oa FOX sports 2 zend het uit,Eurosport niet.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:31 schreef DaggerOne het volgende:
Komt dit op Eurosport of zit het ook al achter een paywall?
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
oa FOX sports 2 zend het uit,Eurosport niet.
Eensquote:Op dinsdag 3 januari 2017 16:45 schreef DaggerOne het volgende:
[..]![]()
Bij de Afrika Cup hoort de stem van Frank Kramer.
Waarom Ivoorkust? Van die gouden generatie is toch niks meer over? Zie tot mijn verbazing wel dat ze favoriet zijn bij de bookies, maar ik zou echt niet weten waarom eigenlijk. Enige grote voordeel is dat ze een makkelijke poule hebben. Vind Senegal dan nog sterker, maar Algerije is voor mij wel de topfavoriet. Vraag is alleen of die verdediging een beetje goed staat.quote:
Ivoorkust heeft nog steeds in elk linie wel een topper ( zeker voor Afrikaanse begrippen )quote:Op dinsdag 3 januari 2017 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Waarom Ivoorkust? Van die gouden generatie is toch niks meer over? Zie tot mijn verbazing wel dat ze favoriet zijn bij de bookies, maar ik zou echt niet weten waarom eigenlijk. Enige grote voordeel is dat ze een makkelijke poule hebben. Vind Senegal dan nog sterker, maar Algerije is voor mij wel de topfavoriet. Vraag is alleen of die verdediging een beetje goed staat.
[ afbeelding ]
(Unibet)
Oké Hans, dank je..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft nog steeds in elk linie wel een topper ( zeker voor Afrikaanse begrippen )
Achterin met Bailey en Aurier,middenveld het toptalent van Atalanta ,Kessie en een topper van Nice ,Seri.
Voorin Kalou die in vorm is en Bony was gewoon een top spits is , zeker in Afrika.
Algerie is achterin idd niet super ,alleen Ghoulam maar de rest is niet veel,
Voorin en op het middenveld hebben ze dan wel weer veel kwaliteit.
Marokko staat btw veel te hoog, missen nu Ziyech,Amrabat,Belhanda en Tannane,,, word dus niks,
Bron..quote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:40 schreef Caland het volgende:
Net met de Marokkaanse bond gesproken. Hebben nog geen officiële afzegging van Amrabat. Wisten niet eens dat hij geblesseerd was #AfrikaCup
Thanksquote:Op dinsdag 3 januari 2017 22:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Anouar Amrani op twitter.
Ken hem ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |