 schreef OllieNL het volgende:
http://m.banggood.com/AR1(...)ength-p-1076624.html
Enig idee wanneer deze weer op voorraad is?
Hi, die is al een tijdje geleden verstuurd inderdaad. Ik kan je een resend of refund aanbieden, alleen moet ik daarbij melden dat we geen zwarte meer hebben, dus mocht je voor een resend gaan dan wordt het een van de andere kleuren.. Ik wacht je antwoord af!quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:02 schreef Sjeeser het volgende:
Mijn pakket is sinds 8 december niet meer traceerbaar. Weten jullie misschien meer? Het gaat om ordernummer 21368967. Een andere bestelling, 21400687, is 26 november verstuurd maar ook die is nog niet binnen. Ik weet het, decemberdrukte, maar ik begin me nu toch wat zorgen te maken.
quote:Op donderdag 5 januari 2017 03:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Over 7-10 dagen zou ie weer voorradig moeten zijn!
Sorry, het was een ietsiepietsie druk vanmorgen dus per ongeluk over je eerste ordernummer heen gelezen.. Die hebben we nog wel in het zwart, maar het hoesje dus niet. Ik hoor graag van allebei de producten wat je voorkeur is.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:06 schreef Sjeeser het volgende:
Dan graag een refund. De andere kleuren vind ik namelijk afschuwelijk
De andere zending kan ik nog wel verwachten, al is het bijna een maand stil qua tracking?
O zei ik dagen? Ik bedoelde natuurlijk uren!quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:28 schreef OllieNL het volgende:
[..]dagen? Uur bedoel je... Hij is weer op voorraad, dus direct besteld.
![]()
De eerste in zwart is perfect, voor het hoesje dan graag een refund. Bedankt voor je snelle reacties!quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry, het was een ietsiepietsie druk vanmorgen dus per ongeluk over je eerste ordernummer heen gelezen.. Die hebben we nog wel in het zwart, maar het hoesje dus niet. Ik hoor graag van allebei de producten wat je voorkeur is.
Nog bedankt voor het omzetten. Hij is na 2 weken aangekomen, zonder extra kosten, en werkt prima ☺quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef kitano het volgende:
Ik heb zojuist de Cube Iwork10 besteld, maar de shipping method staat nu toch op "Air Parcel Register" ipv "Priority Direct Mail". Kun je dat aanpassen, want ik wil uiteraard geen invoertax. Mijn order nr is 20993401. Alvast bedankt.
Goed om te horen en geen dank!quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:06 schreef kitano het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het omzetten. Hij is na 2 weken aangekomen, zonder extra kosten, en werkt prima ☺
Gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:33 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
De eerste in zwart is perfect, voor het hoesje dan graag een refund. Bedankt voor je snelle reacties!
Hi, helaas wordt dit hoesje niet meer geleverd, dus zodra de laatste rosé-rode is verkocht, verdwijnt de productpagina. Als alternatief hebben we wel o.a.:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:19 schreef hiddit het volgende:
Heb je misschien idee wanneer deze weer op voorraad komen?
https://banggood.app.link/FqRN93Alvz
Die 2e is misschien zelfs nog beterquote:Op maandag 9 januari 2017 03:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, helaas wordt dit hoesje niet meer geleverd, dus zodra de laatste rosé-rode is verkocht, verdwijnt de productpagina. Als alternatief hebben we wel o.a.:
http://www.banggood.com/3(...)xy-S7-p-1085642.html
http://www.banggood.com/S(...)ng-S7-p-1044651.html
Ik hoop dat we een goed alternatief voor je hebben
Hi, ik heb gevraagd naar de laatste ontwikkelingen omtrent ons EU warehouse, en zodra ik daar een antwoord op heb kom ik er op terug!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:06 schreef Gruj0 het volgende:
Komen er nog kortingscodes voor de EU shop?![]()
FOK10 is niet meer geldig en wil toch heel graag iets hebben uit de EU shop. Jammer dat ik mijn kans niet greep toen er 50% korting op het hele EU assortiment werd gegeven, maar toen zag ik dat ding niet in de shop staan.![]()
![]()
![]()
Hi, die zaklamp krijgen we helaas niet meer binnen, omdat de bevoorrading daarvan gestopt is. Hij verdwijnt dan ook spoedig uit de zoekresultaten.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:47 schreef lolletjes het volgende:
http://www.banggood.com/4(...)76.html?rmmds=search wanneer krijgt jullie dit weer binnen ?
en nu ik toch hier ben kan je ff kijken naar 22085111 zit ergens tussen zwitserland en Nederland .
ty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |