Ik dacht in eerste instantie aan Zuid-Limburg of een Waddeneiland. Is het gewoon in Hardinxveld-Giessendam. En ze zijn toch ook wel erg lyrisch over een gewoon 13-in-een-dozijn rijtjeshuis.quote:Op donderdag 3 november 2016 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
quote:
Ben je ook weleens op vakantie geweest en zeg je tegen je partner en je kinderen op de
locatie waar je bent “Hier zou ik wel willen wonen”, lees dan deze advertentie vooral verder.
Wij bieden namelijk onze woning te koop aan op een plek waarvan iedereen het gevoel
heeft hier zou ik wel willen wonen.
We zijn in K&W en op FOK! veel vriendelijker dan dat sommige andere users zich hier voordoen, dat soort overtrokken reacties zijn nergens voor nodig !quote:Op donderdag 3 november 2016 08:44 schreef Houtbakker het volgende:
[..]
Bedankt voor dit welkomswoord. Ik zal jullie niet meer lastig vallen met een bijdrage. Dit is toch niet het forum waar ik mij thuis zal voelen helaas. Veel plezier verder.
Is ook wel een tijdmachine zegquote:Op donderdag 3 november 2016 19:03 schreef ziekdrama het volgende:
Wacht ff dan ruim ik dat rommeltje even op voor de foto.
ok.
[ afbeelding ]
edit: typos
Sorry had niet gezien dat alle 3 de reacties van jou waren. Dacht dat t 3 verschillende users waren (het was nog vroeg). mijn excusesquote:Op donderdag 3 november 2016 08:44 schreef Houtbakker het volgende:
[..]
Bedankt voor dit welkomswoord. Ik zal jullie niet meer lastig vallen met een bijdrage. Dit is toch niet het forum waar ik mij thuis zal voelen helaas. Veel plezier verder.
Van buiten echt een plaatjequote:Op woensdag 2 november 2016 22:30 schreef Houtbakker het volgende:
Eerste post na een tijdje volgen van diverse fora hier op fok. Dit huis is binnen 6 weken verkocht. Niet vreemd gezien de prijs in combinatie met de orginele elementen, het lijkt erop dat de eigenaren sinds de jaren 50 amper iets veranderd hebben.
http://www.funda.nl/koop/stiens/huis-49995288-uniawei-3/
Sfeervol meubilair
[ afbeelding ]
In dit huis
[ afbeelding ]
volwassen kat dan dat ook hoorquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Nielojram75 het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met jonge hond in huis?
( foto 3 en 6
)
kutkattenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:18 schreef Nielojram75 het volgende:
[ afbeelding ]
Iets met jonge hond in huis?
( foto 3 en 6
)
Heb hier ook zo'n stoelquote:
maar voor een foto op funda doe je toch een hoes er over ofzoquote:
Gelukkig maar,dan ga ik me verdiepen in hoe ik het beste foto's kan plaatsen.quote:Op donderdag 3 november 2016 09:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
We zijn hier veel toleranter ten opzichte van nieuwelingen met leuke bijdragen dan van users als Funkel hoor. Welkom!
lees de OP eensquote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Houtbakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar,dan ga ik me verdiepen in hoe ik het beste foto's kan plaatsen.
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:27 schreef Houtbakker het volgende:
[..]
Gelukkig maar,dan ga ik me verdiepen in hoe ik het beste foto's kan plaatsen.
Dat weet ik, ik volg al een tijdje, maar ik vond de reactie wel erg lomp vandaar mijn reactie.quote:Op donderdag 3 november 2016 20:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
We zijn in K&W en op FOK! veel vriendelijker dan dat sommige andere users zich hier voordoen, dat soort overtrokken reacties zijn nergens voor nodig !
ja we hebben hier wat LompeHorken.quote:Op donderdag 3 november 2016 21:36 schreef Houtbakker het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik volg al een tijdje, maar ik vond de reactie wel erg lomp vandaar mijn reactie.
quote:Op donderdag 3 november 2016 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja we hebben hier wat LompeHorken.
Niets aantrekken van zo'n sukkel gemenerik joh, gezellig meedoenquote:Op donderdag 3 november 2016 21:36 schreef Houtbakker het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik volg al een tijdje, maar ik vond de reactie wel erg lomp vandaar mijn reactie.
Komt goed.quote:Op donderdag 3 november 2016 22:12 schreef Messina het volgende:
[..]
Niets aantrekken van zo'n sukkel gemenerik joh, gezellig meedoen
quote:Op donderdag 3 november 2016 12:29 schreef LXIV het volgende:
Al ruim je al die rommel gewoon op, de grond alleen al met bouwbestemming is het geld wel waard!
Ik ben niet helemaal regionaal bekend daar, maar iemand die ruimte zoekt maar toch dicht bij de Drechtsteden wil zitten is het toch wel een mooie ligging ?quote:Op donderdag 3 november 2016 15:43 schreef PeuRac het volgende:
Dat en de locatie. Als er echt veel asbest in zit, gaat het kapitalen kosten om te verwijderen en lastig te financieren, bovenop de agrarische bestemming.
Kleine kans dat die laatste aangepast gaat worden, aangezien er niet echt een reden toe is.
Nouquote:Op donderdag 3 november 2016 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Voor het geval de 48 prachtige foto's nog niet genoeg zijn, wordt zelfs verteld wat je met een radiator kunt doen. Het waren overigens eerst 90 foto's.
[..]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-groot-veldsweer-29/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |