Hi, de tracking heeft altijd even een paar dagen nodig om op gang te komen, en met een dag of 2-3 zou ie het dan moeten doen. Ik zie echter dat jouw bestelling hier gisteren de deur is uitgegaan, dus dat verklaart waarom ie het nog niet doet. Morgen of overmorgen moet ie werkenquote:Op maandag 21 november 2016 08:31 schreef MaximV het volgende:
Na hoeveel dagen wordt de tracking geactiveerd? (priority direct mail) Vorige week woensdag besteld maar tracking vindt nog niets. (Ordernr. 21027323)
ahaquote:Op maandag 21 november 2016 08:52 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb de tracking even bekeken maar ik zie dat je bestelling (via Zweden) op de 18e in Nederland is aangekomen en dat ie nu naar je op weg zou moeten zijn.
Hi, ik heb in het systeem gekeken en het lijkt erop dat ie is kwijtgeraakt ergens onderweg. Wil je een resend of een refund?quote:Op maandag 21 november 2016 21:10 schreef gingko het volgende:
Hallo, Ik heb op 21 september een air lux AL-SL03 besteld, hij is op 1 oktober verzonden maar tot op heden nog niks ontvangen terwijl mijn bestellingen hierna al lang binnen zijn.
Zou het kunnen dat hij is tegengehouden??
Het gaat om order nr 19000407
Alvast bedankt
Bedankt!quote:Op maandag 21 november 2016 02:40 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, uit het EU-warehouse betaal je geen extra kosten, omdat deze producten al ingevoerd zijn. Het aanbod in ons EU-warehouse is alleen nog steeds niet erg spectaculair, omdat we overgaan op een nieuwe die nog niet klaar voor gebruik is. Mocht je echter nog iets leuks vinden in het huidige, dan betaal je daar dus geen extra kosten voor!
Hoi, Ik dacht al zoiets het duurde veel te lang, graag een resend.quote:Op dinsdag 22 november 2016 03:35 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb in het systeem gekeken en het lijkt erop dat ie is kwijtgeraakt ergens onderweg. Wil je een resend of een refund?
Hi, shipping is tot aan de deur inderdaad en klachtenafhandeling gaat ook hetzelfde. Wat betreft coupons: daar hadden we er een tijdje geleden een aantal van voor het complete EU-warehouse, maar dat is op het moment helaas niet het geval. Met code Fok10 krijg je overigens wel 10% korting op ons gehele assortiment, en daaronder vallen de producten uit het EU-warehouse ook.quote:Op dinsdag 22 november 2016 22:17 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Bedankt!
En de shipping is tot aan de deur? Niet tot het dichtsbijzijnde afhaal/postpakketpunt?
Als dingen beschadigd/incompleet aankomen kan ik dit gewoon melden zoals bij de CN/HK warehouses toch?
Ik meen trouwens ergens (van jou?) gelezen te hebben dat Banggood collega's de laatste tijd vrijgeving zijn geworden met coupons voor de EU warehouse omdat het huidige warehouse gaat sluiten. Hoe kom ik aan zo'n coupon? Korting is namelijk altijd mooi meegenomen.
Hi, ik heb net even gekeken en zie dat het product momenteel niet op voorraad is, en de nieuwe voorraad gepland staat voor 1 december (volgende week). Wil je dat we 'em inplannen zodat ie automatisch wordt verzonden als de nieuwe voorraad binnen is, of ga je in dat geval liever voor een refund?quote:Op woensdag 23 november 2016 06:40 schreef gingko het volgende:
[..]
Hoi, Ik dacht al zoiets het duurde veel te lang, graag een resend.
Alvast bedankt hiervoor
Hoi,Plan hem maar in dat hij automatisch wordt verzonden.quote:Op woensdag 23 november 2016 07:44 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik heb net even gekeken en zie dat het product momenteel niet op voorraad is, en de nieuwe voorraad gepland staat voor 1 december (volgende week). Wil je dat we 'em inplannen zodat ie automatisch wordt verzonden als de nieuwe voorraad binnen is, of ga je in dat geval liever voor een refund?
Ok gaan we doenquote:Op donderdag 24 november 2016 06:38 schreef gingko het volgende:
[..]
Hoi,Plan hem maar in dat hij automatisch wordt verzonden.
Hi, goede keus! De voorraad zou nog steeds gewoon op 30 november (de datum die ook op de productpagina staat) hier aan moeten komen, en daar gaan we op dit moment ook van uit. Mocht deze datum wijzigen, dan komt er een nieuwe verwachte verzenddatum op de pagina te staan. Maar vooralsnog gaan we er dus gewoon vanuit dat we em over een paar dagen kunnen versturen.quote:Op vrijdag 25 november 2016 12:07 schreef jant90 het volgende:
Ik heb zojuist de Xiaomi Mi5s 4G/128GB Silver pre-ordered en vroeg me af wanneer jullie hem weer op voorraad te hebben en gaan verzenden?
Zie het berichtje boven dat van jou.quote:Op maandag 28 november 2016 15:53 schreef Xiaominote3 het volgende:
hi,
Ik heb ongeveer een maand geleden de xiaomi redmi note 3 besteld bij banggood.com. ik was er super blij mee en heeft toen ongeveer 2 weken goed gewerkt. ineens kwam er een paar keer in het scherm te staan (wait a sec...) ik dacht dit zal wel kloppen. maar na een aantal dagen werd het steeds erger en en kon ik niet eens meer appjes openen omdat het de hele tijd in beeld was. Ik heb toen op internet opgezocht wat ik er aan kon doen, ik heb tot nu toe alles geprobeerd wat er op internet staat maar helemaal niks werkt, ook heb ik mn mobiel 2 keer naar fabrieks stand gezet maar toen deed mn mobiel het 2 dagen en daarna weer het zelfde probleem (wait a sec....) word er helemaal gek van, ik kan nu eigenlijk er niks mee. daarom mijn vraag wat moet ik nu doen heeft iemand tips zodat ie het weer gaat doen ? of zou ik mijn geld terug kunnen krijgen ?
Ik ben voor de rest heel tevreden over mijn telefoon alleen is dit super lastig want zit nu steeds zonder telefoon.
Groeten Timo.
Fijne vakantie!quote:Op maandag 28 november 2016 03:57 schreef Banggood het volgende:
We zijn t/m 18 december afwezig op Fok: voor directe hulp kun je in het Engels contact opnemen met onze klantenservice via Cservice@banggood.com, of via de Live Chat-functie op onze website!
Ja, je kan een nieuwe rom flashen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:53 schreef Xiaominote3 het volgende:
hi,
Ik heb ongeveer een maand geleden de xiaomi redmi note 3 besteld bij banggood.com. ik was er super blij mee en heeft toen ongeveer 2 weken goed gewerkt. ineens kwam er een paar keer in het scherm te staan (wait a sec...) ik dacht dit zal wel kloppen. maar na een aantal dagen werd het steeds erger en en kon ik niet eens meer appjes openen omdat het de hele tijd in beeld was. Ik heb toen op internet opgezocht wat ik er aan kon doen, ik heb tot nu toe alles geprobeerd wat er op internet staat maar helemaal niks werkt, ook heb ik mn mobiel 2 keer naar fabrieks stand gezet maar toen deed mn mobiel het 2 dagen en daarna weer het zelfde probleem (wait a sec....) word er helemaal gek van, ik kan nu eigenlijk er niks mee. daarom mijn vraag wat moet ik nu doen heeft iemand tips zodat ie het weer gaat doen ? of zou ik mijn geld terug kunnen krijgen ?
Ik ben voor de rest heel tevreden over mijn telefoon alleen is dit super lastig want zit nu steeds zonder telefoon.
Groeten Timo.
Heb verschillende keren iets besteld en in mijn ervaring is het altijd wel minimaal een week of 3 wachten. Als je voor volgende week een verjaardagscadeautje voor iemand wil hebben zou ik er niet op rekenen dat het er op tijd isquote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Had ik laatst ook, beetje vaag lijkt dat er iets niet goed laad/goed werkt met Chrome oid.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het ligt vast aan instellingen op m'n computer, maar op de site van Banggood kan ik niks aanklikken.
Als ik wil klikken op 'buy it now' dan gebeurd er helemaal niets.
Ik ben soms zo'n digibeet.
Tussen de 4 en 25 werkdagen normaliter. Een week of 2 is hier het gemiddelde.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Hier 26 nov iets besteld en nog extra betaald voor de 'snellere' levering...quote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Ik heb in juli iets besteld en dat kreeg ik vorige week binnen. Het wisselt nogal dusquote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Heb je boven 21 euro besteld?quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
15/12/2016 07:53
Held by Customs at Destination
SPEEDPOST SERVICE CENTRE
14/12/2016 14:29
Held by Customs at Destination
SPEEDPOST SERVICE CENTRE
Weinig kans dat ik het pakje dit weekend ontvang zeker?
jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je boven 21 euro besteld?
Dan duurt het nog wel even ivm formulieren invullen etc.
Hi, ik weet niet hoe duur ze waren op het moment dat je je bericht postte, maar ze zijn nu in de aanbieding.quote:Op vrijdag 16 december 2016 07:54 schreef Miniem het volgende:
Weet even niet meer waar je een coupon of aanbieding kan aanvragen.
Zou graag deze 2 maal willen bestellen. Misschien valt er een leuke actie ter regelen?
Fijne lampjes in deze donkere tijden namelijk
http://m.banggood.com/Mec(...)A-1_2V-p-907006.html
Hoi, sorry voor de late reactie; vanaf nu zijn we weer dagelijks aanwezig. Is je probleem inmiddels verholpen of kan ik alsnog iets voor je doen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:47 schreef Freakerz het volgende:
helaas bij order nummer: 19703488 veel moeite gedaaan om een refund voor elkaar te krijgen.
Bij de 4 in 1 esc worden er maar 3 gezien in Blheli en CF, vandaar de aanvraag voor refund.
Op de algemene refund krijg ik geen reactie, op de mail wordt niet gereageerd en vragen via de chat verwijzen weer door naar de mail..
ik kom niet verder.
Kan iemand me helpen
Thnx besteldquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik weet niet hoe duur ze waren op het moment dat je je bericht postte, maar ze zijn nu in de aanbieding.
Hi, dat hoort niet inderdaad.. We sturen je daarom graag een nieuwe oplader + batterij op. Ik wacht je reactie afquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Aaargh! het volgende:
Net mijn bestelling (WLToys Q282G) ontvangen (order nummer 21887619).
Meteen even de accu's aan de oplader... ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat oplader enorm naar verbrand plastic ruikt en dat ie smelt
[ afbeelding ]
Dat zou top zijn!quote:Op maandag 26 december 2016 03:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat hoort niet inderdaad.. We sturen je daarom graag een nieuwe oplader + batterij op. Ik wacht je reactie af
Mijn collega denkt ook dat het een defecte batterij betreft, dus we sturen je meteen een nieuwe + lader op.quote:Op maandag 26 december 2016 08:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zou top zijn!
Zo te zien lijkt het probleem veroorzaakt te worden door een defecte batterij die te veel stroom trekt als je 'm probeert op te laden(waarschijnlijk interne kortsluiting).
Hoi, vervelend dat ie niet naar behoren werkt; zou je een filmpje kunnen maken waarop het probleem duidelijk zichtbaar is (ook dat de resetknop wordt ingedrukt maar er niets gebeurt) en deze kunnen uploaden via bijv. Youtube? Als je het linkje dan hier of via een PM/DM deelt, dan zorg ik dat m'n collega's ermee aan de slag gaan en met een oplossing komen!quote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef DoctorV64 het volgende:
Afgelopen vrijdag eindelijk mijn Digoo BB-M2 ip camera mogen ontvangen (ordernummer 20262176). Dacht afgelopen zaterdag lekker er mee te kunnen spelen/experimenteren.
Ben niet verder gekomen dan dat hij na een paar minuten opstartte en in het engels "welcome en nog iets" zei. Je kon de infrarood lampjes nog zien branden en dat was het dan.
Daarna niks meer. Netjes op forum gekeken hoe je e.e.a moet instellen (via een app, zowel met iPhone als android geprobeerd) maar hij doet helemaal niets. Reset button doet niks.
Heb nu contact met Digoo over een hard reset maar die komen tot nu niet verder dan dat ik het reset knopje 5 seconden moet ingedrukt houden. En of ik het wel goed doe en dat je een klik moet horen, dat hoor ik dus wel maar 10/20 seconden of zelfs een minuut inhouden, de camera doet helemaal niets.
Ben benieuwd hoe Banggood dit gaat oplossen.
Hoi, vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! M'n collega's van onze logistiekafdeling kijken graag nog even wat er mogelijk fout is gegaan, en als het pakketje daadwerkelijk verloren is beschouwd doen we meteen een refund, want het product dat je bestelde is helaas niet op voorraad momenteel, en er is nog geen restock-datum bekend. We handelen de refund sowieso nog voor het weekend af en ik laat het je weten als dat gebeurd is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef ducksauce2017 het volgende:
Mijn order (21242405) heeft sinds 28 november dezelfde tracking status op 17track (en de tracker van Asendia):
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, The consignment has left the origin border point
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, Arrival at origin border point
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, Mailed
Verder staat daarboven: Destination country - Netherlands (PostNL) - Unable to track
De 7-20 werkdagen zijn inmiddels al weer even voorbij en het lijkt er niet op dat er veel beweging in zit. De Engelstalige medewerkster bij Banggood vertelt me alleen maar dingen die ik al weet. Wat kunnen jullie er aan doen?
Hoi, m'n collega heeft het aankoopbedrag teruggestort.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:11 schreef Paul59 het volgende:
Ik hoop dat het niet te laat is om te vragen of je iets kan doen aan m'n order 15982684 - speciaal besteld vóór onze vakantie, maar nooit binnengekomen. Na de vakantie had het eigenlijk geen haast meer. En toen ik eindelijk bedacht dat ik er hier in dit topic naar kon vragen, was je net zelf op vakantie ;-)
Alvast bedankt en de beste wensen voor 2017!
Bedankt! Ik zie dat er vanochtend op 17track zowaar wat verandert is. Het pakketje zou nu in Amsterdam zijn aangekomen. Ik wacht rustig afquote:Op woensdag 28 december 2016 03:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! M'n collega's van onze logistiekafdeling kijken graag nog even wat er mogelijk fout is gegaan, en als het pakketje daadwerkelijk verloren is beschouwd doen we meteen een refund, want het product dat je bestelde is helaas niet op voorraad momenteel, en er is nog geen restock-datum bekend. We handelen de refund sowieso nog voor het weekend af en ik laat het je weten als dat gebeurd is.
Ontvangen - en weer uitgegevenquote:Op woensdag 28 december 2016 03:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, m'n collega heeft het aankoopbedrag teruggestort.
Top!quote:Op donderdag 29 december 2016 01:02 schreef Paul59 het volgende:
[..]
Ontvangen - en weer uitgegeven
Bedankt!
Hi, ik zie het inderdaad ja! Dan stel ik inderdaad voor dat we nog even afwachten wat ie doet, want het lijkt erop dat ie nu alsnog gewoon bezorgd gaat worden. Mocht er over een paar dagen nog niets zijn veranderd dan hoor ik het graag van jequote:Op woensdag 28 december 2016 12:34 schreef ducksauce2017 het volgende:
[..]
Bedankt! Ik zie dat er vanochtend op 17track zowaar wat verandert is. Het pakketje zou nu in Amsterdam zijn aangekomen. Ik wacht rustig af
Inmiddels heb ik het pakketje ontvangen. Bedankt voor je hulp!quote:Op donderdag 29 december 2016 02:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik zie het inderdaad ja! Dan stel ik inderdaad voor dat we nog even afwachten wat ie doet, want het lijkt erop dat ie nu alsnog gewoon bezorgd gaat worden. Mocht er over een paar dagen nog niets zijn veranderd dan hoor ik het graag van je
Hi, das een goede vraag! Het is nog niet zeker of we deze lamp gaan verkopen, omdat we geen toestemming hebben voor het verkopen van Philips producten, en deze lamp een Mijia/Philips-combinatie is. Het kan dus zijn dat ie uiteindelijk wel op onze website verschijnt, maar op dit moment is daar helaas nog niets over te zeggen.quote:Op maandag 2 januari 2017 17:37 schreef lolletjes het volgende:
he krijt jullie dit ook in de webshop ?? https://www.techwalls.com(...)smart-lamp-2-review/
Die kans is zeker aanwezig Op dit moment weet m'n collega echter nog niet wanneer we em precies binnen hebben, dus hij wil/kan er nog niet veel over zeggen. Wordt vervolgdquote:Op maandag 2 januari 2017 22:11 schreef BadderHaring het volgende:
Komt er misschien een mooie introductie aanbieding voor de Zuk Edge?
We hebben het voor je aangepastquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:27 schreef koendel het volgende:
Zou mijn pakket met ordernummer 22889890 ook met priority direct mail kunnen worden verstuurd? Ik vergat het te selecteren...
Over 7-10 dagen zou ie weer voorradig moeten zijn!quote:Op woensdag 4 januari 2017 16:13 schreef OllieNL het volgende:
http://m.banggood.com/AR1(...)ength-p-1076624.html
Enig idee wanneer deze weer op voorraad is?
Hi, die is al een tijdje geleden verstuurd inderdaad. Ik kan je een resend of refund aanbieden, alleen moet ik daarbij melden dat we geen zwarte meer hebben, dus mocht je voor een resend gaan dan wordt het een van de andere kleuren.. Ik wacht je antwoord af!quote:Op woensdag 4 januari 2017 23:02 schreef Sjeeser het volgende:
Mijn pakket is sinds 8 december niet meer traceerbaar. Weten jullie misschien meer? Het gaat om ordernummer 21368967. Een andere bestelling, 21400687, is 26 november verstuurd maar ook die is nog niet binnen. Ik weet het, decemberdrukte, maar ik begin me nu toch wat zorgen te maken.
dagen? Uur bedoel je... Hij is weer op voorraad, dus direct besteld.quote:Op donderdag 5 januari 2017 03:57 schreef Banggood het volgende:
[..]
Over 7-10 dagen zou ie weer voorradig moeten zijn!
Sorry, het was een ietsiepietsie druk vanmorgen dus per ongeluk over je eerste ordernummer heen gelezen.. Die hebben we nog wel in het zwart, maar het hoesje dus niet. Ik hoor graag van allebei de producten wat je voorkeur is.quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:06 schreef Sjeeser het volgende:
Dan graag een refund. De andere kleuren vind ik namelijk afschuwelijk
De andere zending kan ik nog wel verwachten, al is het bijna een maand stil qua tracking?
O zei ik dagen? Ik bedoelde natuurlijk uren!quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:28 schreef OllieNL het volgende:
[..]
dagen? Uur bedoel je... Hij is weer op voorraad, dus direct besteld.
De eerste in zwart is perfect, voor het hoesje dan graag een refund. Bedankt voor je snelle reacties!quote:Op donderdag 5 januari 2017 09:32 schreef Banggood het volgende:
[..]
Sorry, het was een ietsiepietsie druk vanmorgen dus per ongeluk over je eerste ordernummer heen gelezen.. Die hebben we nog wel in het zwart, maar het hoesje dus niet. Ik hoor graag van allebei de producten wat je voorkeur is.
Nog bedankt voor het omzetten. Hij is na 2 weken aangekomen, zonder extra kosten, en werkt prima ☺quote:Op dinsdag 15 november 2016 23:06 schreef kitano het volgende:
Ik heb zojuist de Cube Iwork10 besteld, maar de shipping method staat nu toch op "Air Parcel Register" ipv "Priority Direct Mail". Kun je dat aanpassen, want ik wil uiteraard geen invoertax. Mijn order nr is 20993401. Alvast bedankt.
Goed om te horen en geen dank!quote:Op donderdag 5 januari 2017 20:06 schreef kitano het volgende:
[..]
Nog bedankt voor het omzetten. Hij is na 2 weken aangekomen, zonder extra kosten, en werkt prima ☺
Gedaanquote:Op donderdag 5 januari 2017 15:33 schreef Sjeeser het volgende:
[..]
De eerste in zwart is perfect, voor het hoesje dan graag een refund. Bedankt voor je snelle reacties!
Hi, helaas wordt dit hoesje niet meer geleverd, dus zodra de laatste rosé-rode is verkocht, verdwijnt de productpagina. Als alternatief hebben we wel o.a.:quote:Op zaterdag 7 januari 2017 16:19 schreef hiddit het volgende:
Heb je misschien idee wanneer deze weer op voorraad komen?
https://banggood.app.link/FqRN93Alvz
Die 2e is misschien zelfs nog beterquote:Op maandag 9 januari 2017 03:18 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, helaas wordt dit hoesje niet meer geleverd, dus zodra de laatste rosé-rode is verkocht, verdwijnt de productpagina. Als alternatief hebben we wel o.a.:
http://www.banggood.com/3(...)xy-S7-p-1085642.html
http://www.banggood.com/S(...)ng-S7-p-1044651.html
Ik hoop dat we een goed alternatief voor je hebben
Hi, ik heb gevraagd naar de laatste ontwikkelingen omtrent ons EU warehouse, en zodra ik daar een antwoord op heb kom ik er op terug!quote:Op zaterdag 7 januari 2017 11:06 schreef Gruj0 het volgende:
Komen er nog kortingscodes voor de EU shop?
FOK10 is niet meer geldig en wil toch heel graag iets hebben uit de EU shop. Jammer dat ik mijn kans niet greep toen er 50% korting op het hele EU assortiment werd gegeven, maar toen zag ik dat ding niet in de shop staan.
Hi, die zaklamp krijgen we helaas niet meer binnen, omdat de bevoorrading daarvan gestopt is. Hij verdwijnt dan ook spoedig uit de zoekresultaten.quote:Op zondag 8 januari 2017 11:47 schreef lolletjes het volgende:
http://www.banggood.com/4(...)76.html?rmmds=search wanneer krijgt jullie dit weer binnen ?
en nu ik toch hier ben kan je ff kijken naar 22085111 zit ergens tussen zwitserland en Nederland .
ty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |