Marokko staat standaard veel te hoog. Atijd favoriet maar het nooit waarmaken.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 20:52 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ivoorkust heeft nog steeds in elk linie wel een topper ( zeker voor Afrikaanse begrippen )
Achterin met Bailey en Aurier,middenveld het toptalent van Atalanta ,Kessie en een topper van Nice ,Seri.
Voorin Kalou die in vorm is en Bony was gewoon een top spits is , zeker in Afrika.
Algerie is achterin idd niet super ,alleen Ghoulam maar de rest is niet veel,
Voorin en op het middenveld hebben ze dan wel weer veel kwaliteit.
Marokko staat btw veel te hoog, missen nu Ziyech,Amrabat,Belhanda en Tannane,,, word dus niks,
Kloptquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:14 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Marokko staat standaard veel te hoog. Atijd favoriet maar het nooit waarmaken.
Ik heb ook meer het gevoel dat het toernooi er is om Afrika ook een 'cup' te laten hebben waarmee ze dan als contingent mee kunnen pronken.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 17:58 schreef GGMM het volgende:
Ik heb dit toernooi één keer bekeken. Nooit weer. Wát een verschrikking.
Aldus de superieure westerlingquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb ook meer het gevoel dat het toernooi er is om Afrika ook een 'cup' te laten hebben waarmee ze dan als contingent mee kunnen pronken.
lekker Afrika naar beneden trappen, goed van jequote:Op donderdag 5 januari 2017 18:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik heb ook meer het gevoel dat het toernooi er is om Afrika ook een 'cup' te laten hebben waarmee ze dan als contingent mee kunnen pronken.
Mwaa, zelf nemen ze het wel serieus daar hoor. Maar het niveau is natuurlijk vergelijkbaar met de Oost-Europese 2e divisies.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:49 schreef Iwanius het volgende:
[..]
El Haddad (Wydad Casablanca) vervangt de geblesseerde Boufal bij Marokko. Renard heeft een persoonlijk conflict met Ziyech #AfrikaCupquote:Op zondag 8 januari 2017 18:36 schreef PSVCL het volgende:
Boufal ook geblesseerd afgehaakt ,Tannane,Boufal,Amrabat en Belhanda zullen er dus niet bij zijn
Beter blijven ze thuis..
quote:Op zondag 8 januari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
El Haddad (Wydad Casablanca) vervangt de geblesseerde Boufal bij Marokko. Renard heeft een persoonlijk conflict met Ziyech #AfrikaCup
Is ook terecht. Moslim die er voor kiest om bij een Jodenclub te spelen.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
El Haddad (Wydad Casablanca) vervangt de geblesseerde Boufal bij Marokko. Renard heeft een persoonlijk conflict met Ziyech #AfrikaCup
Goed voor Ajax, ik hoop dat Renard zolang Ziyech bij Ajax speelt de bondscoach van Marokko blijft.quote:Op zondag 8 januari 2017 18:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Meh. Bij de volgende Afrika cup speelt Ziyech niet meer in Nederland gok ik.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed voor Ajax, ik hoop dat Renard zolang Ziyech bij Ajax speelt de bondscoach van Marokko blijft.
Marokkaanse bondscoaches blijven nooit lang zitten , zeker Renard niet.quote:Op zondag 8 januari 2017 19:06 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Goed voor Ajax, ik hoop dat Renard zolang Ziyech bij Ajax speelt de bondscoach van Marokko blijft.
Afrikaanse teams hebben het tegen elk Europees land lastig, want tactiek kennen ze daar nietquote:Op maandag 9 januari 2017 15:24 schreef hafcfan het volgende:
Mocro's hebben het al moeilijk tegen het B team van een Europees G land als Finland.
Mindere versie van de JL.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Afrikaanse teams hebben het tegen elk Europees land lastig, want tactiek kennen ze daar niet
Marokko heeft wel veel blessures.quote:Op maandag 9 januari 2017 15:53 schreef hafcfan het volgende:
Mocro's staan zelfs achter. Wat sneu tegen een veredeld amateur elftal.
Wanneer ga je toegeven dat het Afrikaanse voetbal pure aids is en dan vooral Marrokaans voetbal.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:26 schreef PSVCL het volgende:
1-0 achter tegen een b team van Finland
[..]
Marokko heeft wel veel blessures.
Maar alsnog slecht.
Heb nooit gezegd dat het iets voorsteltquote:Op maandag 9 januari 2017 16:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Wanneer ga je toegeven dat het Afrikaanse voetbal pure aids is en dan vooral Marrokaans voetbal.
Beter schaffen ze het gewoon af. Echte topspelers nemen het niet eens serieus. Half Kameroen blijft thuisquote:Op maandag 9 januari 2017 16:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat het iets voorstelt![]()
En zeker Marokko niet.word alleen maar minde lijkt wel.
Beter leggen ze er de grote competities voor stil of verplaatsen ze het toernooi naar de zomer, het is belachelijk dat de beste Afrikaanse spelers niet op het continentale kampioenschap van Afrika zouden zijn.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter schaffen ze het gewoon af. Echte topspelers nemen het niet eens serieus. Half Kameroen blijft thuis
Klopt, al die blessures zijn geen toeval.quote:Op maandag 9 januari 2017 16:35 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beter schaffen ze het gewoon af. Echte topspelers nemen het niet eens serieus. Half Kameroen blijft thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |