De meeste politici zitten er eerst voor zichzelf en dan voor anderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:16 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De democratie heeft gewoon hele duidelijke gebreken. Mensen die geregistreerd staan, maar niet mogen stemmen, Hillary die onderzocht is door de FBI, waar niets mee gedaan is, terwijl dat wel met een gemiddelde werknemer gebeurdzou zijn.
Duidelijk verhaal van Trump waar Hillary niet op in ging.
De vraag is wel in hoeverre de kritiek van Trump terecht is, is Trump echt geïnteresseerd in de politiek of vooral in zichzelf.
Clinton steunde de invasie van Irak.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:14 schreef thettes het volgende:
IS is toch vooral Bush te verwijten?
Zowel Hillary als Trump. Al heeft Trump wel duidelijkere narcistische trekken, wat betreft aandacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De meeste politici zitten er eerst voor zichzelf en dan voor anderen.
Trump steunde de zelfde ingreep/quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:17 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Clinton steunde de invasie van Irak.
IS in Libië daarentegen is een regelrecht gevolg van Clinton's interventie in het land.
Was dat niet Frankrijk?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:17 schreef Stabiel het volgende:
[..]
IS in Libië daarentegen is een regelrecht gevolg van Clinton's interventie in het land.
Frankrijk en het VK waren eerder.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:17 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Hij is veel gedisciplineerder, maar Clinton is ook veel sterker.quote:En tegelijkertijd is ie beter dan ooit
Even verbeterdquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:17 schreef Stabiel het volgende:
[..]
IS in Libië daarentegen is een regelrecht gevolg van sarkozy's en Cameron's interventie in het land.
Trump zegt harde dingen, maar is minder boos dan in het vorige debat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:19 schreef Broomer het volgende:
En tegelijkertijd is ie beter dan ooit te voren.
Hij is veel gedisciplineerder, maar Clinton is ook veel sterker.
snuift de hele tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump zegt harde dingen, maar is minder boos dan in het vorige debat.
Ook snuift hij niet meer.
Frankrijk en de VK namen het voortouw.quote:
Heeft hij een drugtest gedaan?quote:
Amerikanen willen zich eigenlijk helemaal niet met het buitenland bezighouden. Maar ze moeten wel aangezien ze zelf de puinzooi veroorzaakt hebben.quote:
Dat lijkt me een goede samenvatting ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:20 schreef monkyyy het volgende:
Al het slechte in de wereld komt door Clinton
Misschien is het nu de heroïne die over de Mexicaanse grens binnen komt spoelen.quote:
hij drinkt alleen dit waterquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:20 schreef svann het volgende:
Ik vraag me soms toch wel af wat daar in de Trumptower in het drinkwater zit.
Nee.quote:
Hij snuift regelmatig. Niet zo vaak als het eerste debat, maar nog steeds hinderlijk vaak.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Trump zegt harde dingen, maar is minder boos dan in het vorige debat.
Ook snuift hij niet meer.
Ok. Jij bent dus objectief.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:21 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat lijkt me een goede samenvatting ja.
denk je dat Hillary heer erg vindt voor ze?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:21 schreef Frits_Teddy het volgende:
Krijg niet het idee dat hij het nou echt zo erg vindt voor de mensen niet Aleppo
We kunnen nu dus concluderen dat het feit dat Trump tijdens de debatten niet uit de verf komt volledig te wijten is aan zijn eigen achterlijkheid.quote:
Maar de VS had niet meegedaan zonder dat initiatief van het VK en Frankrijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:21 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Nee.
Frankrijk en de VK hadden Libië nooit aangevallen als de VS haar steun niet verleende. Daarom haakte Frankrijk ook af om Syrië aan te vallen toen Obama zich terugtrok met zijn red-line.
Je moet er alleen ook mee douchen want fluoride wordt gewoon door de huid opgenomen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hij drinkt alleen dit water
[ afbeelding ]
Tail wages the dog.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:23 schreef svann het volgende:
[..]
Dat.
America bleef op de achtergrond.
Alsof de UK iets beslist als ze niet eerst even met de VS hebben overlegdquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:23 schreef svann het volgende:
[..]
Dat.
America bleef op de achtergrond.
wrongquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je moet er alleen ook mee douchen want fluoride wordt gewoon door de huid opgenomen.
nu pas?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
We kunnen nu dus concluderen dat het feit dat Trump tijdens de debatten niet uit de verf komt volledig te wijten is aan zijn eigen achterlijkheid.
take the oilquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:24 schreef Tweek het volgende:
Ik heb mishien te veel gedronken maar wat was Trumps plan voor Syrie?
Andersom dus net zo goed. Clinton was dgeene die in Obama's administratie zo aandrong op een interventie.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:23 schreef Frits_Teddy het volgende:
Maar de VS had niet meegedaan zonder dat initiatief van het VK en Frankrijk.
Assad lekker laten zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:24 schreef Tweek het volgende:
Oh ja, Trump doucht niet. Hij wordt afgespoten door z'n psychiatrische medewerkers.quote:
wrongquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, Trump doucht niet. Hij wordt afgespoten door z'n psychiatrische medewerkers.
Grab 'em in the pussy.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:24 schreef Tweek het volgende:
Geen idee, ze zal vast ook mens zijn en er niet om staan te juichen. Maar van Trump ging echt geen enkele empathie uit is wat ik probeerde te zeggen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
denk je dat Hillary heer erg vindt voor ze?
Iran moet sorry zeggen... Middels twee brieven... Veel verder kwam zijn betoog niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:24 schreef Tweek het volgende:
Nee, ik breng het nog een keer ter sprake. Hopen dat het nu bij blijft hangen.quote:
Diplomatie, of actief samenwerken met Rusland. Het beste plan dat er is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:24 schreef Tweek het volgende:
Grappig. Hij is bescheiden, eerlijk, onpartijdig. Als je dat vergelijkt met die gladde, ijdele, partijdige Anderson Cooper. Vroeger werd Fox als onbetrouwbaar gezien en CNN als betrouwbaar. De rollen zijn nu omgedraaid.quote:
'Iran should thank us' was het toch?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:26 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Iran moet sorry zeggen... Middels twee brieven... Veel verder kwam zijn betoog niet.
Te vroeg bier gepakt en de was aangezetquote:
Straks komt er weer een CNN peiling met een populatie van 60% democraten.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Grappig. Hij is bescheiden, eerlijk, onpartijdig. Als je dat vergelijkt met die gladde, ijdele, partijdige Anderson Cooper. Vroeger werd Fox als onbetrouwbaar gezien en CNN als betrouwbaar. De rollen zijn nu omgedraaid.
De keizer zonder kleren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, ik breng het nog een keer ter sprake. Hopen dat het nu bij blijft hangen.
Weddenschapje afsluiten? Ik zeg dat de Amerikaanse pers erg lovend is over het optreden van Trump in dit debat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
We kunnen nu dus concluderen dat het feit dat Trump tijdens de debatten niet uit de verf komt volledig te wijten is aan zijn eigen achterlijkheid.
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef tong80 het volgende:
Gaat het echt zo slecht in Amerika zoals ie steeds zegt
oke nog 10 ze begonnen later, je hebt tijd en anders geef je hem maar aan mijquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Te vroeg bier gepakt en de was aangezet
Nee. Dat ligt heel erg aan waar je woont.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk juist.quote:
Dat is twee keer het zelfde, dus wat is het idee?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:26 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Diplomatie, of actief samenwerken met Rusland. Het beste plan dat er is.
Ja het is allemaal de schuld van Hillary! Net mijn teen gestoten, ook Hillary's schuld! Man geef toch gewoon toe dat Sarkozy het eerst en het hardst schreeuwde om een interventiequote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:25 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Andersom dus net zo goed. Clinton was dgeene die in Obama's administratie zo aandrong op een interventie.
Correctquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef monkyyy het volgende:
Trump z'n 4% groei sprookje.![]()
En als dat niet gebeurt is Amerika failliet. Let's gamble.
Ik heb er ook een paar op, maar volgens mij was zijn plan voor Syrië dat Hillary nooit had moeten ingrijpen in Syrië, waarna hij haar veel succes wenste. Ongeveer.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:24 schreef Tweek het volgende:
Het land is nog nooit rijker geweest dan nu. Maar de verhoudingen liggen scheef.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef tong80 het volgende:
Yep. Maar Obama Care komt zeker niet langs...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef tong80 het volgende:
Ging niet om het opdrinken, ging om het missen in de verwachting dat het nog lang zou durenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oke nog 10 ze begonnen later, je hebt tijd en anders geef je hem maar aan mij
Ja, hij is niet in geraaskal blijven hangen. Whoopdiefuckingdoo.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weddenschapje afsluiten? Ik zeg dat de Amerikaanse pers erg lovend is over het optreden van Trump in dit debat.
Dankzij Reagen en Bush ?quote:
Waarom zijn mensen zo positief over Obama? Die heeft de verwachtingen ook niet waar gemaakt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan Oeibama niet nog 4 jaar blijven?
Nee, dat kan niet volgens de wetquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef Piet_Piraat het volgende:
Kan Oeibama niet nog 4 jaar blijven?
'De Amerikaanse pers' en 'lovend over Trump' in 1 zin zonder het woordje 'niet' ergens er tussen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Weddenschapje afsluiten? Ik zeg dat de Amerikaanse pers erg lovend is over het optreden van Trump in dit debat.
Nee Clinton. Allemaal haar schuld.quote:
Is niet hetzelfde. Het eerste is is diplomatie, terwijl het tweede militaire samenwerking veronderstelt.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat is twee keer het zelfde, dus wat is het idee?
Comingquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ging niet om het opdrinken, ging om het missen in de verwachting dat het nog lang zou duren
Maar sure, kom maar halen!
Gitmo is nog steeds open.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zo positief over Obama? Die heeft de verwachtingen ook niet waar gemaakt.
Klopt. Net als in Nederland.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Het land is nog nooit rijker geweest dan nu. Maar de verhoudingen liggen scheef.
Daar zit toch een sterke relatie tussen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:29 schreef L3gend het volgende:
Volgens mij heeft Trump de vraag niet begrepen, het gaat over de schuld, niet over banan
Bestaat niet! Eerder wel een toepasselijk biertje op; Don No.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Te vroeg bier gepakt en de was aangezet
Niet alleen de pers. Het is duidelijk te zien dat Trump het erg goed doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef HexHunter het volgende:
[..]
'De Amerikaanse pers' en 'lovend over Trump' in 1 zin zonder het woordje 'niet' ergens er tussen.
8 jaar groei in de economie, in banen. Maar niet zo snel als mensen zouden willen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Waarom zijn mensen zo positief over Obama? Die heeft de verwachtingen ook niet waar gemaakt.
Kutzooi, ik word hier erg moe vanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet volgens de wet
Prima.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:27 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Beetje veel tegengewerkt door het andere kamp.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, met zijn tax plan explodeert de national debtquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Daar zit toch een sterke relatie tussen?
Alleen als je banen creërd geeft dat een golf van economische impuls en minder schuld.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:29 schreef L3gend het volgende:
Volgens mij heeft Trump de vraag niet begrepen, het gaat over de schuld, niet over banan
okay dus samenwerken met een dictator is what Trump wil.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:29 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Is niet hetzelfde. Het eerste is is diplomatie, terwijl het tweede militaire samenwerking veronderstelt.
Trump stelt dat de VS met Rusland moet samenwerken tegen IS.
Dit klopt gewoon niet, sorry.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
8 jaar groei in de economie, in banen. Maar niet zo snel als mensen zouden willen.
Voor zijn doen heel goed inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Niet alleen de pers. Het is duidelijk te zien dat Trump het erg goed doet.
Fout.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dit klopt gewoon niet, sorry.
Haha mijne is iets minder toepasselijk maar geheel per ongelijk nog wel een beetje ; 21st amendment met een plaatje van mount rushmorequote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:29 schreef OMG het volgende:
[..]
Bestaat niet! Eerder wel een toepasselijk biertje op; Don No..
Maar goed, onder Trump word ik nog rijker. Ik kijk al uit naar m'n tremendous jobs.
Je bent echt ze onwetend?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
okay dus samenwerken met een dictator is what Trump wil.
Eens. Het lijkt wel op een hele mooie kindertekening!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:31 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Voor zijn doen heel goed inderdaad.
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:32 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Je bent echt ze onwetend?
De VS werkt op het moment met talloze dictators. Sterker nog, haar 'allies' in het Middenoosten zijn met uitzondering van Israël allemaal dictaturen (Qatar, Bahrein, Saoedi, etc).
Het brengen van democratie in het Midden Oosten heeft veel goeds gebracht inderdaad.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:30 schreef Tweek het volgende:
[..]
okay dus samenwerken met een dictator is what Trump wil.
De USA president is slechts een radertje in de machinequote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:31 schreef luxerobots het volgende:
Trump gaat de economische machine aanzwengelen.
Hillary gaat de middenklasse nieuw leven inblazen.
Beiden zal niet gebeuren, het zal in deze politieke situatie aanrommelen blijven.
Pawn in the game of lifequote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De USA president is slechts een radertje in de machine
Nee, niet zo'n emoticon. Amerika heeft er een potje van gemaakt in het Middenoosten. Met dank aan onder andere Clinton.quote:
Hij is bijna overal binnen de lijntjes gebleven!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:33 schreef Broomer het volgende:
[..]
Eens. Het lijkt wel op een hele mooie kindertekening!
Mission brewery, dark seas. Imperial stout for me!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:32 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Haha mijne is iets minder toepasselijk maar geheel per ongelijk nog wel een beetje ; 21st amendment met een plaatje van mount rushmore
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:35 schreef Tweek het volgende:
Wie weet hoe lang beta blockers werken, want Trump laat zien dat ze gestopt zijn nu.
Je hebt naar een ander debat gekeken?quote:
Haha.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:34 schreef Frits_Teddy het volgende:
[..]
Hij is bijna overal binnen de lijntjes gebleven!
Ik verlies van jou en OMG met mijn kuttige supermarkt biertjequote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:35 schreef Broomer het volgende:
[..]
Mission brewery, dark seas. Imperial stout for me!
Dat werd niet gebracht, dat ontstond op de befaamde pleinen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:33 schreef opperkleurder het volgende:
Het brengen van democratie in het Midden Oosten heeft veel goeds gebracht inderdaad.
Amerikanen stemmen daar, vergeet dat niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je hebt naar een ander debat gekeken?
Trump vs Trump oid?
Ondersteund en mogelijk gemaakt door? Juistquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:36 schreef svann het volgende:
[..]
Dat werd niet gebracht, dat ontstond op de befaamde pleinen.
Nonsense. Het forceren van een democratie in Irak speelde zich ver voor de Arabische Lente af.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:36 schreef svann het volgende:
[..]
Dat werd niet gebracht, dat ontstond op de befaamde pleinen.
Die is klein.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:37 schreef Tweek het volgende:
Wat is er mis met de rechter hand van Trump?
Russian imperial stout, geeft toch te denken. Zou Poetin dan toch...quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:35 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik verlies van jou en OMG met mijn kuttige supermarkt biertje
Obama moet eik gewoon blijven maar die heeft 'm aardig de les gelezen, Die Hillary schiet ook niet op.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:37 schreef OMG het volgende:
Goeie closing statement van Hillary, Trump niet genoemd. Trump's statement begon meteen met klagen over Hillary.
Terecht, want het is een gevaarlijke uitspraak.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef Ulx het volgende:
Trump zegt niet dat hij de uitslag zal accepteren. Tja. Dat gaat hem niet helpen. Daar vallen ze over.
Hoezo? Trump had dit debat overweldigend moeten winnen. Gebeurde dat, nee.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Rare timing om dat juist na dit debat te zeggen.
Misschien als Hillary letterlijk halverwege het debat in de duivel getransformeerd was.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Was hij allang. Daar hadden geen enkeld optreden verandering in gebracht.
Terecht dat ze zowel op Fox en CNN nu overvallenquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef Ulx het volgende:
Trump zegt niet dat hij de uitslag zal accepteren. Tja. Dat gaat hem niet helpen. Daar vallen ze over.
Dat vergeet ik niet, dat vrees ik elke dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Amerikanen stemmen daar, vergeet dat niet.
Nog kleiner geworden?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:37 schreef Tweek het volgende:
Wat is er mis met de rechter hand van Trump?
Debatten hebben nauwelijks invloed op de meeste kiezers.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoezo? Trump had dit debat overweldigend moeten winnen. Gebeurde dat, nee.
Misschien als Clinton puppies van een brug gaat gooien. Dan kan het nog close worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Was hij allang. Daar hadden geen enkeld optreden verandering in gebracht.
Dit is echt vreselijk. Niet zoals het werkt. Hij is echt een egoïstische lul.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef Ulx het volgende:
Welk debat, hoe zeik ik de ander zo veel mogelijk af?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef L3gend het volgende:
Beste debat van beide. Clinton duidelijke winnaar
Nee, de wereld keek verbluft toe.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:36 schreef opperkleurder het volgende:
Ondersteund en mogelijk gemaakt door? Juist
Obama nog 4 jaar lijkt me veel betere optie.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:41 schreef svann het volgende:
[..]
Nee, de wereld keek verbluft toe.
En ja, iedereen was te optimistisch.
SGP, CU, en eigenlijk ook de CDA als ze de kans kregen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:42 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
In 2016 abortus strafbaar willen maken. Je zal als vrouw maar in zo'n land wonen.
Maar gelukkig zijn die marginaal.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
SGP, CU, en eigenlijk ook de CDA als ze de kans kregen.
Ja er zijn gevaarlijke dorpen in Nederland,quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
Inderdaad. Van trump. Hij startte heel redelijk, maar Clinton was veel sterker en agressiever. Op het eind was trump een absoluut train wreck. Vooral met zijn concession twijfels.quote:
Dat is nu de hele nabeschouwing. En terecht. Wie is die bitch trouwens ?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:39 schreef Ulx het volgende:
https://twitter.com/kayleighmcenanyquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat is nu de hele nabeschouwing. En terecht. Wie is die bitch trouwens ?
Verder was er van enige inhoud geen sprake meer en gaat het alleen nog om de persoon.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:50 schreef MakkieR het volgende:
Mijn mening van dit debat is; Dat Clinton in ieder geval niet verloren heeft, en dat is haar winst.
Verder viel beide kandidaten wel vaak in herhaling, waar Trump echt zo irritant in herhaling valt zoals we dat kennen van Roemer ( dat je denkt van "ja nu weten we het wel" ) Hillary pakte dat veel slimmer aan. Ze weet dezelfde woorden of zinnen anders te formuleren waardoor haar verhaal interessant blijft. En dan was er nog dat "wrong"stopwoordje van Trump dat vond ik niet handig.
Maar ik moet zeggen Trump was in dit debat wel slimmer met het onderbreken van Hillary's toespraak. Waar het vorige keer nog helemaal mis ging. Maar wel heb ik het gevoel dat zowel Hillary als Trump hun kansen lieten liggen. Wat voor Trump zijn fataal kan zijn. We moeten het maar afwachten.
Kayleigh McEnan maakt goed punt over voter fraud.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:51 schreef superniger het volgende:
Neger op CNN is aan het schuimbekken.
Dank jequote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:53 schreef superniger het volgende:
[..]
https://twitter.com/kayleighmcenany
Die regelt tong wel hier,quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:54 schreef monkyyy het volgende:
Ugh, die nabeschouwingen. Gebler. Bedtijd
CU en CDA willen verbeterde voorlichting en meer zorgvuldigheid bij de beslissing. Eventueel de grens van 24 weken veranderen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:44 schreef Tweek het volgende:
[..]
En ze wordt volledig onderuit gehaald door het panel.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:54 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Kayleigh McEnan maakt goed punt over voter fraud.
[ afbeelding ]
Donderdag halve dag.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:56 schreef cb2013 het volgende:
Zijn jullie allemaal werkloos hier? Niemand moet werken?
Trump is dan ook een dwaas geval.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:55 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
CU en CDA willen verbeterde voorlichting en meer zorgvuldigheid bij de beslissing. Eventueel de grens van 24 weken veranderen.
Alleen de SGP is wat strikter. Die willen abortus alleen toestaan als het leven van de moeder in gevaar is.
Dat is wel heel wat anders dan Trump zijn standpunt.
Helaas staat die niet op het stembiljet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
Obama nog 4 jaar lijkt me veel betere optie.
Ik ben aan het werk.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:56 schreef cb2013 het volgende:
Wrong. Tong.quote:
Ik ben aan het werk nu.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:56 schreef cb2013 het volgende:
Woon in de vs. Het is avond.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:56 schreef cb2013 het volgende:
Ik rentenier wat.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:56 schreef cb2013 het volgende:
Het is hier 21:58quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:56 schreef cb2013 het volgende:
Hahahah. Ben zelf vrijquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:58 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Gaan we ons ook nog allemaal verantwoorden...
Niet iedereen woont in Nederland hierquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:56 schreef cb2013 het volgende:
Ik heb weinig slaap nodigquote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:56 schreef cb2013 het volgende:
Nou, geland is 'ie sowieso.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 04:59 schreef Tweek het volgende:
Alle maal leuk, is dat ding geland op mars?
Beetje jammer dus, maar hoe gaat Trump zorgen dat we er contact mee krijgen?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:00 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, geland is 'ie sowieso.
We kunnen hem erachteraan sturen.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Beetje jammer dus, maar hoe gaat Trump zorgen dat we er contact mee krijgen?
Goed idee, zelden iets gezien die meer energie kon omzetten in een kleur of onzin.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:02 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
We kunnen hem erachteraan sturen.
Trump gaat een muur bouwen om Mars.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
Beetje jammer dus, maar hoe gaat Trump zorgen dat we er contact mee krijgen?
Mexicoquote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:09 schreef oompaloompa het volgende:
twitter stream stopt er mee, ergens gratis te streamen nabesprekeningen nog?
cnnquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:09 schreef oompaloompa het volgende:
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:09 schreef oompaloompa het volgende:
Dank! Op de cnn site moet ik betalen maar deze werkt wel!quote:
Sorry jij bedankt voor de linkquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:12 schreef cb2013 het volgende:
[..]
Zometeen komt Trump campaign manager kellyanne conway op FOX
Dat issie alweer vergeten denk ik.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:13 schreef MakkieR het volgende:
Kan iemand mij uitleggen of Donald Trump nou echt heeft gezegd dat een moeder rustig mag sterven als haar leven in gevaar is bij een ongeboren baby? Ik snap echt helemaal niks van die uitspraak.
Ja, triest pffquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:14 schreef superniger het volgende:
Die huilneger en huilmexicaan bij CNN.
Jij begrijptquote:
Als je probeert deze groep te overtuigen, dan helpen deze uitspraken nietquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:17 schreef BlaZ het volgende:
Zeuren over "bad hombres".
Waarom zou dit niet kunnen, politiek correct tot op het bot.
Ze schreeuwen ook allemaalquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:00 schreef cb2013 het volgende:
pff CNN komt met leugens van Trump. Trump heeft echt goede supporters die hem verdedigen tot het eind.
Die schreeuwende bitch is tien keer erger.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:14 schreef superniger het volgende:
Die huilneger en huilmexicaan bij CNN.
What's new? Spaanstaligen stemmen Hillary.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:21 schreef L3gend het volgende:
[..]
Als je probeert deze groep te overtuigen, dan helpen deze uitspraken niet
[ afbeelding ]
Veel succes dan om de verkiezingen te winnen als je zo afgeslacht wordt door de hispanicsquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:23 schreef luxerobots het volgende:
[..]
What's new? Spaanstaligen stemmen Hillary.
Lachend ten onder. Het gaat nergens overquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Je kunt er om lachen maar word er vooral treurig door.
De Chinezen waren ook niet zo voor Trumpie.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:24 schreef L3gend het volgende:
[..]
Veel succes dan om de verkiezingen te winnen als je zo afgeslacht wordt door de hispanics
quote:
Latijns-Amerikanen stemmen nu eenmaal voor Clinton, misschien kan Trump de Mexicanen geld bieden voor hun stemmen, zo doet men dat in Mexico zelf ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:21 schreef L3gend het volgende:
[..]
Als je probeert deze groep te overtuigen, dan helpen deze uitspraken niet
[ afbeelding ]
twitter:YouGovUS twitterde op donderdag 20-10-2016 om 05:28:51POST-DEBATE POLL: Who won?Hillary Clinton: 49%Donald Trump: 39% More: https://t.co/GxOP1m0OBr reageer retweet
Hillary heeft China vanavond verteld hoeveel tijd er zit tussen bevel van president en lancering van nucleaire wapens dus logisch dat die aan haar kant staanquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Chinezen waren ook niet zo voor Trumpie.
4 minutesquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hillary heeft China vanavond verteld hoeveel tijd er zit tussen bevel van president en lancering van nucleaire wapens dus logisch dat die aan haar kant staan
Polls zijn fake.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:36 schreef L3gend het volgende:
Clinton gewonnen volgens CNN poll 52%-39%
That's not the launch button, mr President. That's my clitoris!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vraag me af hoe lang het duurt voordat Donald weet welke knop.
39% voor Trump, dat is hoger dan bij de vorige twee polls. Daarbij zijn de republikeinen ondervertegenwoordigd bij CNN (zeggen ze zelf ook).quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:36 schreef L3gend het volgende:
Clinton gewonnen volgens CNN poll 52%-39%
Dat noemen we "rigged".quote:
Ze zeiden dat deze sample 'more equal' was dan de andere 2 debatten. Verder is het verschil YouGov poll wat groter dan vorig keerquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
39% voor Trump, dat is hoger dan bij de vorige twee polls. Daarbij zijn de republikeinen ondervertegenwoordigd bij CNN (zeggen ze zelf ook).
Dat lijkt me zeker mogelijk, zeker gezien de steun van Trump op het platteland, een groep stemmers die lastiger te pollen is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:40 schreef svann het volgende:
Dat zegt weinig.
Een ongebruikelijke kandidaat krijgt ongebruikelijke kiezers naar de stembus.
In Engeland hadden ze ook geen Brexit meerderheid verwacht, voor Rutte viel de bemoeienis van Roos nogal tegen.
quote:We are going to make America strong again.
We are going to make America great again.
And it has to start now!
We can't take 4 more years of Barack Obama
And that's what you get when you get her!
quote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:41 schreef cb2013 het volgende:
Chairperson Donna Brazile DNC nu op FOX
Getting grilled by Megyn Kelly
Bananenrepubliekmentaliteit.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 06:23 schreef Broomer het volgende:
Man man man. Wat is Trump afgegaan vanavond.
Zijn beste stuk was de eerste 45 minuten, en die had ie al zwaar verloren, maar in ieder geval kwam ie daar niet als een gevaarlijke idioot over. Naar het eind toe was hij helemaal de weg kwijt, met als dieptepunt dat ie niet wou zeggen of ie de uitslag wou erkennen. Dat van iemand die dreigt dat hij zijn tegenstander in de bak gaat gooien, of die zegt, al voor de verkiezingen, dat die rigged zijn. Hoe weet je dat, Donald?
Wat een droevige kandidaat. Putin light of Putin's puppet, ik weet het nog niet, maar ik hoop dat we het nooit te weten komen.
Wat overigens gewoon geheime informatie is wat ze daar op TV zomaar even aan de hele wereld laat weten.quote:
Je weet niet of het geheim is. En je weet toch niet of het waar is wat Clinton zei. Maar goed, raketten vanuit Rusland doen er ongeveer een kwartier over om de VS te bereiken. Dus langer dan een minuut of tien zal het niet duren.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat overigens gewoon geheime informatie is wat ze daar op TV zomaar even aan de hele wereld laat weten.
In de woorden van Comey, extremely careless.
Er zijn mensen voor minder vastgezet.
twitter:PpollingNumbers twitterde op donderdag 20-10-2016 om 07:21:31National Post #Debate YouGov PollAmong Undecided And 3rd Party Candidate Supporters:Trump 61 (+22)Clinton 39… https://t.co/BH38FpKd2H reageer retweet
Wat een rare beredenering van je... je weet niet of het geheim is of niet dus kun je ook niet bepalen of het waar is.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:41 schreef Ulx het volgende:
[..]
Je weet niet of het geheim is. En je weet toch niet of het waar is wat Clinton zei. Maar goed, raketten vanuit Rusland doen er ongeveer een kwartier over om de VS te bereiken. Dus langer dan een minuut of tien zal het niet duren.
Ik heb het van wikileaks. Heb je nog steeds bezwaar?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:56 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat een rare beredenering van je... je weet niet of het geheim is of niet dus kun je ook niet bepalen of het waar is.
Natuurlijk weet de gewone burger niet wanneer iets geheim is of niet.
Maar over zo'n uitspraak als deze kun je toch wel een beetje bedenken dat deze informatie niet voor de gewone man bedoel is.
Of je zegt dat ze gewoon keihard aan het liegen is... dat is Clinton ook niet vreemd.
Hoe weet jij dat het geheim is? Dat de POTUS bijzonder makkelijk nucleaire wapens kan afschieten is gewoon bekend, de procedure daarvoor is ook bekend, dus waarom zou de tijdspanne strikt geheim zijn?quote:Op donderdag 20 oktober 2016 07:17 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Wat overigens gewoon geheime informatie is wat ze daar op TV zomaar even aan de hele wereld laat weten.
Omdat Clinton kwaadaardig is, Ludachrist! Snap dat dan!quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het geheim is? Dat de POTUS bijzonder makkelijk nucleaire wapens kan afschieten is gewoon bekend, de procedure daarvoor is ook bekend, dus waarom zou de tijdspanne strikt geheim zijn?
Denk aan alles wat ze met babybloed doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2016 08:38 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het geheim is? Dat de POTUS bijzonder makkelijk nucleaire wapens kan afschieten is gewoon bekend, de procedure daarvoor is ook bekend, dus waarom zou de tijdspanne strikt geheim zijn?
'Dem leaning' zoals Jake Tapper van CNN zegt. Eigenlijk dus best een heel goede score van Trumpquote:Op donderdag 20 oktober 2016 05:39 schreef luxerobots het volgende:
[..]
39% voor Trump, dat is hoger dan bij de vorige twee polls. Daarbij zijn de republikeinen ondervertegenwoordigd bij CNN (zeggen ze zelf ook).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |