Fijne vakantie!quote:Op maandag 28 november 2016 03:57 schreef Banggood het volgende:
We zijn t/m 18 december afwezig op Fok: voor directe hulp kun je in het Engels contact opnemen met onze klantenservice via Cservice@banggood.com, of via de Live Chat-functie op onze website!
Ja, je kan een nieuwe rom flashen.quote:Op maandag 28 november 2016 15:53 schreef Xiaominote3 het volgende:
hi,
Ik heb ongeveer een maand geleden de xiaomi redmi note 3 besteld bij banggood.com. ik was er super blij mee en heeft toen ongeveer 2 weken goed gewerkt. ineens kwam er een paar keer in het scherm te staan (wait a sec...) ik dacht dit zal wel kloppen. maar na een aantal dagen werd het steeds erger en en kon ik niet eens meer appjes openen omdat het de hele tijd in beeld was. Ik heb toen op internet opgezocht wat ik er aan kon doen, ik heb tot nu toe alles geprobeerd wat er op internet staat maar helemaal niks werkt, ook heb ik mn mobiel 2 keer naar fabrieks stand gezet maar toen deed mn mobiel het 2 dagen en daarna weer het zelfde probleem (wait a sec....) word er helemaal gek van, ik kan nu eigenlijk er niks mee. daarom mijn vraag wat moet ik nu doen heeft iemand tips zodat ie het weer gaat doen ? of zou ik mijn geld terug kunnen krijgen ?
Ik ben voor de rest heel tevreden over mijn telefoon alleen is dit super lastig want zit nu steeds zonder telefoon.
Groeten Timo.
Heb verschillende keren iets besteld en in mijn ervaring is het altijd wel minimaal een week of 3 wachten. Als je voor volgende week een verjaardagscadeautje voor iemand wil hebben zou ik er niet op rekenen dat het er op tijd isquote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Had ik laatst ook, beetje vaag lijkt dat er iets niet goed laad/goed werkt met Chrome oid.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:31 schreef Tomatenboer het volgende:
Het ligt vast aan instellingen op m'n computer, maar op de site van Banggood kan ik niks aanklikken.
Als ik wil klikken op 'buy it now' dan gebeurd er helemaal niets.
Ik ben soms zo'n digibeet.
Tussen de 4 en 25 werkdagen normaliter. Een week of 2 is hier het gemiddelde.quote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Hier 26 nov iets besteld en nog extra betaald voor de 'snellere' levering...quote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Ik heb in juli iets besteld en dat kreeg ik vorige week binnen. Het wisselt nogal dusquote:Op woensdag 30 november 2016 15:14 schreef Tomatenboer het volgende:
Iemand ervaring met de levertermijn van Banggood over het algemeen? Moet je weken op je bestelling wachten of ontvang je een bestelling over het algemeen sneller dan dat?
Heb je boven 21 euro besteld?quote:Op vrijdag 16 december 2016 08:14 schreef LovelyLady het volgende:
15/12/2016 07:53
Held by Customs at Destination
SPEEDPOST SERVICE CENTRE
14/12/2016 14:29
Held by Customs at Destination
SPEEDPOST SERVICE CENTRE
Weinig kans dat ik het pakje dit weekend ontvang zeker?
jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 08:20 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb je boven 21 euro besteld?
Dan duurt het nog wel even ivm formulieren invullen etc.
Hi, ik weet niet hoe duur ze waren op het moment dat je je bericht postte, maar ze zijn nu in de aanbieding.quote:Op vrijdag 16 december 2016 07:54 schreef Miniem het volgende:
Weet even niet meer waar je een coupon of aanbieding kan aanvragen.
Zou graag deze 2 maal willen bestellen. Misschien valt er een leuke actie ter regelen?
Fijne lampjes in deze donkere tijden namelijk
http://m.banggood.com/Mec(...)A-1_2V-p-907006.html
Hoi, sorry voor de late reactie; vanaf nu zijn we weer dagelijks aanwezig. Is je probleem inmiddels verholpen of kan ik alsnog iets voor je doen?quote:Op dinsdag 6 december 2016 18:47 schreef Freakerz het volgende:
helaas bij order nummer: 19703488 veel moeite gedaaan om een refund voor elkaar te krijgen.
Bij de 4 in 1 esc worden er maar 3 gezien in Blheli en CF, vandaar de aanvraag voor refund.
Op de algemene refund krijg ik geen reactie, op de mail wordt niet gereageerd en vragen via de chat verwijzen weer door naar de mail..
ik kom niet verder.
Kan iemand me helpen
Thnx besteldquote:Op zaterdag 24 december 2016 03:54 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, ik weet niet hoe duur ze waren op het moment dat je je bericht postte, maar ze zijn nu in de aanbieding.
Hi, dat hoort niet inderdaad.. We sturen je daarom graag een nieuwe oplader + batterij op. Ik wacht je reactie afquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef Aaargh! het volgende:
Net mijn bestelling (WLToys Q282G) ontvangen (order nummer 21887619).
Meteen even de accu's aan de oplader... ik neem aan dat het niet de bedoeling is dat oplader enorm naar verbrand plastic ruikt en dat ie smelt![]()
[ afbeelding ]
Dat zou top zijn!quote:Op maandag 26 december 2016 03:50 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hi, dat hoort niet inderdaad.. We sturen je daarom graag een nieuwe oplader + batterij op. Ik wacht je reactie af
Mijn collega denkt ook dat het een defecte batterij betreft, dus we sturen je meteen een nieuwe + lader op.quote:Op maandag 26 december 2016 08:05 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Dat zou top zijn!
Zo te zien lijkt het probleem veroorzaakt te worden door een defecte batterij die te veel stroom trekt als je 'm probeert op te laden(waarschijnlijk interne kortsluiting).
Hoi, vervelend dat ie niet naar behoren werkt; zou je een filmpje kunnen maken waarop het probleem duidelijk zichtbaar is (ook dat de resetknop wordt ingedrukt maar er niets gebeurt) en deze kunnen uploaden via bijv. Youtube? Als je het linkje dan hier of via een PM/DM deelt, dan zorg ik dat m'n collega's ermee aan de slag gaan en met een oplossing komen!quote:Op maandag 26 december 2016 10:33 schreef DoctorV64 het volgende:
Afgelopen vrijdag eindelijk mijn Digoo BB-M2 ip camera mogen ontvangen (ordernummer 20262176). Dacht afgelopen zaterdag lekker er mee te kunnen spelen/experimenteren.
Ben niet verder gekomen dan dat hij na een paar minuten opstartte en in het engels "welcome en nog iets" zei. Je kon de infrarood lampjes nog zien branden en dat was het dan.
Daarna niks meer. Netjes op forum gekeken hoe je e.e.a moet instellen (via een app, zowel met iPhone als android geprobeerd) maar hij doet helemaal niets. Reset button doet niks.
Heb nu contact met Digoo over een hard reset maar die komen tot nu niet verder dan dat ik het reset knopje 5 seconden moet ingedrukt houden. En of ik het wel goed doe en dat je een klik moet horen, dat hoor ik dus wel maar 10/20 seconden of zelfs een minuut inhouden, de camera doet helemaal niets.
Ben benieuwd hoe Banggood dit gaat oplossen.
Hoi, vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! M'n collega's van onze logistiekafdeling kijken graag nog even wat er mogelijk fout is gegaan, en als het pakketje daadwerkelijk verloren is beschouwd doen we meteen een refund, want het product dat je bestelde is helaas niet op voorraad momenteel, en er is nog geen restock-datum bekend. We handelen de refund sowieso nog voor het weekend af en ik laat het je weten als dat gebeurd is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 11:24 schreef ducksauce2017 het volgende:
Mijn order (21242405) heeft sinds 28 november dezelfde tracking status op 17track (en de tracker van Asendia):
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, The consignment has left the origin border point
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, Arrival at origin border point
2016-11-28 18:29 Asendia Hong Kong, Mailed
Verder staat daarboven: Destination country - Netherlands (PostNL) - Unable to track
De 7-20 werkdagen zijn inmiddels al weer even voorbij en het lijkt er niet op dat er veel beweging in zit. De Engelstalige medewerkster bij Banggood vertelt me alleen maar dingen die ik al weet. Wat kunnen jullie er aan doen?
Hoi, m'n collega heeft het aankoopbedrag teruggestort.quote:Op woensdag 28 december 2016 01:11 schreef Paul59 het volgende:
Ik hoop dat het niet te laat is om te vragen of je iets kan doen aan m'n order 15982684 - speciaal besteld vóór onze vakantie, maar nooit binnengekomen. Na de vakantie had het eigenlijk geen haast meer. En toen ik eindelijk bedacht dat ik er hier in dit topic naar kon vragen, was je net zelf op vakantie ;-)
Alvast bedankt en de beste wensen voor 2017!
Bedankt! Ik zie dat er vanochtend op 17track zowaar wat verandert is. Het pakketje zou nu in Amsterdam zijn aangekomen. Ik wacht rustig afquote:Op woensdag 28 december 2016 03:20 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, vervelend dat je bestelling niet is aangekomen! M'n collega's van onze logistiekafdeling kijken graag nog even wat er mogelijk fout is gegaan, en als het pakketje daadwerkelijk verloren is beschouwd doen we meteen een refund, want het product dat je bestelde is helaas niet op voorraad momenteel, en er is nog geen restock-datum bekend. We handelen de refund sowieso nog voor het weekend af en ik laat het je weten als dat gebeurd is.
Ontvangen - en weer uitgegevenquote:Op woensdag 28 december 2016 03:22 schreef Banggood het volgende:
[..]
Hoi, m'n collega heeft het aankoopbedrag teruggestort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |