Marokko staat standaard veel te hoog. Atijd favoriet maar het nooit waarmaken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft nog steeds in elk linie wel een topper ( zeker voor Afrikaanse begrippen )
Achterin met Bailey en Aurier,middenveld het toptalent van Atalanta ,Kessie en een topper van Nice ,Seri.
Voorin Kalou die in vorm is en Bony was gewoon een top spits is , zeker in Afrika.
Algerie is achterin idd niet super ,alleen Ghoulam maar de rest is niet veel,
Voorin en op het middenveld hebben ze dan wel weer veel kwaliteit.
Marokko staat btw veel te hoog, missen nu Ziyech,Amrabat,Belhanda en Tannane,,, word dus niks,
Kloptquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:14 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Marokko staat standaard veel te hoog. Atijd favoriet maar het nooit waarmaken.
Ik heb ook meer het gevoel dat het toernooi er is om Afrika ook een 'cup' te laten hebben waarmee ze dan als contingent mee kunnen pronken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dit toernooi één keer bekeken. Nooit weer. Wát een verschrikking.
Aldus de superieure westerlingquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb ook meer het gevoel dat het toernooi er is om Afrika ook een 'cup' te laten hebben waarmee ze dan als contingent mee kunnen pronken.
lekker Afrika naar beneden trappen, goed van jequote:Op donderdag 5 januari 2017 18:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb ook meer het gevoel dat het toernooi er is om Afrika ook een 'cup' te laten hebben waarmee ze dan als contingent mee kunnen pronken.
Mwaa, zelf nemen ze het wel serieus daar hoor. Maar het niveau is natuurlijk vergelijkbaar met de Oost-Europese 2e divisies.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
El Haddad (Wydad Casablanca) vervangt de geblesseerde Boufal bij Marokko. Renard heeft een persoonlijk conflict met Ziyech #AfrikaCupquote:Op zondag 8 januari 2017 18:36 schreef PSVCL het volgende:
Boufal ook geblesseerd afgehaakt ,Tannane,Boufal,Amrabat en Belhanda zullen er dus niet bij zijn
Beter blijven ze thuis..
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
El Haddad (Wydad Casablanca) vervangt de geblesseerde Boufal bij Marokko. Renard heeft een persoonlijk conflict met Ziyech #AfrikaCup
Is ook terecht. Moslim die er voor kiest om bij een Jodenclub te spelen.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
El Haddad (Wydad Casablanca) vervangt de geblesseerde Boufal bij Marokko. Renard heeft een persoonlijk conflict met Ziyech #AfrikaCup
Goed voor Ajax, ik hoop dat Renard zolang Ziyech bij Ajax speelt de bondscoach van Marokko blijft.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Bij de volgende Afrika cup speelt Ziyech niet meer in Nederland gok ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed voor Ajax, ik hoop dat Renard zolang Ziyech bij Ajax speelt de bondscoach van Marokko blijft.
Marokkaanse bondscoaches blijven nooit lang zitten , zeker Renard niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed voor Ajax, ik hoop dat Renard zolang Ziyech bij Ajax speelt de bondscoach van Marokko blijft.
Afrikaanse teams hebben het tegen elk Europees land lastig, want tactiek kennen ze daar nietquote:Op maandag 9 januari 2017 15:24 schreef hafcfan het volgende:
Mocro's hebben het al moeilijk tegen het B team van een Europees G land als Finland.
Mindere versie van de JL.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afrikaanse teams hebben het tegen elk Europees land lastig, want tactiek kennen ze daar niet
Marokko heeft wel veel blessures.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:53 schreef hafcfan het volgende:
Mocro's staan zelfs achter. Wat sneu tegen een veredeld amateur elftal.
Wanneer ga je toegeven dat het Afrikaanse voetbal pure aids is en dan vooral Marrokaans voetbal.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:26 schreef PSVCL het volgende:
1-0 achter tegen een b team van Finland
[..]
Marokko heeft wel veel blessures.
Maar alsnog slecht.
Heb nooit gezegd dat het iets voorsteltquote:Op maandag 9 januari 2017 16:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer ga je toegeven dat het Afrikaanse voetbal pure aids is en dan vooral Marrokaans voetbal.
Beter schaffen ze het gewoon af. Echte topspelers nemen het niet eens serieus. Half Kameroen blijft thuisquote:Op maandag 9 januari 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het iets voorstelt![]()
En zeker Marokko niet.word alleen maar minde lijkt wel.
Beter leggen ze er de grote competities voor stil of verplaatsen ze het toernooi naar de zomer, het is belachelijk dat de beste Afrikaanse spelers niet op het continentale kampioenschap van Afrika zouden zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter schaffen ze het gewoon af. Echte topspelers nemen het niet eens serieus. Half Kameroen blijft thuis
Klopt, al die blessures zijn geen toeval.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter schaffen ze het gewoon af. Echte topspelers nemen het niet eens serieus. Half Kameroen blijft thuis
Ten zuiden van de evenaar kan het toernooi prima in juni/juli én in Afrika plaatsvinden, het beperkt de keuze voor de gastlanden helaas nogal.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:41 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Klopt, al die blessures zijn geen toeval.
Of ze houden het gewoon in de zomer (buiten Afrika),hebben de clubs ook geen probleem met spelers afstaan midden in het seizoen
Omdat het niks voorstelt. Logisch dat clubs daar geen rekening mee houden.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beter leggen ze er de grote competities voor stil of verplaatsen ze het toernooi naar de zomer, het is belachelijk dat de beste Afrikaanse spelers niet op het continentale kampioenschap van Afrika zouden zijn.
Het zou net zoveel voor moeten stellen als elk ander continentaal kampioenschap, op de Gold Cup en Asian Cup spelen toch ook gewoon de beste spelers van dat continent? Alleen heeft de Africa Cup de pech dat het midden in het seizoen valt. Wat te begrijpen is omdat landen als Marokko, Egypte e.d. het anders nooit kunnen organiseren. Beneden de evenaar is eigenlijk alleen Zuid-Afrika een serieuze kandidaat.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:43 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Omdat het niks voorstelt. Logisch dat clubs daar geen rekening mee houden.
Daar geeft ook niemand wat om. Alleen het EK,Copa Amerikia en WK worden serieus genomen.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou net zoveel voor moeten stellen als elk ander continentaal kampioenschap, op de Gold Cup en Asian Cup spelen toch ook gewoon de beste spelers van dat continent? Alleen heeft de Africa Cup de pech dat het midden in het seizoen valt. Wat te begrijpen is omdat landen als Marokko, Egypte e.d. het anders nooit kunnen organiseren. Beneden de evenaar is eigenlijk alleen Zuid-Afrika een serieuze kandidaat.
Ik heb het niet over de fans, de spelers spelen daar gewoon en dat zou in Afrika ook zo moeten zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:49 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Daar geeft ook niemand wat om. Alleen het EK,Copa Amerikia en WK worden serieus genomen.
Waarom? Ze willen zelf niet eens. Beetje op zo'n kut veld voetbsllen, waar iedereen je enkels kapot schopt en met een beetje pech in een land waar iedereen aids heeft. Dat gun je geen een topspeler.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over de fans, de spelers spelen daar gewoon en dat zou in Afrika ook zo moeten zijn.
Ik vind dat een verplichting tegenover je landgenoten. Stel je voor dat Robben geen zin zou hebben om mee te doen met Nederland of Buffon niet met Italië, ik zou dat echt verschrikkelijk vinden.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Waarom? Ze willen zelf niet eens. Beetje op zo'n kut veld voetbsllen, waar iedereen je enkels kapot schopt en met een beetje pech in een land waar iedereen aids heeft. Dat gun je geen een topspeler.
Of net als het EK , in verschillende steden.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ten zuiden van de evenaar kan het toernooi prima in juni/juli én in Afrika plaatsvinden, het beperkt de keuze voor de gastlanden helaas nogal.
Ik zal Robben dam groot gelijk geven. De club betaalt hem en hij kan het risico op blessures niet nemen. En tegenwoordig is er toch geen eer te behalen bij NL.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind dat een verplichting tegenover je landgenoten. Stel je voor dat Robben geen zin zou hebben om mee te doen met Nederland of Buffon niet met Italië, ik zou dat echt verschrikkelijk vinden.
Ik snap echt wel dat clubvoetbal tegenwoordig belangrijker is geworden ten opzichte van landenvoetbal en dat clubs nou eenmaal het salaris betalen, maar de enige geldige reden om niet mee te doen met je land is omdat je niet goed genoeg bent of te geblesseerd voor een oproep.
Compleet gemist dat Zaha nu voor Ivoorkust uitkomt..dat scheelt ook wel denk ik. Gradel, Zaha, Bony, Kalou..prima aanvallers.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft nog steeds in elk linie wel een topper ( zeker voor Afrikaanse begrippen )
Achterin met Bailey en Aurier,middenveld het toptalent van Atalanta ,Kessie en een topper van Nice ,Seri.
Voorin Kalou die in vorm is en Bony was gewoon een top spits is , zeker in Afrika.
Marokko staat btw veel te hoog, missen nu Ziyech,Amrabat,Belhanda en Tannane,,, word dus niks,
Ik zou mijn geld op Senegal zetten. Maar het is wel zo dat er regelmatig verrassingen zijn. Ghana presteert regelmatig goed en ik meen dat dit ook voor Egypte of Tunesië geldt.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Egypte is de koning van de Afrika Cup, maar deden sinds 1990 niet meer mee aan het WK. Heel bijzonder is dat.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld op Senegal zetten. Maar het is wel zo dat er regelmatig verrassingen zijn. Ghana presteert regelmatig goed en ik meen dat dit ook voor Egypte of Tunesië geldt.
Zou ik ook doen is voor mij samen met Ivoorkust de topfavoriet.quote:Op woensdag 11 januari 2017 15:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik zou mijn geld op Senegal zetten. Maar het is wel zo dat er regelmatig verrassingen zijn. Ghana presteert regelmatig goed en ik meen dat dit ook voor Egypte of Tunesië geldt.
Gabon = Aubameyang ,en Lamina die aardig kan ballen ... de rest stelt niks voor.quote:Op woensdag 11 januari 2017 19:56 schreef Kaas- het volgende:
Ivoorkust of Senegal inderdaad. Wellicht Algerije, Kameroen, Egypte, Ghana of Gabon.
Outsidertje.quote:Op woensdag 11 januari 2017 20:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gabon = Aubameyang ,en Lamina die aardig kan ballen ... de rest stelt niks voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |