abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166363794
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2016 18:33 schreef verita het volgende:
Onze fotograaf was bijna 100% tevreden met hoe we het gepresenteerd hebben. Achteraf denk ik: dat had nog gekund, en dat krat had toch weggemoeten... Nou ja, we zullen zien. Linkje
Ziet er goed uit. Succes voor de verkoop!
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_166366434
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2016 10:18 schreef Tholyd het volgende:
Op de steen staat:
Anne 1699 heeft Derck Isebrants en Trijntien Peters deze hoev(e) laten maken.
Doen (=toen) con men voor 10 gul(den) (a)an een mud rogh en voor 100 gul(den) an een ton boter geraeken.

Cursusje paleografie doet wonderen ;)
Leuk dat je je opgedane kennis deelde. Hiermee is ook duidelijk dat gul enkelvoud was en gulden meervoud, zoals bij 1 schoe, meer schoen en 1 kind, meer kinder. Bedankt.
  woensdag 2 november 2016 @ 12:49:08 #153
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166366931
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 12:27 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Leuk dat je je opgedane kennis deelde. Hiermee is ook duidelijk dat gul enkelvoud was en gulden meervoud, zoals bij 1 schoe, meer schoen en 1 kind, meer kinder. Bedankt.
Nee. 'gul' is hier een afkorting voor 'gulden'.
The love you take is equal to the love you make.
pi_166380759
Eerste post na een tijdje volgen van diverse fora hier op fok. Dit huis is binnen 6 weken verkocht. Niet vreemd gezien de prijs in combinatie met de orginele elementen, het lijkt erop dat de eigenaren sinds de jaren 50 amper iets veranderd hebben.

http://www.funda.nl/koop/stiens/huis-49995288-uniawei-3/

Sfeervol meubilair

In dit huis

[ Bericht 16% gewijzigd door Houtbakker op 03-11-2016 19:37:49 ]
pi_166380871
http://www.funda.nl/koop/(...)jellingastrjitte-35/

En hier geld een beetje hetzelfde, maar dan zonder meubilair. Ik vrees dat je nogmaals de vraagprijs nodig hebt om het op te knappen.

En bij deze koop je een huis en krjg je de oude kerk erbij.
http://www.funda.nl/koop/stiens/huis-47539049-uniawei-37/#foto-30

[ Bericht 19% gewijzigd door Houtbakker op 03-11-2016 22:47:43 ]
pi_166382443
En nu we toch bezig zijn met site seeing in mijn buurt. Dit heeft jaren te koop voor rond 1.000.000. Nu eindelijk verkocht.

http://www.funda.nl/koop/(...)953-langhusterdyk-1/

Helaas foto lukt hier niet

[ Bericht 39% gewijzigd door Houtbakker op 03-11-2016 19:51:25 ]
  woensdag 2 november 2016 @ 23:40:53 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166382840
Het is leuker als je ook foto's plaatst, niet alleen de linkjes.
pi_166384826
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2016 23:40 schreef Lienekien het volgende:
Het is leuker als je ook foto's plaatst, niet alleen de linkjes.
*edit* dat kan ook wel op een normale manier gezegd worden.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vonkenboer op 03-11-2016 20:30:26 ]
  donderdag 3 november 2016 @ 08:01:41 #159
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166384859
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 07:57 schreef Funkel het volgende:

[..]

Houtbakker is nieuw.

[ Bericht 8% gewijzigd door Vonkenboer op 03-11-2016 20:30:35 ]
pi_166385370
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 07:57 schreef Funkel het volgende:

[..]

Dat is al 100x gezegd, alleen dat snappen sommige mongolen nog steeds niet..
Bedankt voor dit welkomswoord. Ik zal jullie niet meer lastig vallen met een bijdrage. Dit is toch niet het forum waar ik mij thuis zal voelen helaas. Veel plezier verder.
  donderdag 3 november 2016 @ 08:45:34 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166385389
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:44 schreef Houtbakker het volgende:

[..]

Bedankt voor dit welkomswoord. Ik zal jullie niet meer lastig vallen met een bijdrage. Dit is toch niet het forum waar ik mij thuis zal voelen helaas. Veel plezier verder.
Je laat je toch door één kutreactie niet wegjagen?
pi_166385817
Idd, en omdat er geen foto bij zat heb ik toch lekker geklikt.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Idd, en omdat er geen foto bij zat heb ik toch lekker geklikt.

Best wel nette prijs voor zo'n huis, tering. Mooi op een "eilandje", perfect.
pi_166385938
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:44 schreef Houtbakker het volgende:

[..]

We zijn hier veel toleranter ten opzichte van nieuwelingen met leuke bijdragen dan van users als Funkel hoor. Welkom!
Spoilers!
pi_166386948
Wil je terug naar de jaren 70? Dan is dit het huis voor jou. :) Duidelijk een gevalletje oude mensen zijn verhuisd (of helaas overleden) en hebben jarenlang niets aan het huis gedaan. De tuin vind ik er dan weer verrassend goed bij liggen.

Huis staat sinds vandaag te koop in een dorp waar alles snel verkoopt, ben benieuwd hoe lang deze gaat duren.
pi_166387257
Soms zijn de beschrijvingen mooier dan de foto's. Vooral wanneer men de meerwaarde van een makelaar niet wil inzien _O-

quote:
Bestemming is Agrarisch, let op moeilijk te financieren.
Het woonhuis wordt eenvoudig bewoond.
De schuren hebben hun economische functie verloren en vragen zorg en aandacht.
Asbest daken, dat fenomeen vraagt verder geen toelichting.
Om private redenen geen foto van de binnen zijden.
Verder geven de foto's een realistisch beeld.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.funda.nl/koop/s-gravendeel/huis-49981272-de-wacht-21/
Spoilers!
pi_166387268
quote:
Ben je ook weleens op vakantie geweest en zeg je tegen je partner en je kinderen op de
locatie waar je bent “Hier zou ik wel willen wonen”, lees dan deze advertentie vooral verder.
Wij bieden namelijk onze woning te koop aan op een plek waarvan iedereen het gevoel
heeft hier zou ik wel willen wonen.
Voor het geval de 48 prachtige foto's nog niet genoeg zijn, wordt zelfs verteld wat je met een radiator kunt doen. Het waren overigens eerst 90 foto's.
quote:
Voor de verwarming zorgt een grote design radiator waarbij de mogelijkheid is om
handdoeken te drogen. Een modern wastafelmeubel (1-persoons) kleur grijs met wit
spiegels, kastjes, laden en verlichting maakt deel uit van de badkamer. De wanden zijn
voorzien van witte tegels, terwijl op de vloer zwarte tegels liggen.

http://www.funda.nl/koop/(...)-groot-veldsweer-29/
Spoilers!
pi_166387276
Foutje
Spoilers!
pi_166387397
Om in Hardinxveld een huis te verkopen heb je zo'n verhaal ook echt nodig. Het dorp zelf is niet zo spannend namelijk. Ik ga er nu weer voor 9 (hopelijk korter) wonen en de zondagsrust staat er hoog in het vaandel. Ik heb nog een tijd in de buurt er naast gewoond. Dat is ook zo'n autoluwe wijk. Leuk als je kinderen hebt, dat wel.
pi_166388851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:57 schreef Jurgendbr het volgende:
Om in Hardinxveld een huis te verkopen heb je zo'n verhaal ook echt nodig. Het dorp zelf is niet zo spannend namelijk. Ik ga er nu weer voor 9 (hopelijk korter) wonen en de zondagsrust staat er hoog in het vaandel. Ik heb nog een tijd in de buurt er naast gewoond. Dat is ook zo'n autoluwe wijk. Leuk als je kinderen hebt, dat wel.
Ik ben er opgegroeid en liep maandag toevallig een rondje door het centrum. Ze hebben gewoon een Hema en een Albert Heijn tegenwoordig :o En maar liefst twee pizza/shoarmatenten _O- Ik was helemaal verbaasd.

Het is inderdaad een heerlijk rustige wijk. Mooi opgeknapt ook langs het water. Ik vaarde daar vroeger ook met mijn roeiboot en heb er leren schaatsen dus de beschrijving klopt zeker.
Spoilers!
pi_166389025
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2016 08:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee hoor, ik reageer even net zo primair maar dan met iets nettere woorden.
  donderdag 3 november 2016 @ 12:29:00 #171
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_166389040
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 10:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Soms zijn de beschrijvingen mooier dan de foto's. Vooral wanneer men de meerwaarde van een makelaar niet wil inzien _O-

[..]

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.funda.nl/koop/s-gravendeel/huis-49981272-de-wacht-21/
Al ruim je al die rommel gewoon op, de grond alleen al met bouwbestemming is het geld wel waard!
The End Times are wild
pi_166389601
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Al ruim je al die rommel gewoon op, de grond alleen al met bouwbestemming is het geld wel waard!
Ik denk het niet in dit geval. Er staat een enorme gierput. Grote kans op bodemverontreiiging. Veel asbestdaken. Er staan echt veel gebouwen op dat perceel. Het is echt een enorme zooi. Ik denk dat je alleen voor buiten al een ton kwijt bent aan 'opruimen'. En het ligt aan 3 kanten omsloten door woningen dus je mag er waarschijnlijk ook niet vrij bouwen.
Spoilers!
pi_166389649
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik ben er opgegroeid en liep maandag toevallig een rondje door het centrum. Ze hebben gewoon een Hema en een Albert Heijn tegenwoordig :o En maar liefst twee pizza/shoarmatenten _O- Ik was helemaal verbaasd.

Het is inderdaad een heerlijk rustige wijk. Mooi opgeknapt ook langs het water. Ik vaarde daar vroeger ook met mijn roeiboot en heb er leren schaatsen dus de beschrijving klopt zeker.
Die Hema ook... _O-
pi_166392521
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:29 schreef LXIV het volgende:

[..]

Nee.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2016 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik denk het niet in dit geval. Er staat een enorme gierput. Grote kans op bodemverontreiiging. Veel asbestdaken. Er staan echt veel gebouwen op dat perceel. Het is echt een enorme zooi. Ik denk dat je alleen voor buiten al een ton kwijt bent aan 'opruimen'. En het ligt aan 3 kanten omsloten door woningen dus je mag er waarschijnlijk ook niet vrij bouwen.
Dat en de locatie. Als er echt veel asbest in zit, gaat het kapitalen kosten om te verwijderen en lastig te financieren, bovenop de agrarische bestemming.
Kleine kans dat die laatste aangepast gaat worden, aangezien er niet echt een reden toe is.

Ik vermoed dat als je naar de werkelijke waarde gaat kijken, het eerder richting een symbolisch bedrag gaat.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_166395909
Wacht ff dan ruim ik dat rommeltje even op voor de foto.

ok.

edit: typos

[ Bericht 5% gewijzigd door ziekdrama op 03-11-2016 19:09:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')