Paul wordt beroemdquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 22:00 schreef Evertjan het volgende:
http://www.ad.nl/tv-en-ra(...)gn=socialsharing_web
Deze post is nog leuker dan Soundos.quote:
Het is überhaupt überhaupt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:05 schreef Ingolstadt het volgende:
Ach dat hele onderdeel van de wekelijkse comédienne aan het eind van de week is bij uitstek iets is wat niet bij Nederland past. Hoewel je om Peter Pannekoek misschien nog wel uberhaupt moest glimlachen, waren zijn stukjes, en die van Derks, ook vaak belabberd. Soundos spant natuurlijk wel gewoon de kroon.
Wélke blogger doet Paultje?quote:
Helemaal mee eens. Vind het een beetje flauw dat ze zo wordt afgebrand, haar voorgangers waren niet veel beter.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 08:05 schreef Ingolstadt het volgende:
Ach dat hele onderdeel van de wekelijkse comédienne aan het eind van de week is bij uitstek iets is wat niet bij Nederland past. Hoewel je om Peter Pannekoek misschien nog wel uberhaupt moest glimlachen, waren zijn stukjes, en die van Derks, ook vaak belabberd. Soundos spant natuurlijk wel gewoon de kroon.
Even slecht. Alleen de maatstaven liggen tegenwoordig laag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vind het een beetje flauw dat ze zo wordt afgebrand, haar voorgangers waren niet veel beter.
Publiek DWDD is comedian Soundos zatquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 13:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Hij heeft een link geplaatst hier😀.
Ha ha haquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben ooit gestopt met Wie is de Mol omdat ik me dood ergerde aan Soundas.
Ik was het al weer vergeten maar door DWDD kwam die slechte herinnering weer boven.
Toen vond ik haar leuk. Maar nu erger ik me aan haar😕.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 21:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik ben ooit gestopt met Wie is de Mol omdat ik me dood ergerde aan Soundas.
Ik was het al weer vergeten maar door DWDD kwam die slechte herinnering weer boven.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Vind het een beetje flauw dat ze zo wordt afgebrand, haar voorgangers waren niet veel beter.
Ze waren beiden iig niet gênant.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
We doen er ook een paar Joodse Pieten bij.quote:
quote:
Nederland niet hoor, enkel dat domme linkse wensdenkvolk. De gemiddelde nederlander wordt hier eerder racistischer van. Slecht nieuws dus voor de allochtonen, maar dat snapt dat verknipte volk bij de NPO niet.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:06 schreef Abed het volgende:
Eindelijk past het horkerige Nederland zich aan
Bezorgde burger gespot.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Nederland niet hoor, enkel dat domme linkse wensdenkvolk. De gemiddelde nederlander wordt hier eerder racistischer van. Slecht nieuws dus voor de allochtonen, maar dat snapt dat verknipte volk bij de NPO niet.
Hoef je niet links voor te zijn hoor.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Nederland niet hoor, enkel dat domme linkse wensdenkvolk. De gemiddelde nederlander wordt hier eerder racistischer van. Slecht nieuws dus voor de allochtonen, maar dat snapt dat verknipte volk bij de NPO niet.
En zo is het.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:08 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Nou nee.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:06 schreef Abed het volgende:
Want dat heeft op feessssboek gestaan?quote:
triest figuur ben jequote:Op maandag 24 oktober 2016 19:06 schreef Abed het volgende:
Wie zijn de gasten bij Peptalk ? Te lui om het zelf uit te zoekenquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:12 schreef marcodej het volgende:
Op maandag is het inmiddels een standaard dilemme tussen Peptalk en DWDD.
Doornbos, Gesink, Tuitert, Veltman.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie zijn de gasten bij Peptalk ? Te lui om het zelf uit te zoeken
Daar heeft het wat mij betreft geen kut mee te maken. Jaar in jaar uit is er gedonder met een hoop zwarten in dit land. Dan komen er een paar zwarten om ons ff te melden dat ze een of ander minderwaardigheidscomplex hebben en wij ons maar weer moeten aanpassen. De gemiddelde Nederlander denkt: "Ja, lekker met jullie, tyf gewoon lekker op met je shit wij doen hier niet aan mee."quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Want dat heeft op feessssboek gestaan?
Wat een rechtse tokkies hier, man man man.
Niks mis met een beetje aanpassen van een gedateerd feest.
Onee, 'ze pakken alles af'
'traditie mag je niet aankomen'.
Godver
Gesink heeft het druk, komt samen met Krachtwijk ook bij Pauw vanavond.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:15 schreef marcodej het volgende:
[..]
Doornbos, Gesink, Tuitert, Veltman.
Poeptalk.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:12 schreef marcodej het volgende:
Op maandag is het inmiddels een standaard dilemme tussen Peptalk en DWDD.
Weet je wat pas zielig is? Je beledigd voelen door zwarte pieten, en lopen janken dat het verandert moet worden. Zwarte piet heeft namelijk geen hol te maken met racisme.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:13 schreef Abed het volgende:
[..]
Want dat heeft op feessssboek gestaan?
Wat een rechtse tokkies hier, man man man.
Niks mis met een beetje aanpassen van een gedateerd feest.
Onee, 'ze pakken alles af'
'traditie mag je niet aankomen'.
Godver
Amen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:16 schreef Tagliano het volgende:
De zwartepietendiscussie slaat los in het topic
* Tagliano sluit het topic af
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:15 schreef asco het volgende:
[..]
Daar heeft het wat mij betreft geen kut mee te maken. Jaar in jaar uit is er gedonder met een hoop zwarten in dit land. Dan komen er een paar zwarten om ons ff te melden dat ze een of ander minderwaardigheidscomplex hebben en wij ons maar weer moeten aanpassen. De gemiddelde Nederlander denkt: "Ja, lekker met jullie, tyf gewoon lekker op met je shit wij doen hier niet aan mee."
Gelukkig heeft het verstand gewonnen van de dommige rechtsmens en wordt zwarte piet eindelijk aangepast. Verder eens dat deze discussie niet in dit topic gevoerd moet worden.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:17 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Weet je wat pas zielig is? Je beledigd voelen door zwarte pieten, en lopen janken dat het verandert moet worden. Zwarte piet heeft namelijk geen hol te maken met racisme.
Ik gooi wel de btw omhoog.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:20 schreef RedFever007 het volgende:
Hugo Borst![]()
De zorg is zo verrot bah, schandalig hoe de mensen op de vloer behandeld worden
De NPO zwicht er natuurlijk voor, was te verwachten. Maat de NPO is totaal niet representatief voor het nederlandse volk. Je bent waarschijnlijk blij hiermee maar ziet niet in dat dit juist negatief is voor het beeld van nederlanders jegens negers.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:19 schreef Abed het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig heeft het verstand gewonnen van de dommige rechtsmens en wordt zwarte piet eindelijk aangepast. Verder eens dat deze discussie niet in dit topic gevoerd moet worden.
Klagen over alles en iedereen en met name Rutte doe je maar in NWS.
ik ben nu al te moe voor hemquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:22 schreef Martinello het volgende:
Lebbis moet weer eens ouderwets gaan schreeuwen.
We luisteren aandachtig naar die man met een piemel als neus.quote:
klinkt erotischquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:25 schreef Abed het volgende:
[..]
We luisteren aandachtig naar die man met een piemel als neus.
Beter dan een neus als piemel.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:25 schreef Abed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Iedereen met zo'n piemel moet naar de dokterquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:25 schreef Abed het volgende:
[..]
Leuke scene uit Curb Your Enthusiasmquote:Op maandag 24 oktober 2016 19:30 schreef donald_dick het volgende:
oke, blisterverpakking was wel grappig
Hier gaat iets mis.quote:Op maandag 24 oktober 2016 19:32 schreef Martinello het volgende:
[..]
Leuke scene uit Curb Your Enthusiasm
[ ]
Niet echt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce Springsteen is ontzettend overgewaardeerd.
Piet Paulusma ?quote:
Dat ie repper is. Anders was ie wel accordionist geworden.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:43 schreef DrDentz het volgende:
Deze repper klinkt altijd zo boos wat is met hem?
Nu doe je One Direction te kort. Eerder tot Kane.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Eminem staat tot Dylan als One Direction staat tot The Beatles
Honderden concerten gezien. The Boss in de Kuip in 1985 was de beste. Terwijl ik een halve punker ben.quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bruce Springsteen is ontzettend overgewaardeerd.
Niet zo negatief doen over Juliana. Hij kan dan wel een rok dragen, maar was door iedereen geliefd.quote:
Ik vond dit goed. En mag je je eigen geld niet uitgeven ? Er zijn mindere artiesten.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:37 schreef Martinello het volgende:
Typhoon met zijn dikke Mitsubishi.
Triest hè ? Wie nomineert deze mensenquote:
Het was ook ironisch bedoeld n.a.v. de aanhouding van Typhoon omdat hij in een enorme dikke patserbak zou rijden. Dat viel wel mee.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond dit goed. En mag je je eigen geld niet uitgeven ? Er zijn mindere artiesten.
Het nummer van Dylan, Hurricane, gaat ook over zoiets.quote:
Ok, mijn fout.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:45 schreef Martinello het volgende:
[..]
Het was ook ironisch bedoeld n.a.v. de aanhouding van Typhoon omdat hij in een enorme dikke patserbak zou rijden. Dat viel wel mee.
Vroeger liep het storm.quote:
DWDD is niet eens over datum meer. Het is totaal verrot.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vroeger liep het storm.
Goeie uitzending verder.
Toen ze zei "Ik ken eigenlijk alleen de bekende nummers", wist je al genoeg.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:43 schreef Cee het volgende:
Maan
Die heeft vanmiddag even wat uurtjes zitten youtuben en spotifyen om vanavond iets zinnigs te kunnen zeggen.
Maar ja, ergens wel begrijpelijk dat ze hier zit want ze gaat straks iets van haar zingen en welke andere vergelijkbare zangeres kan dat.quote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Toen ze zei "Ik ken eigenlijk alleen de bekende nummers", wist je al genoeg.
Daar was ze zelf al mee begonnen. Schrijnende beelden.quote:
Even de regie voor de Top 2000 a Go Go's zeker stellenquote:Op donderdag 27 oktober 2016 19:47 schreef Stefanovich het volgende:
Waarom nodig je dan ook zo'n kind uit?
media uitzendingquote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:00 schreef Njosnavelin het volgende:
Soundos staat niet aangekondigd voor vanavond
Ik kijk niet altijd DWDD, maar is hij de vaste tafelgast geworden ofzo?quote:
Elke vrijdag.quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik kijk niet altijd DWDD, maar is hij de vaste tafelgast geworden ofzo?
Soms zie je iemand op tv en dan ken je die persoon niet en dan kun je je er heerlijk aan ergeren. Maar dan kom je zo iemand tegen in Hilversum en dan blijkt diegene ineens heel aardig. Dat valt altijd tegen.quote:
Video Blocker?quote:Op vrijdag 28 oktober 2016 19:13 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat ik die vloggers niet eruit kan gooien uit de ''suggested'' lijst.
Ik wel. Is schitterend. Echt. Moet je maars hier komen kijken bij de uiterwaarden en parken.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Ik ben niet zo bijster onder de indruk van de Nederlandse natuur.
Ik vind het altijd zo truttig en je komt alleen bejaarde nordic walkers tegen. Je ziet nooit een berg of een afgrond.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. Is schitterend. Echt. Moet je maars hier komen kijken bij de uiterwaarden en parken.
Echt.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:03 schreef Pedroso het volgende:
Leuk, Paul de Leeuw die voor de 30e keer dit seizoen langs komt om een nietszeggend CD'tje te promoten.
Ik luisterquote:
je kan ook beter melk drinkenquote:Op maandag 31 oktober 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
Deze man gaat zometeen stomen![]()
Aaahhh geen water
Alcohol of vet (melk bv) lost de capsaicine op, ze zegt men. Water niet, maar schijnt het zelfs te verspreiden (?). Nu verder met ergeren aan Paul.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja of een stukje droog brood eten. Water maakt het erger.
Ook een hele irritante kerel.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:44 schreef Evertjan het volgende:
Paal de Leeuw begint steeds meer Hans Liberg te lijken
Ik geloof niet dat ik het wil weten.quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:46 schreef NoCigar het volgende:
War zou het zijn dat er uit zijn lichaam moest? Ik denk het stoffelijk overschot van die hond.
waar is zijn nek!quote:Op maandag 31 oktober 2016 19:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Ook een hele irritante kerel.
Zijn nek is wel heel dik nu inderdaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |