SPOILER: Uitleg in de spoiler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen vind je hier :
Topicreeks: Opmerkelijke Funda Fototopic
TVP's worden verwijderd! Plaats gewoon een opmerkelijke foto of gebruik de Volg-knop als je niet direct een leuke foto kan vinden
En 2x is scheepsrecht: Het is verplicht om een link bij je foto te plaatsen![]()
En weer verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2016 11:24:52 ]
Volgens de omschrijving een herenhuis met Jugendstil elementen. Ik zie ze ook niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:07 schreef blomke het volgende:
Hier in de gemeente: Huis in Jugendstil Stijl (prijs op aanvraag):
http://www.funda.nl/koop/(...)900620-herenweg-108/
[ afbeelding ]
Bij Jugendstil stel ik me toch een andere behangsoort voor..........
Al het houtsnijwerk rond de deuren en ramen doet mij wel wat Jugenstil-achtig aan? Al ben ik absoluut geen kunstgeschiedenis kenner, dus ik kan er ook volledig naast zittenquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:26 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens de omschrijving een herenhuis met Jugendstil elementen. Ik zie ze ook niet.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:44 schreef Fietsertje70 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met een beetje fantasie is dit toch wel Jugendstill?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Het glas in de tussendeur is het enige duidelijke Jugendstil-element dat ik kan ontdekken.
Ja die elementen wel, maar ik vond het behang zo a-typisch... en lelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:13 schreef Karstman het volgende:
Die deurposten zijn ook wel Jugendstil hoor, op het randje van art deco maar de grens tussen art noveau / art dec en jugenstil is sowieso wat dun.
Niks mis mee toch? Of heb je specifieke bezwaren tegen Egmond Binnen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 10:10 schreef computergirl het volgende:
egmond binnen![]()
Behang in eetkamer vind ik toch wel heel mooi
Welk gedeelte van het hartje gaf je de indruk van bezwaren?quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:40 schreef blomke het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Of heb je specifieke bezwaren tegen Egmond Binnen?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk gedeelte van het hartje gaf je de indruk van bezwaren?
ik snap hem ook nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2016 13:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Welk gedeelte van het hartje gaf je de indruk van bezwaren?
Ja, nu je het zegt, die poepdoos inderdaad kenmerkend voor die stijl. Hoewel enige Art Nouveau elementen onmiskenbaar aanwezig zijn in de wastafel. Met een glimp van de late Barok.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 14:17 schreef Sheffield het volgende:
[ afbeelding ]
100% Jugendstil, dat ziet toch iedereen!
Een toch vind ik het leuk!quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik word al draaierig in mijn hoofd als ik naar de foto kijk![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-49921495-het-kasteel-59/
Zo te zien behoorlijk geïnvesteerd. Vraag me dan af waarom zo'n lullig wastafeltje met Praxis plastic sifonnetje en idem kraan met twee knoppen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 19:47 schreef GuitarJJ het volgende:
Ik word al draaierig in mijn hoofd als ik naar de foto kijk![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-49921495-het-kasteel-59/
Goed, de deurposten ja. Daar kan ik in meegaan. Bij de omschrijving dacht ik echter meer aan iets als de onderstaande foto, dus dan vallen een paar kozijnen wel een beetje tegen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2016 12:13 schreef Karstman het volgende:
Die deurposten zijn ook wel Jugendstil hoor, op het randje van art deco maar de grens tussen art noveau / art dec en jugenstil is sowieso wat dun.
Wat een vreselijk slechte fotoserie dit.....en dat voor een huis van die prijs.....quote:
Dat ja, hele tijd dezelfde dingen in beeld en de helft van het huis mist.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 10:27 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Wat een vreselijk slechte fotoserie dit.....en dat voor een huis van die prijs.....
Maar dan nog, als je dat budget te besteden hebt dan koop je wel iets ergens anders denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gelukkig wel een kantoorgebouw (volgens Google Streetview).
Ministerie van infrastructuur en milieu.quote:Op zaterdag 22 oktober 2016 12:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Gelukkig wel een kantoorgebouw (volgens Google Streetview).
Die voorkant!! Aarghquote:Op zondag 23 oktober 2016 09:44 schreef Rewimo het volgende:
St. Willebrord, altijd leuk
Sfeervolle foto's in de hal
[ afbeelding ]
TV kijken en de beelden van bewakingscamera's in de gaten houden tegelijk![]()
[ afbeelding ]
En hier in de kleedkamer... kun je schommelen![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik cm sich niet zo'n probleem mee, maar wel op zo'n locatie, waar je linksaf en rechts van het huis gewoon direct buren hebt.quote:
FTFY.quote:Op zondag 23 oktober 2016 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
St Willebrord is een en al criminele protserige wansmaak
Volgens mij is dat gewoon raamfolie, mijn schoonouders hadden bijna of isschien wel exact hetzelfdequote:Op vrijdag 21 oktober 2016 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Het glas in de tussendeur is het enige duidelijke Jugendstil-element dat ik kan ontdekken.
Hoog woonwagengehalte bij alle huizenquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:10 schreef Doedezemaar het volgende:
St Willebrord is een en al protserige wansmaak
Zou heel goed kunnen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2016 12:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Volgens mij is dat gewoon raamfolie, mijn schoonouders hadden bijna of isschien wel exact hetzelfde
op de tussendeuren, zag er wel mooi uit, maar was gewoon plakfolie....
Jammer maar plausibel. Sterk vergroot is het nogal glad en oogt niet gegraveerd.quote:Op zondag 23 oktober 2016 13:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen hoorIk heb er ook mijn twijfels bij
![]()
Volgens mij hangen er serieus een paar honderd spotjes in dat huisquote:Op zondag 23 oktober 2016 09:44 schreef Rewimo het volgende:
St. Willebrord, altijd leuk
Sfeervolle foto's in de hal
[ afbeelding ]
TV kijken en de beelden van bewakingscamera's in de gaten houden tegelijk![]()
[ afbeelding ]
En hier in de kleedkamer... kun je schommelen![]()
[ afbeelding ]
PAAAAARS!quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:43 schreef virl3 het volgende:
Ik kwam toevallig deze tegen: http://www.funda.nl/koop/(...)-van-der-veurweg-27/
Lijkt me "Opmerkelijke foto's van Funda" waardig
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sjezus, wat druk, ik zou daar gek worden......quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:43 schreef virl3 het volgende:
Ik kwam toevallig deze tegen: http://www.funda.nl/koop/(...)-van-der-veurweg-27/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk dat ze beginnen met een foto van vroeger, maar ik acht de kans klein dat het er ooit weer zo uit zal niet, je zult vast die bomen die bijna in het huis groeien niet mogen kappen.quote:Op maandag 24 oktober 2016 11:43 schreef virl3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
jammer van die kamper-elementenquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:19 schreef Klussina het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-49584314-kreeksehaven-52/
Inderdaad een UNIEK huis.....
Het is ook gewoon een drijvende woonwagen. Al vind ik 'drijvend' en 'watervilla' best wel een eufemisme voor het moeras waar die villa in staat:quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:30 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
jammer van die kamper-elementen
heb je daar nog last van eb en vloed?quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een drijvende woonwagen. Al vind ik 'drijvend' en 'watervilla' best wel een eufemisme voor het moeras waar die villa in staat:
[ afbeelding ]
De buurman heeft met keerwanden een eigen vijvertje om zijn huis heen laten zetten.
Dure oplossing trouwens en ik vraag mij af of er serieus hiervoor een heistelling gebruikt is.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:40 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een drijvende woonwagen. Al vind ik 'drijvend' en 'watervilla' best wel een eufemisme voor het moeras waar die villa in staat:
[ afbeelding ]
De buurman heeft met keerwanden een eigen vijvertje om zijn huis heen laten zetten.
Het is vlakbij de Van Brienenoordbrug. In open verbinding met de zee, maar wel een heel eind landinwaarts. Google Maps vindt dat stukje op de kaart land, op de satellietbeelden ziet het er ook als moeras uit.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
heb je daar nog last van eb en vloed?
Wel van muggen vermoed ik zo rond deze drijvende woonwagen gevuld met wansmaak.quote:Op maandag 24 oktober 2016 20:42 schreef Fietsertje70 het volgende:
[..]
heb je daar nog last van eb en vloed?
En de stank van modder vermengd met rottende organismenquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 08:53 schreef Karstman het volgende:
[..]
Wel van muggen vermoed ik zo rond deze drijvende woonwagen gevuld met wansmaak.
ze liggen ook lekker bijna bovenop elkaar in dat moerasje. Ik heb daar weinig woonboot gevoel bijquote:Op maandag 24 oktober 2016 21:42 schreef Fixers het volgende:
[..]
Het is vlakbij de Van Brienenoordbrug. In open verbinding met de zee, maar wel een heel eind landinwaarts. Google Maps vindt dat stukje op de kaart land, op de satellietbeelden ziet het er ook als moeras uit.
Ik ken het huis ook en heb er altijd al eens binnen willen kijken. Kan ook niet helemaal volgen welke richting ze op wilden met de inrichting. Wel iets gaafs van te maken volgens mij!quote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:49 schreef exode het volgende:
Er staat een huis te koop waar je met 2 rechterhanden en veel geld een paleisje van kan maken. Ik ken het huis en ik weet dat het nog bewoond wordt, maar ik begrijp er werkelijk niets van als ik het van binnen zie. Delen zijn vrij recent (lijkt het iig) nog geverfd maar de vloer is dan maar 'industrieel' gebleven? Dat hele huis straalt uit 'anti kraak' maar zover ik weet, wordt het gewoon bewoond. Wonderlijk huis....
[ afbeelding ]
Staat (nog) niet op Funda maar wel online bij de makelaar.
Poeh, drie ton voor een fixerupperquote:Op dinsdag 25 oktober 2016 15:49 schreef exode het volgende:
Er staat een huis te koop waar je met 2 rechterhanden en veel geld een paleisje van kan maken. Ik ken het huis en ik weet dat het nog bewoond wordt, maar ik begrijp er werkelijk niets van als ik het van binnen zie. Delen zijn vrij recent (lijkt het iig) nog geverfd maar de vloer is dan maar 'industrieel' gebleven? Dat hele huis straalt uit 'anti kraak' maar zover ik weet, wordt het gewoon bewoond. Wonderlijk huis....
[ afbeelding ]
Staat (nog) niet op Funda maar wel online bij de makelaar.
VRE-SE-LIJKquote:Op maandag 24 oktober 2016 20:19 schreef Klussina het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/rotterdam/huis-49584314-kreeksehaven-52/
Inderdaad een UNIEK huis.....
Ik verbaas me eerder over dat ouderwetse sluitwerk van de ramen. Als ik iets lelijk vind is het dat wel. Voor die 11 miljoen hadden ze er ook best wat mooiers in kunnen zetten lijkt me.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:25 schreef BillsGate het volgende:
Is dat nou een beamerscherm achter het zwembad?
[ afbeelding ]
Bron
WTF.. een draaiplateau of een weegplateauquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:25 schreef BillsGate het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Foto?quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:54 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik verbaas me eerder over dat ouderwetse sluitwerk van de ramen. Als ik iets lelijk vind is het dat wel. Voor die 11 miljoen hadden ze er ook best wat mooiers in kunnen zetten lijkt me.
PS: geen idee of het daadwerkelijk ouwe meuk is; het ziet er zo uit. En ik vind dat intens lelijk
'Automatische draaischijf'.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF.. een draaiplateau of een weegplateau
[ afbeelding ]
Bijna allemaal waar een raam op staat wat open kan. Dat aan de onderkant zo een slee zit om hem een stukje open te zetten en te vergrendelen zegmaar. Ik vind dat hopeloos ouderwets uit zien.quote:
Het hele huis is ouderwets.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Bijna allemaal waar een raam op staat wat open kan. Dat aan de onderkant zo een slee zit om hem een stukje open te zetten en te vergrendelen zegmaar. Ik vind dat hopeloos ouderwets uit zien.
Makkelijk draaien in de garage zonder moeilijk te doen.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:58 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF.. een draaiplateau of een weegplateau
[ afbeelding ]
Ik verbaas me meer over die zwarte boei, ik ken dat alleen uit het dolfinarium om zeeleeuwen naar toe te laten springenquote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:25 schreef BillsGate het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
De zee ligt aan de overkant van de weg. Misschien hebben ze een zeehondquote:Op woensdag 26 oktober 2016 15:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik verbaas me meer over die zwarte boei, ik ken dat alleen uit het dolfinarium om zeeleeuwen naar toe te laten springen
Ik vind het wel mooi.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 13:02 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het hele huis is ouderwets.
Maar als je dit lelijk vindt, is het huis ws. niet je ding.
[ afbeelding ]
Als ik het geld had kocht ik het onmiddellijk. Ik ben van origine Noordwijkse en de Koningin Astrid-boulevard is naar mijn mening een van de mooiste stukken Noordzee die er bestaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 12:25 schreef BillsGate het volgende:
[ afbeelding ]
Bron
Dat glas-in-lood lijkt ook wel een beetje bij je username te passen qua stijlquote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:35 schreef Mucha-Girl het volgende:
[..]
Als ik het geld had kocht ik het onmiddellijk. Ik ben van origine Noordwijkse en de Koningin Astrid-boulevard is naar mijn mening een van de mooiste stukken Noordzee die er bestaat.
die deuren.........quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:43 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat glas-in-lood lijkt ook wel een beetje bij je username te passen qua stijl![]()
[ afbeelding ]
Voor 11 miljoen zou je wel wat meer ruimte en privacy willen, ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2016 16:46 schreef Leandra het volgende:
Prachtig huis idd, alleen jammer dat het amper op de kavel past.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |